טיולים בטבריה והסביבה: עיר עתיקה, ספא גלי כנרת וטיול מעיינות!

אחת הערים היפות והמרשימות ביותר בישראל, ששוכנת למרגלות ימת הכנרת הרחבה, הינה העיר טבריה בכבודה ובעצמה, ואם במקרה אתם מתכננים להגיע בקרוב לטיול בעיר הוותיקה שקיימת כבר משנת 1908 – טיולים בטבריה והסביבה בהחלט יכולים להפוך את הטיול שלכם למעניין ומיוחד. אז אילו אטרקציות תיירותיות כדאי לכם להכיר באזור טבריה והסביבה? כל המידע בהמשך!

 

טיולים בטבריה והסביבה: העיר העתיקה

טבריה נחשבת לאחת הערים הוותיקות והעתיקות של מדינת ישראל, ומוזכרת בספרות קדם בשל הייחודיות של העיר ששוכנת לצד אגם עם מים מתוקים הניתנים לשתייה.

מראשית ההיסטוריה העיר הייתה מוקד חשוב ואסטרטגי עבור הצבאות השונים שעברו באזור, וחיפשו מקור מים זמין ונוח בסביבה מתאימה. ברחבי טבריה עצמה ניתן למצוא בנייה עתיקה מימי האימפריה הרומית ששכנה באזור לפני כ-2000 שנה, מבנים עתיקים מהמנדט הבריטי שכיום מרביתם שונו למבנים חיים ופעילים אשר משמרים את ההיסטוריה העתיקה שלהם. אם אתם מחפשים טיולים בטבריה והסביבה עם זיקה היסטורית נוספת, הרי שבצד המזרחי של ימת הכנרת אתם יכולים למצוא את שרידיו העתיקים של מנזר נוצרי שנחשב לאתר ארכיאולוגי עתיק מהמאה החמישית לספירה וכיום שוכן בו גן לאומי כורסי שמשמר את ההיסטוריה של המקום.

 

טיול מעיינות סביב שביל הכנרת

מסביב לכנרת עצמה אתם יכולים לצאת לטיול מעיינות ייחודי שחושף את סיפורם של החלוצים שייסדו את מקום ההתיישבות של האזור.

השביל סובב את הכנרת כולה ועובר במקומות מוצלים וקלים להליכה, ומציע כיווני צפייה שונים על הכנרת עצמה. לא הרחק מהכנרת, ניתן לבקר בפארק מעיינות ייחודי ומקסים ממש בעמק בית שאן עצמו, אתר מיוחד שנקרא "הסחנה" ובו ממוקמים שלושה מעיינות נפלאים שניתן להתרחץ בהם, ליהנות מהטבע הפראי במקום ומהמפלים הקטנים במעיינות עצמם.

 

טיול בחופי הכנרת

טיולים בטבריה והסביבה יכולים להיות מרשימים ומיוחדים במיוחד בשעות הלילה – בהן ניתן לראות את זוהר הכוכבים דווקא מחופי הכנרת הממוקמים ממול לעיר טבריה עצמה. מכיוון שבחופים הללו אין כמעט בכלל גופי תאורה, אתם תוכלו להתרשם מזוהר הכוכבים המיוחד והיפה וגם ליהנות מטיול בטבע עם כל המשפחה הקרובה. אם אתם מחפשים טיולים בטבריה והסביבה בקונספט של טיולי טבע – הרי שחופי הכנרת מצוינים בשביל זה, ומתחזקים חופים מסודרים הכוללים: שירותים ציבוריים, מלתחות וקיוסק עם אוכל ושתייה.

 

ספא גלי כנרת: טיולים בטבריה והסביבה

אם אתם מחפשים מקום פסטורלי, יוקרתי ומושקע במיוחד שבו תוכלו לחוות חוויית ספא ייחודית וקסומה, הרי שספא גלי כנרת הוא בדיוק המקום עבורכם! חוויית פינוק ייחודית במינה בספא גלי כנרת היוקרתי שנמצא למרגלות הכנרת וממוקם במלון גלי כנרת הייחודי של טבריה. בספא גלי כנרת אתם יכולים להיחשף ליותר מ-10 טיפולי ספא ייחודיים שמציעים למטופלים עיסוי מקצועי וייחודי ומתקני ספא מפנקים כמו ג'קוזי לנוף הכנרת הקסומה, חדר כושר ועוד.

טיולים בטבריה והסביבה טומנים בתוכם חוויה קסומה ומיוחדת הכוללות אטרקציות תיירותיות שוות במיוחד. יום פינוק מפנק בספא בכנרת, ביקור במעיינות וסיור בעיר העתיקה של טבריה – יכולים להפוך את החופשה שלכם ללא פחות ממושלמת. אנחנו מזמינים אתכם לבקר בטבריה הקסומה וליהנות מכל האטרקציות המיוחדות שהיא מציעה למבקריה.

 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות