סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה המדמים חווית עישון סיגריה מסורתית

סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה המספקים ניקוטין ללא הזפת המזיקה של טבק. הם זמינים כבר כעשור והפכו פופולריים יותר ויותר כחלופה לעישון.

הנוזל בסיגריה אלקטרונית מורכב בדרך כלל משלושה חלקים: פרופילן גליקול, גליצרין צמחי וחומרי טעם וריח. פרופילן גליקול הוא נוזל סינתטי המייצר אדים בחימום באמצעות הסוללה של הסיגריה האלקטרונית. גליצרין צמחי הוא גם נוזל סינתטי המייצר אדים סמיכים יותר מפרופילן גליקול בחימום. חומרי טעם וריח מתווספים לשני המרכיבים האחרים כדי לייצר טעמים שונים של סיגריות אלקטרוניות.

סיגריות אלקטרוניות הן חלופה פופולרית לסיגריות מסורתיות שנאסרו במקומות ציבוריים רבים. הם פועלים על ידי חימום נוזל ליצירת אירוסול שנשאף. הנוזל מכיל בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם וריח וכימיקלים אחרים.

הנוזלים הנפוצים ביותר לסיגריות אלקטרוניות עשויים מפרופילן גליקול וגליצרין צמחי המשולבים במים וניקוטין. נוזלים אלו מגיעים בטעמים רבים ושונים כמו טבק, מנטול, קפה, פאי תפוחים, שוקולד ועוד. ניתן לרכוש אותם גם ללא ניקוטין כך שהם יכולים לשמש אנשים שרוצים להפסיק לעשן או להגביל את כמות הניקוטין שהם צורכים.

המותגים הפופולריים ביותר של סיגריות אלקטרוניות בשוק כיום הם Mistic E-Cigs®, Blu®, V2 Cigs®, Green Smoke® ו-NJOY® Electronic Cigarettes®

סיגריות אלקטרוניות או סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה שאנשים משתמשים בהם כדי לשאוף אירוסול, המכיל בדרך כלל ניקוטין וכימיקלים אחרים. המשתמש מפעיל את הסיגריה האלקטרונית על ידי לקיחת שאיפה או לחיצה על כפתור.

סיגריות אלקטרוניות נקראות לעתים קרובות מכשירי "אידוי" מכיוון שהמשתמש שואף אדים במקום עשן.

הפופולריות של סיגריות אלקטרוניות זינקה במהלך השנים האחרונות. זה נובע בעיקר מהמגוון הרחב של הטעמים הנוזליים הזמינים. בעוד שסיגריות מסורתיות מגיעות בכמה טעמים בלבד, נוזלי סיגריות אלקטרוניות מגיעים באלפי טעמים שונים. היצרנים מציעים את הנוזלים הללו כדי להפוך את המוצר שלהם למושך יותר וכדי להקל על המעשנים לעבור מטבק לסיגריות אלקטרוניות.

סיגריות אלקטרוניות הן חלופה פופולרית לעישון. הם קיימים כבר למעלה מ-10 שנים ומשמשים מיליוני אנשים. למרות שהם מספקים אלטרנטיבה בריאה יותר לעישון מסורתי, הם עדיין מכילים ניקוטין שהוא ממכר.

אין ספק שסיגריות אלקטרוניות הרבה יותר טובות מסיגריות טבק, אבל הן גם לא מושלמות. התמיסה הנוזלית בסיגריה האלקטרונית שלך יכולה לגרום גם לבעיות מסוימות. ישנם נוזלים רבים ושונים שאתה יכול להשתמש בסיגריה האלקטרונית שלך ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

הנוזל הוא החלק החשוב ביותר בסיגריה אלקטרונית. הוא מכיל תערובת של פרופילן גליקול, גליצרין צמחי, חומרי טעם וריח וניקוטין.

הנוזל מחומם על ידי המרסס בסיג אלקטרוני והופך לאדים שניתן לשאוף. ישנם סוגים רבים ושונים של נוזלים הזמינים בשוק, אך חשוב לדעת שלכל נוזל יש מערכת מאפיינים משלו.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של נוזלים:

– VG סטנדרטי או גבוה: לנוזלים אלו יש תכולה גבוהה של גליצרין צמחי והם מייצרים יותר אדים מנוזלי VG סטנדרטיים. הם גם עבים יותר בעקביות ויכולים להחזיק מעמד זמן רב יותר מנוזלים אלקטרוניים אחרים מכיוון שהם אינם מתאדים מהר כמו סוגים אחרים.

– VG נמוך: לנוזלים אלה יש פחות תכולת גליצרין צמחי ומייצרים פחות אדים מנוזלי VG סטנדרטיים. הם דקים יותר בעקביות ומתאדים מהר יותר

הסיגריה האלקטרונית היא מכשיר המדמה את פעולת העישון. הוא נמצא בשימוש מאז שנות ה-60 וכיום משתמשים בו מיליוני אנשים ברחבי העולם.

