נטפליקס שולטת בתעשיית הטלוויזיה כבר זמן מה

נטפליקס נמצאת בחזית מהפכת התוכן בשנים האחרונות. כעת זהו שירות הסטרימינג הפופולרי ביותר באמריקה והפיק מספר סדרות מקור שזכו לשבחים, כולל בית הקלפים ו-Stranger Things.

זה היה רק עניין של זמן עד שנטפליקס תתפוס קומדיה עם תסריט עם התוכנית החדשה שלה, חברים מהמכללה. בתוכנית מככבים קיגן-מייקל קי, קובי סמולדרס, פרד סאבאג', נט פקסון, אנני פאריס וג'אי סו פארק כשישה חברים שמתאחדים לאחר 20 שנה בבית העלמה שלהם.

חברים מהמכללה הם לא הסיטקום הטיפוסי שלך. אין רצועות צחוק או צחוק משומרים בשום מקום בתוכנית הזו. במקום זאת, הוא מסתמך על הקהל שיספק את התגובות שלו לכל סצנה וזה גורם לחוויית צפייה מרתקת שדומה יותר לצפייה בהצגה חיה ממה שאנו חושבים בדרך כלל כקומדיה בטלוויזיה.

סדרות נטפליקס נמצאות במגמת עלייה מאז שהחברה החלה לייצר תוכן משלה. מבית הקלפים ועד דברים מוזרים, לנטפליקס יש הרבה מה להציע לכל מיני צופים. אבל מהן הסדרות הטובות ביותר של נטפליקס?

סדרות נטפליקס הטובות ביותר הן אלו שמציעות שילוב של משחק מעולה, צילום ומקוריות. 10 הסדרות הבאות הן מהטובות שיש לנטפליקס להציע:

נטפליקס היא חברת מדיה אמריקאית שנוסדה בשנת 1997. נטפליקס מספקת שירותי סטרימינג ליותר מ-190 מדינות, וזמינה ב-190 מדינות ללמעלה מ-130 מיליון מנויים.

נטפליקס מציעה מגוון תכניות מקוריות כולל סדרות טלוויזיה, סרטים תיעודיים וסרטים עלילתיים. החברה גם מייצרת תוכן דרך האולפנים שלה, כולל DreamWorks Animation, The Walt Disney Company וה-Warner Bros.

נטפליקס משחררת תוכן מקורי כבר זמן מה. אבל רק עם יציאתו של Stranger Things בשנת 2016, נטפליקס הפכה לשם דבר. הסדרה יצרה באזז עד כדי כך שהיא הייתה מועמדת ל-18 פרסי אמי, כולל סדרת דרמה מצטיינת, בימוי מצטיין לסדרת דרמה וכתיבה יוצאת דופן לסדרת דרמה.

ההצלחה של Stranger Things היא דוגמה לאופן שבו נטפליקס משנה את הדרך בה אנו צופים בטלוויזיה. עם התכנות המקורי שלה, נטפליקס יצרה נישה משלה בתעשיית הבידור והיא צפויה להמשיך ולצמוח ככל שיותר אנשים יבטלו את המנויים שלהם בכבלים.

נטפליקס הוא שירות סטרימינג פופולרי המציע סרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטים דוקומנטריים לפי דרישה. החברה מייצרת תוכן מקורי מאז 2013.

בשנת 2017, נטפליקס הוציאה את הסדרה "Stranger Things" שזכתה להצלחה מיידית והפכה לתופעה תרבותית. התוכנית מתרכזת סביב היעלמותו של נער צעיר בשם וויל שנעלם באוויר בעיירה הקטנה הוקינס, אינדיאנה ב-1983.

הסדרה הופקה על ידי נטפליקס ושודרה בשירות שלהם באופן בלעדי.

סדרת נטפליקס היא אחת מתוכניות הטלוויזיה הפופולריות ביותר בעולם. הוא היה מועמד למספר פרסים וזכה ברבים. התוכנית עוסקת בעיירה בדיונית בשם הוקינס, אינדיאנה, ותושביה השונים שחיים בפחד מיצור שאורב ביערות הסמוכים.

העונה הראשונה של התוכנית יצאה ב-15 ביולי 2016. העונה השנייה יצאה ב-27 באוקטובר 2017. בסך הכל ישנן שתי עונות עם 13 פרקים כל אחת.

נטפליקס היא חברת בידור אמריקאית שנוסדה ב-1997 על ידי ריד הייסטינגס ומארק רנדולף. הוא מציע סטרימינג מקוון של ספריית סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל אלו שהופקו בבית.

נטפליקס מספקת סרטים ותוכניות טלוויזיה לציבור לצפייה דרך האינטרנט. לחברה יש יותר מ-117 מיליון חברים ב-190 מדינות, מה שהופך אותה לשירות המנויים לאינטרנט הגדול בעולם.

