החצר האחורית שלך היא מקום נהדר להירגע ולהירגע

בניית בריכה בחצר הבית שלך היא החלטה גדולה. אתה רוצה לוודא שאתה עושה את הבחירה הנכונה עבור המשפחה שלך ואורח החיים שלך. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הבריכה הטובה ביותר עבורכם.

ישנם שלושה סוגי בריכות:

– בריכות קרקעיות: בריכות אלו דורשות עבודות חפירה ובנייה, אך הן מספקות יותר מקום מבריכות מעל הקרקע.

– בריכות מעל הקרקע: בריכות אלו קלות להתקנה, אך הן נוטות להיות קטנות יותר מבריכות טחונות.

– בריכה צדדית או מתנפחת: בריכות אלו ניתנות להתקנה במהירות ובקלות, אך הן דורשות תחזוקה ותשומת לב מתמדת בשל סוג החומר שלהן

בטיחות הבריכה צריכה להיות הגורם החשוב ביותר בבניית בריכה ביתית.

יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, אבל כמה מהחשובים שבהם הם:

– עומק הבריכה הוא גורם חשוב מכיוון שהוא קובע כמה עמוק מישהו יכול להיכנס מתחת למים.

– צריך להיות גם קצה רדוד לילדים ושחיינים פחות בטוחים בעצמם.

– כיסויי בריכות הם חלק חיוני מבריכות ביתיות מכיוון שהם מרחיקים פסולת ומונעים מאנשים ליפול פנימה.

– גדר מסביב לבריכה הכרחית לילדים וחיות מחמד שאולי לא יודעים לשחות או יכלו לצאת בקלות.

בניית בריכה ביתית אינה קלה כמו שזה נשמע. אתה צריך את הכלים והחומרים הנכונים לעבודה. ואם אתה לא יודע מה אתה עושה, אתה עלול בסופו של דבר להוציא יותר מהנדרש או לגרום נזק לרכוש שלך.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שישפיעו על מחיר הבריכה שלכם והתקנתה. אלו כוללים:

גודל הבריכה

צורת הבריכה

המיקום של הנכס שלך

סוג החומר המשמש לבניית הבריכה שלך

בין אם אתה משתמש בתוחם בבריכה שלך ובין אם לא

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון הוא גודל המשפחה שלך. אם אתם זוג, אז בריכה קטנה תתאים. עם זאת, אם יש לך ילדים או שאתה רוצה לארח מסיבות עם החברים והמשפחה שלך, אז עדיף בריכה גדולה יותר.

גודל הבריכה תלוי גם בכמות השטח שיש לך בחצר האחורית שלך. אם יש לך מספיק מקום לבריכה גדולה, אז זה יהיה נהדר להמשיך ולבנות אחת שכן היא תאפשר גמישות רבה יותר מבחינת הפעילויות שניתן לעשות בבריכה.

בוני בריכות הם אנשי המקצוע שיכולים לעזור לכם לבנות בריכה בחצר הבית שלכם. הם יכולים לתת ייעוץ כיצד לתכנן ולתחזק את הבריכה והם גם יוכלו לענות על כל שאלה שיש לכם בנוגע לתהליך.

בריכות הן לא רק דרך מצוינת להתאמן, אלא הן גם מספקות מקום מצוין לבני המשפחה לבלות יחד. בריכות יכול לשמש גם כדרך יעילה לשמור על קור רוח של המשפחה במהלך חודשי הקיץ.

בניית בריכה היא אחד הפרויקטים היקרים והגוזלים ביותר שבעל בית יכול לבצע. הגודל, הצורה, המיקום והעיצוב של הבריכה הם כולם שיקולים חשובים בעת בניית בריכה.

עלויות הבנייה משתנות בהתאם לסוג הבריכה שברצונך לבנות. לדוגמא, בריכת ריפוד ויניל תעלה משמעותית פחות מבריכת בטון קרקע. כדאי גם לשקול את האקלים המקומי שלך כשאתה מחליט על סוג בריכה מכיוון שזה ישפיע על כמה תחזוקה נדרשת ובאיזו תדירות אתה צריך להחליף מים.

בריכה היא דרך מצוינת ליהנות ולנצח את החום. בין אם אתה מתחיל או מומחה, יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בניית בריכה משלך.

חלק מהנושאים שיידונו במאמר זה כוללים:

– היתרונות של בריכה בחצר האחורית שלך

– עלויות בניית בריכת שחייה

– סוגי הבריכות השונים שתוכלו לבנות

בריכה היא דרך מצוינת ליהנות מהקיץ עם החברים והמשפחה. זה יכול להיות זמן מדהים לחיבור והרפיה.

הדבר החשוב ביותר בבריכה הוא שהיא צריכה להיות בטוחה עבור כל המשתמשים בה. כדי לבנות בריכה ביתית, תצטרך לקנות כמה מצרכים בחנות, כגון עץ, מסמרים, ברגים ותערובת בטון. כמו כן, תצטרך למצוא מקום בחצר שלך שבו אתה רוצה לבנות את הבריכה.

בחלק זה של המאמר נעבור על איך אתה יכול לבנות בריכה ביתית משלך בשתי דרכים שונות:

בריכה היא דרך מצוינת למקסם את מרחב המחיה בחצר האחורית שלך. זה יכול להיות מקום לפעילות גופנית, הרפיה ובידור. בריכות הן לרוב החלק המרכזי של כל חצר אחורית, לכן חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לך את כל הציוד המתאים לפני שמתחילים לבנות.

השלב הראשון בעיצוב הבריכה שלכם הוא להחליט על צורת וגודל הבריכה. רוב הבריכות הן צורות מלבניות עם אורכים שנעים בין 25-50 מטר אורך ורוחב נע בין 16-25 מטר רוחב. השלב הבא הוא להחליט כמה עמוק אתה רוצה שהמים שלך יהיו, מה שיקבע כמה מים תצטרך למילוי אותם בכל שבוע. עומק הבריכה שלך יקבע גם את סוג התוחם שאתה צריך לתחתית הבריכה שלך

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מחלות עור

מחלות עור הן מצב שכיח שאנשים רבים נאבקים בו. מחלות עור רבות הן כרוניות, כלומר הן יכולות להימשך חודשים או שנים ודורשות טיפול ארוך טווח.

10 החופים הכי מומלצים בכנרת

במאמר זה ריכזנו לכם לאחר בדיקה ומקיפה ושנים של בילוי בחופים אלו 🙂 את 10 החופים הטובים ביותר (לדעתנו כמובן) שיש לכנרת היפה שלנו להציע.