הנוזל בסיגריה אלקטרונית מכיל ניקוטין, שהוא ממכר. הנוזל מכיל גם פרופילן גליקול, גליצרין וחומרי טעם וריח.

בשנים האחרונות היו מחקרים רבים כדי לגלות האם סיגריות אלקטרוניות בטוחות לבריאותו של אדם או לא. כמה מחקרים מצאו שהן פחות מזיקות מסיגריות טבק ועשויות לעזור למעשנים להפסיק לעשן סיגריות טבק. מחקרים אחרים מצאו שסיגריות אלקטרוניות עלולות לגרום לדלקת ריאות ולסיכון מוגבר להתקפי אסטמה בילדים שמעולם לא עישנו קודם לכן.

סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה, אשר מעשנים משתמשים בהם כדי לשאוף אירוסול, אשר מכיל בדרך כלל ניקוטין וכימיקלים אחרים.

הסיגריה האלקטרונית הראשונה הומצאה בשנת 1963 על ידי הרברט א' גילברט, אשר רשם עליה פטנט בשנת 1965. הפטנט אינו נאכף, כך שהמכשיר הפך לשימוש נרחב.

סיגריות אלקטרוניות הן חלופה פחות מזיקה לסיגריות רגילות. הם נוחים יותר וזולים יותר מסיגריות מסורתיות. עם זאת, החיסרון העיקרי הוא שהם לא מגיעים עם מגוון טעמים. ניתן לשנות את הנוזלים שמגיעים עם סיגריה אלקטרונית לפי טעמכם, אך ישנן אפשרויות מוגבלות מבחינת טעמים.

בחלק זה נדון בנוזלים השונים לסיגריה אלקטרונית והשימושים בהם.

סיגריות אלקטרוניות או סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללה המחממים נוזל כדי לייצר אירוסול, הנקרא בדרך כלל "אדים", שהמשתמש שואף. הנוזל בסיגריה האלקטרונית, הנקרא "נוזל אלקטרוני" (או "מיץ אלקטרוני"), מכיל בדרך כלל פרופילן גליקול, גליצרין, מים, חומרי טעם וריח וניקוטין.

האדים מסיגריה אלקטרונית נראים כמו עשן אך אינם מכילים את אותם חומרים מזיקים המצויים בעשן הטבק. הוא עשוי להכיל חלק מאותם חומרים המצויים באוויר הסביבה מכיוון שהוא מיוצר על ידי אידוי נוזל.

השימוש בסיגריות אלקטרוניות נקרא לפעמים אידוי.

נוזלי סיגריה אלקטרונית, הידועים גם בשם נוזלים אלקטרוניים, הם המרכיבים העיקריים בסיגריה אלקטרונית. הנוזל עשוי בדרך כלל מפרופילן גליקול וגליצרין צמחי, ניקוטין וחומרי טעם וריח.

– סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המופעלים על ידי סוללות המאדות תמיסה נוזלית המכילה ניקוטין. הפתרון נקרא "נוזל אלקטרוני" או "מיץ אלקטרוני".

– הטעמים הפופולריים ביותר הם טעמי טבק, מנטול ופירות. טעמים נפוצים נוספים כוללים קפה, שוקולד, וניל וקולה.

– מותגים שונים של סיגריות אלקטרוניות מציעים זנים שונים של נוזל אלקטרוני עם רמות שונות של חוזק ניקוטין. טווח זה יכול לנוע בין 0mg/mL ל-36mg/mL

סיגריות אלקטרוניות הן חלופה פופולרית לסיגריות מסורתיות. הם ידועים גם בתור סיגריות אלקטרוניות, סיגריות אלקטרוניות, vapes או וופורייזרים אישיים. יש אנשים שמשתמשים בהם כדי להפסיק לעשן ואחרים משתמשים בהם כפעילות פנאי.

הנוזל בסיגריה האלקטרונית הוא זה שמייצר את האדים המדמים את העשן מסיגריה. אין עשן מעורב באידוי וזו הסיבה שהוא נחשב לחלופה בריאה יותר לסיגריות מסורתיות.

הנוזלים לסיגרים אלקטרוניים מגיעים בדרך כלל בטעמים וברמות ניקוטין שונות. הנוזל מכיל פרופילן גליקול, גליצרין צמחי, מים ותוספים כמו ניקוטין או כימיקלים אחרים המעניקים לו את הטעם והצבע שלו.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
סוגי אוכל לחתולים

חתולים הם מקסימים ומגיע להם את הטוב שבטוב בכל הקשור לאוכל. הם גם יקרים לטיפול, אז צריך להיזהר במה שהם אוכלים. הסוגים הפופולריים ביותר של

עיצוב מצבה הוא משימה קשה

עיצוב מצבה לאדם אהוב הוא תהליך רגשי וקשה. הרבה מחשבה ויצירתיות נכנסים לזה. עיצוב המצבה אינו קשור רק לשם האדם, תאריך הלידה ותאריך הפטירה. זה