מה עושים כאשר ניתוח פלסטי משתבש ?

כאשר ניתוח פלסטי משתבש, המטופלים יכולים לסבול פיזית, רגשית וחברתית. סיבוכי ניתוח פלסטי כוללים נזק לאיברים, נזק עצבי, פקקת ורידים עמוקה ומצבים אחרים שעלולים להחליש את המטופל. עורך דין למקרים של רשלנות רפואית בניתוח פלסטי עשוי לעזור לקורבנות לרדוף אחרי הצדק ולקבל פיצוי על ההפסדים שלהם.

מדי שנה מבוצעים בישראל אלפי ניתוחים פלסטיים. אנשים רבים עוברים הליכים אלה כדי לשפר את המראה שלהם או לשחזר את התפקוד הפיזי. למרבה הצער, כפי שעורכי דין לרשלנות רפואית יכולים להעיד, ניתוח קוסמטי לא תמיד מניב את התוצאות הרצויות. סיבוכי ניתוח פלסטי עלולים לגרום למצבים כואבים, קבועים או מסכני חיים.

מה קורה כאשר ניתוח פלסטי משתבש?

רשלנות רפואית בביצוע ניתוח פלסטי עלולה לגרום לבעיות קוסמטיות שונות. אלה כוללות חבורות, צלקות ותוצאות סופיות שנופלות מתחת לציפיות המטופל. במקרים חמורים, המטופלים עלולים לסבול מעיוות עקב טעויות במהלך ההליך או סיבוכים לאחר מכן. לשינויים קוסמטיים בלתי מכוונים אלו עשויות להיות השפעות פסיכולוגיות מתמשכות.

ניתוח פלסטי גם חושף את המטופלים לסיבוכים שונים הקשורים להליכים פולשניים. המטומה, או שטף דם מקומי ודימום פנימי הם שני סיכונים במהלך ניתוחים רבים. בעיה שכיחה נוספת היא זיהום באתר הניתוח אשר עלול לאיים על האזור המנותח ועל בריאותו הכללית של המטופל. לבסוף, לסיבוכי ההרדמה יכולות להיות השלכות חמורות, כולל שבץ מוחי, התקף לב ואפילו מוות.

בנוסף, בהתאם להליך, מטופלים עשויים לעמוד בפני סיכונים ייחודיים אחרים. כפי שכל עורכי הדין לרשלנות רפואית בניתוח יודעים, הסיכונים כוללים:

  • נזק לאיברים – ניקוב איברים יכול להתרחש במהלך ניתוחים פלסטיים רבים. הציוד המשמש לביצוע שאיבת שומן עלול לסכן במיוחד את המטופלים לנזק לאיברים.
  • פקקת ורידים עמוקה – חלק מההליכים מעלים את הסיכון ל-DVT, הכרוך ביצירת קריש דם בוורידים עמוקים. קריש זה יכול להשתחרר ולגרום לתסחיף ריאתי, או לחסימה של עורק בריאות, שעלול להיות קטלני.
  • נזק עצבי – זה יכול לגרום לעקצוצים, כאב, אובדן תחושה, חולשה ואפילו שיתוק שרירים. נזק עצבי עלול להתרחש כאשר עצבים נחתכים, נצרבים או נמתחים במהלך הניתוח.

לרבים מסיבוכים אלה של ניתוחים קוסמטיים יכולות להיות השלכות משנות חיים. מלבד הוצאות רפואיות משמעותיות, הנפגעים עלולים להתמודד עם סבל רגשי, בעיות בריאות גופניות או הגבלות תפקוד. כאשר תוצאות אלו נובעות מטיפול רפואי רשלני, הנפגעים עשויים לדרוש פיצוי כספי. עורך דין לרשלנות רפואית הוא הדרך הטובה ביותר לסייע ולהבטיח שהקורבנות יקבלו את הפיצויים הדרושים להם כדי להחלים ולחייב את הצדדים האחראים באחריות. חוק ההתיישנות בגין רשלנות רפואית במדינת ישראל הוא בדרך כלל 7 שנים מהתאריך שבו גיליתם אודות הנזק שנגרם לכם. עם זאת, חלים חריגים לעתים ולכן בכל מקרה מומלץ לבדוק אם באפשרותכם להגיש תביעה.

עורך דין לרשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים עשוי לעזור לכם להוכיח רשלנות

קביעה אם הטיפול הרפואי נפל מתחת לסטנדרט הזהירות הנדרש והמצופה מהרופא היא לעתים קרובות מאתגרת. רופאים בדרך כלל חייבים לקבל החלטות סובייקטיביות על סמך נסיבות ייחודיות. בדרך כלל, על הנפגעים להוכיח שרופא סיפק טיפול רפואי רשלני באמצעות עדות של עד מומחה.

על המומחה להראות שאכן נגרמה רשלנות ורשלנות זו היא שהובילה לנזקים מהם אתם סובלים. בהתחשב בכך, נפגעי רשלנות רפואית פלסטית עשויים להפיק תועלת מלפנות לסיוע של עורך דין. עורך הדין עתיד לפנות למומחה המתאים כמו גם לבצע הערכה מדויקת ככל האפשר של שווי התביעה.

עורכי דין לרשלנות רפואית נוהגים לגבות מהלקוחות שכר טרחה על בסיס הצלחה בלבד כך שאם תביעתכם בסופו של דבר נכשלה גם עורך הדין לא יקבל שכר טרחה כלל.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
בית משפט
הבנת הזכויות שלך והאחריות של חברת הביטוח – תביעות סיעוד

תביעות סיעוד הן בקשות המוגשות לחברות ביטוח כדי לקבל הטבות טיפול ארוך טווח. תביעות אלה חיוניות לאנשים הזקוקים לסיוע עקב ירידה בבריאותם או בניידות שלהם. הבנת הדקויות של תביעות אלה חיונית לצורך גישה לתמיכה הנדרשת.

עיצוב מצבה הוא משימה קשה

עיצוב מצבה לאדם אהוב הוא תהליך רגשי וקשה. הרבה מחשבה ויצירתיות נכנסים לזה. עיצוב המצבה אינו קשור רק לשם האדם, תאריך הלידה ותאריך הפטירה. זה

ניתוחי אף

ניתוח אף הוא הליך כירורגי המעצב מחדש את האף. זה נעשה בדרך כלל כדי לשפר את הנשימה, המראה ותפקודים אחרים של האף. ניתן לעשות ניתוח