נזילה עלולה להיות בעיה רצינית עבור בעלי בתים

נזילות בבית פרטי יכולות להיגרם מגורמים רבים. הסיבה הראשונה והשכיחה ביותר לנזילה היא הגג. נזילות בגג קשות לאיתור מכיוון שהן לרוב אינן נראות מבפנים הבית.

הגורם השני לנזילה הוא מרזב סדוק, שבור או חסר. זה יכול לקרות כאשר יש הצטברות של פסולת על הגג שחוסמת את ניקוז המים כראוי.

הגורם השלישי לנזילה הוא צנרת או אביזרי אינסטלציה פגומים שעלולים לנזול עקב זקנה, קורוזיה או נזק שנגרם מתנאי הקפאה.

הדליפה לא הייתה הפתעה. למעשה, זה היה סיכון ידוע. הבית נבנה על מדרון והמים הצטברו בנקודה הנמוכה ביותר, שהייתה במרתף.

הבעיה עם סוג זה של נזילה היא שקשה מאוד לאתר אותה. אין סימנים או תסמינים חיצוניים שיצביעו על דליפה. זה אומר שאתה צריך לפקח כל הזמן על הבית שלך או להשתמש בטכנולוגיה כדי לעזור לך לעשות זאת.

מכיוון שהנזילה היא בעיה שניתן לפתור בכמה צעדים פשוטים, חשוב לדעת כיצד לזהות את הנזילה ומהן הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות.

לא תמיד קל לזהות נזילות בבתים פרטיים. ניתן לזהות חלק מהם על ידי ביצוע השלבים הבאים:

– בדוק אם יש רטיבות סביב מכשירי חשמל כמו מכונות כביסה או מדיחי כלים – בדוק אם יש רטיבות בקירות, תקרות או רצפות ליד גופי אינסטלציה ומחממי מים – בדוק אם יש עיבוי על חלונות או קירות ליד מקורות מים

נזילות ונזקי מים הם בעיה מרכזית בעולם המודרני. ישנם גורמים רבים לנזקי מים בבית. נזילות מצינורות, מרזבים פגומים או אפילו ממכשירי חשמל עלולות לגרום נזק למים לבית שלך.

נזילות בבתים מגיעות בצורות ובגדלים שונים. החל מנזילות קטנות שניתן לתקן בקלות ועד לנזילות גדולות שעלולות לגרום נזק רב לביתכם. אתה תמיד צריך לוודא שיש לך איתור נזילות מותקן בבית שלך כדי שתדע אם יש דליפה כלשהי לפני שזה הופך לבעיה גדולה מדי.

כידוע, הנזילה בבית פרטי נגרמת לרוב עקב צנרת שבורה או מקורות מים אחרים. למשל, אם אתם גרים בבניין דירות ויש נזילה בצנרת על גג הבניין שלכם, אז המים יזלפו מהגג ויכנסו לדירה שלכם.

הנזילה יכולה לקרות גם כאשר יש סדק בצינור או נזק כלשהו לו. זה יכול לקרות מסיבות שונות כמו זקנה או אפילו התקנה לא נכונה.

חלק מהדליפות אינן נראות לעיניים של בני אדם מכיוון שהן אינן גדולות במיוחד והן מוסתרות מאחורי קירות או תקרות.

ניתן למצוא נזילות בקלות בעזרת גלאי קול המודדים כמה רעש מגיע מאזורים מסוימים בבית שלך.

הנזילה בבית פרטי יכולה להיגרם מסיבות רבות. הנפוצים ביותר הם הבאים.

– צינור מכונת כביסה לא תקין: זוהי הסיבה הנפוצה ביותר לנזילה בבית פרטי. הצינור יכול להיות פגום מהסיבות הבאות:

– מים מלוכלכים לא מתנקזים ממכונת הכביסה: אם המים לא מתנקזים ממכונת הכביסה, אז הם יתמלאו ובסופו של דבר יעלו על גדותיהם.

– צינור ניקוז סתום: אם יש סתימה בצינור הניקוז, אז זה יגרום למים לגבות ולגלוש ממכונת הכביסה.

– ברז דולף: ברז דולף יכול גם לגרום למים לדלוף ממכונת הכביסה שלך לתוך הבית שלך אל הרצפה שלך.

– דליפה

דליפה היא זרימת נוזל, כגון מים או גז, דרך דליפה במיכל. דליפה יכולה לשמש גם כדי להתייחס לזרימת נוזלים וגזים דרך חומרים נקבוביים כמו אבן או לבנים.

נזילת מים מצינורות וברזים היא בעיה מרכזית בבתים רבים, והיא עלולה לגרום לנזק משמעותי לשטיחים ולריהוט אחר אם לא בודקים אותם. סוג זה של דליפה נגרם בדרך כלל על ידי אטמים שחוקים או אטמים פגומים בברז או במפרקי הצינור.

אחד מסוגי הנזילה הנפוצים ביותר נובע מתפרצות צנרת. אלה מתרחשים כאשר צינורות אינם מותקנים כהלכה, או כאשר יש שינוי פתאומי בלחץ המים.

נזילה יכולה לנבוע גם ממכשיר פגום כמו מדיח כלים או מכונת כביסה. הסיבה לכך היא שמכשירים אלה משתמשים במים כדי לפעול, ואם הם לא מתפקדים, זה יכול לגרום לדליפות.

נזילה היא בעיה שמטרידה אנשים רבים. יכול להיות קשה למצוא את מקור הנזילה, ולפעמים הדרך היחידה לעצור אותה היא לקרוא לאינסטלטור. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות לפני שמתקשרים לאינסטלטור.

ראשית, בדוק את מד המים שלך כדי לראות אם יש לך נזילות כלשהן בבית. אם אין לכם מד מים ואתם חושבים שאולי יש אחד כזה בבית, חפשו מד חשמל או גז. אם אתה מוצא אחד מהמטרים הללו, ייתכן שיהיה גם מד מים בקרבת מקום.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
סוגי אוכל לחתולים

חתולים הם מקסימים ומגיע להם את הטוב שבטוב בכל הקשור לאוכל. הם גם יקרים לטיפול, אז צריך להיזהר במה שהם אוכלים. הסוגים הפופולריים ביותר של