נטפליקס ידועה בזכות הסדרות המקוריות שלה כמו Stranger Things, House of Cards ו-Narcos. נטפליקס עשתה לעצמה שם גם עם סרטי התעודה שלה, כמו 13th (2016) ו-What Happened, Miss Simone? (2015).

הסדרה הזו של נטפליקס היא ספין-אוף של תוכנית הטלוויזיה המצליחה "Stranger Things". הסדרה מתרחשת באינדיאנה, כמה שנים לאחר אירועי העונה הראשונה.

התוכנית עוקבת אחר קבוצת חברים, שכולם עדיין רדופים על ידי מה שקרה להם בהוקינס, כשהם הולכים בחיי היומיום שלהם באינדיאנה. יום אחד, כוחות על טבעיים שוב מתחילים להשפיע על חייהם והם מוצאים את עצמם בהרפתקה שתגרום להם להתעמת עם אויבים ישנים וחדשים מעברם.

סדרת נטפליקס "Stranger Things" היא דרמת מדע בדיוני שיש לה היבטים רבים. הוא מתרחש בשנות ה-80 ומספר את סיפורם של קבוצת ילדים שהולכת לחפש את חברם שנעלם. עד מהרה הם מוצאים את עצמם בממד חלופי שנקרא "הפוך על הפוך", שם הם ניצודים על ידי יצור שלובש צורה מהפחדים שלהם. התוכנית זכתה לשבחים על האווירה המפחידה שלה והאופן שבו היא לוכדת את תחושת התקופה.

נטפליקס היא ספקית עולמית מובילה של מדיה זורמת. הם מספקים תוכן באמצעות צורות שונות כגון סרטים, סדרות טלוויזיה והפקות מקור. נטפליקס קיימת כבר זמן מה והם תמיד מעלים תוכן חדש. המופע האחרון שלהם הוא "סדרה של אירועים מצערים".

ההצגה מבוססת על סדרת הספרים של למוני סניקט המספרת את הסיפור על שלושה ילדים שאיבדו את הוריהם בשריפה ואז נלקחים על ידי הרוזן אולף שרוצה לגנוב את הונם. הסדרה אמורה לצאת לאקרנים ב-13 בינואר ותכלול שלושה עשר פרקים כאשר כל פרק באורך שעה.

בתוכנית מככבים ניל פטריק האריס בתור הרוזן אולף, פטריק וורברטון בתור למוני סניקט, ק. טוד פרימן בתור מר פו ומלינה ויסמן בתור ויולט בודלר בין היתר.

סדרות נטפליקס הן דרך מצוינת להרוג זמן וליהנות. לשירות הסטרימינג יש מגוון רחב של תוכניות טלוויזיה וסרטים שתוכלו לצפות בהם בבולמוס. אבל יש כל כך הרבה אפשרויות שקשה לבחור רק אחת.

זה המקום שבו אלגוריתם ההמלצות של נטפליקס בא שימושי. זה ימליץ לך על התוכנית הטובה ביותר בהתבסס על הרגלי הצפייה שלך בעבר, המיקום שלך ומה שאנשים אחרים כמוך צופים בו. עוזר זה מופעל בינה מלאכותית יוודא שלעולם לא תצטרך לדאוג למצוא משהו לצפות בו שוב!

נטפליקס הוא שירות סטרימינג ידוע שקיים כבר זמן מה. עכשיו הם משקיעים ביצירת תוכן משלהם, והם עושים את זה ממש טוב. ב-2017 הם הוציאו סדרה בשם "Stranger Things" שזכתה לשבחי המבקרים ולפופולריות. המופע מתרחש בשנות ה-80 ועוקב אחר סיפורם של קבוצת ילדים שיוצאת להרפתקה כדי למצוא את חברם שנעלם. בתוכנית יש אלמנטים על טבעיים שממש מושכים את הקהל.

נטפליקס תמיד הייתה ידועה בתוכן המקורי שלה, אבל זה משהו אחר. זו לא סתם עוד דרמת נוער או סדרת קומדיה – זה משהו שאנשים יכולים להתחבר אליו בגלל התפאורה הנוסטלגית שלה והדרך שבה היא גורמת לאנשים להרגיש גם נוסטלגיים.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
אסתמה

אסטמה היא מחלת ריאות הפוגעת בדרכי הנשימה וגורמת לצפצופים, לחץ בחזה, קוצר נשימה ושיעול. אסטמה היא מצב כרוני שניתן לשלוט בו על ידי תרופות או

מתכונים לחזה עוף

מתכונים הם בדרך כלל רשימת מרכיבים וסדרה של הוראות מפורטות כיצד להכין משהו. המתכונים שאתה מוצא באינטרנט נכתבים בדרך כלל על ידי בני אדם. יש