נקודות אשראי –מה זה וכיצד זה יכול לשרת אותנו?

לחברות אשראי ישנן דרכים שונות למשוך אליהן לקוחות חדשים ולשמור על לקוחות קיימים. הן עושות זאת באמצעות כרטיסי אשראי שונים, עמלות נמוכות, מסגרות אשראי גבוהות, הסדרי תשלום נוחים ועוד שורה ארוכה של צ'ופרים והטבות אשר הופכות את השימוש בכרטיס אשראי לאטרקטיבי ביותר.

אחת הדרכים של החברות למשוך אליהן לקוחות שונים, היא באמצעות נקודות אשראי. מדובר על שיטה מאוד פופולארית ומקובלת בקרב חברות שונות. צריך לומר, עם השנים חברות ובתי עסק רבים ברחבי העולם החלו להשתמש אף הם בשיטה זו בדרכים שונות בתחום שלהם. מאחר ומדובר בשיטה מאוד פשוטה אשר יכולה לשרת את הלקוחות מצד אחד, ואת החברות בדרכים מגוונות, מצד שני.

לפני שנסביר מה זו שיטת נקודות אשראי חשוב להדגיש, שזה אחד מפרמטרים רבים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלנו אם לעבוד עם חברה כזו או אחרת ואיזה כרטיס לבחור. בין אם אתם משתמשים בכרטיס פשוט או יוקרתי, רצוי מאוד לבדוק מה החברה מציעה לכם בהיבט זה בשביל להחליט עם מי לעבוד.

מה זה נקודות אשראי וכיצד אפשר להשתמש בהן?

הרעיון של נקודות אשראי הוא מאוד פשוט. על כל רכישה שמבצעים בכרטיס מקבלים נקודות, ואלה יכולות לשמש אותנו לצרכים שונים. למשל, אנחנו יכולים לאסוף שורה של נקודות על פי עסקאות מסוימות, ואז להשתמש בהן לצורך קבלת הטבה לרכישת כרטיס לסרט, הופעה או אירוע אחר, ארוחה במסעדה ואינספור דברים אחרים.

ככל שמבצעים יותר עסקאות מקבלים יותר נקודות, ככל שהעסקאות יותר גדולות ומשמעותיות, כך כמות הנקודות יותר גדולה, ככל שהכרטיס הוא יותר יוקרתי כך גם המקומות בהם אפשר להשתמש בנקודות הם יותר יוקרתיים (טיסות, בתי מלון, מסעדות, חנויות בגדים ועוד).

בסופו של דבר, נקודות אשראי אמורות לאפשר לנו ליהנות מהרבה יותר אפשרויות כלכליות, לבצע יותר עסקים בתנאים אופטימאליים, וליהנות מהטבות ייחודיות ואטרקטיביות.

איך בוחרים כרטיס על פי נקודות אשראי?

ברמה הבסיסית, כל חברה מציעה לנו כרטיס אשראי רגיל ובו הטבות של נקודות אשראי המבוססות על גובה העסקאות שאנחנו מבצעים. החברה דואגת להמיר סכומים מסוימים לנקודות וכך היא מחשבת כמה אנחנו צוברים בכל העסקה ובאופן כללי.

לעומת זאת, ישנם כרטיסים מיוחדים המאפשרים לנו ליהנות מהטבות ייחודיות. למשל, אנחנו יכולים ליהנות מהטבה ייחודית של נקודות אשראי עבור כרטיסי טיסה, בתי מלון או דברים אחרים שקשורים לעולם הנסיעות. מדובר על נקודות המזכים אותנו בהנחות משמעותיות. ישנן חברות המספקות גם נקודות אשראי בהיבטים אחרים ספציפיים, בין אם זה אירועים והופעות, בין אם זה בתחומים שיכולים לדבר אלינו יותר.

לכן כשאנחנו בוחרים כרטיס אשראי מסוים, רצוי לבדוק האם הכרטיס מספק לנו נקודות אשראי באופן כללי או בתחום ספציפי שמדבר אלינו.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
פטרת הציפורניים

פטרת ציפורניים היא יותר מסתם מטרד. זה יכול לגרום לכאב, אי נוחות ומבוכה. זה גם יכול להיות מכוער וקשה לטפל בו. למרבה המזל, ישנן מספר