הדרך הנפוצה ביותר של כניסת מים לבית פרטי היא דרך הגג

נזילה היא מעבר לא רצוי של מים דרך מעטפת הבניין. שני סוגי הנזילה הנפוצים ביותר הם נזילת גג וקירות. נזילות גגות נגרמות מהתקנה לקויה של גגות, נזילות בהבהוב הגג או בעיה בחומר הקירוי. נזילות קירות מתרחשות כאשר יש בעיה בחיפוי הקיר, או כאשר יש בעיה בהבהוב במפגש בין קירות לגגות.

הגורמים העיקריים לנזילה נובעים מתנאים הקשורים למזג האוויר, בלאי של חומרים, התקנה לא נכונה של גגות וקירות, חוסר תחזוקה וגיל של מבנים.

למילה "דליפה" יש קונוטציה שלילית. זה מתייחס לבריחת מים מצינורות, מכשירי חשמל או מקורות אחרים בתוך בניין. נזילות נגרמות לרוב על ידי מערכות אינסטלציה לא איכותיות או מתוחזקות בצורה גרועה. ניתן למנוע נזילות על ידי התקנת צינורות ושסתומים אטומים למים ותחזוקתם באופן קבוע.

ישנם שני סוגים של דליפות:

1) בבית פרטי

2) במבני ציבור

נזילות בבית פרטי יכולות להיגרם מסיבות רבות, אך הנפוצה שבהן היא הצנרת.

דליפות יכולות להיגרם גם מתנאי מזג אוויר גרועים, כמו גשם חזק או שלג.

דליפות יכולות לקרות גם אם יש לך נכס חדש. הסיבה לכך היא שדליפות לרוב מתחילות בקטן ואז גדלות עם הזמן.

הצעד הראשון למניעת נזילות הוא לבדוק את מערכת האינסטלציה שלכם ולוודא שהיא תקינה.

דליפה מוגדרת כזרימה של נוזל מאזור בלחץ גבוה יותר לאזור בלחץ נמוך יותר. הנוזל שדולף יכול להיות מים, גז או אוויר. נזילה עלולה להוות בעיה בבתים מכיוון שהיא גורמת לנזקי מים, דליפות גז ודליפות אוויר.

עלינו להיות מודעים לכך שקיימים סוגים שונים של נזילות בבית:

– דליפת אוויר: מתרחשת כאשר הבית אינו אטום היטב והאוויר עובר מחדר אחד לאחר דרך סדקים בקירות או רווחים סביב דלתות וחלונות

– נזילת מים: מתרחשת כאשר מים זורמים מאזור עם לחץ מים גבוה יותר לאזור עם לחץ מים נמוך יותר

– דליפת גז: מתרחשת כאשר גז בורח מצינור לאטמוספירה

בימים הראשונים של בניית הבניין, התכנון היה כזה שכל המים נאספו על ידי מיכל מי גשמים, ששימש אז לרחצה וכביסת בגדים. מערכת זו לא אפשרה לנזילת מים החוצה. עם זאת, ככל שחלף הזמן, מערכת זו החלה להתיישן עם כניסתן של מערכות אינסטלציה מודרניות.

הבעיה עם מערכות האינסטלציה המודרניות הללו היא שיש להן סיכון גבוה לדליפה. נזילה יכולה להיגרם כתוצאה מצינורות שבורים או אפילו רק מביצוע התקנה לקוי. ההשלכות של הנזילה הן רבות ומגוונות: היא יכולה להפחית את ערך הנכס שלכם; זה יכול להוביל לרטיבות בבית שלך; זה יכול לגרום נזק לתכולת הבית שלך וחשוב מכך, זה יכול לגרום נזק לך ולמשפחתך כאשר הם נחשפים לרמות לא בטוחות של מים.

נזילות הן בעיה נפוצה בבתים רבים.

אנחנו צריכים לדאוג למים שנכנסים לבית שלנו.

מים הם משאב יקר ואסור לנו לבזבז אותם.

ישנן דרכים שונות בהן ניתן לטפל בנזילות בבית.

אתה צריך לוודא שאתה לא מבזבז מים.

נזילות בבית פרטי יכולות להיגרם מסיבות רבות, החל מיישון צנרת ועד צנרת תקולה. הם יכולים להיגרם גם מאיכות החומרים המשמשים ומעיצוב הצינורות.

ישנן דרכים רבות לגלות נזילות בבית. חלק מהשיטות כוללות בדיקת כתמי לחות או כתמי מים על הקירות, הרצפות או התקרות, האזנה למים זורמים וחיפוש אחר ברזים מטפטפים או צנרת דולפת. אתה יכול גם לבדוק את מד המים שלך כדי לראות אם הוא פעל בצורה מוגזמת או שאתה יכול להשתמש במכשיר מיוחד שיזהה נזילות במערכת האינסטלציה שלך.

נזילה היא בעיה מרכזית עבור כל בעל בית. חלק מבעלי בתים עשויים שלא להבחין בדליפה עד שהיא הופכת לבעיה גדולה.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של נזילות המתרחשות בבתים:

1) נזילות מכניות: אלו נגרמות על ידי מתקני אינסטלציה, כגון צינורות וברזים, שהתבלו או שצריך להחליף.

2) נזילות יסוד: נזילות אלו מתרחשות כאשר מים מחלחלים לתוך הקרקע ומוצאים את דרכם לתוך הבית דרך סדקים בבסיס.

3) דליפות עיבוי: אלו קורות כאשר אוויר חם מתוך הבית פוגש משטחים קרים מחוצה לו, כמו חלונות ודלתות, מה שגורם להיווצרות עיבוי עליהם. עיבוי זה עלול להצטבר ולהוביל לבעיות דליפה אם לא מטפלים בו במהירות מספקת.

נזילה בבית פרטי יכולה להיות בעיה רצינית מאוד. זה יכול להוביל לנזק רב ולהפסד כספי.

ישנם גם סוגים רבים ושונים של נזילות. נזילה בצנרת יכולה להתרחש כאשר יש סדק בצינור או אם הצינור נמחץ על ידי משהו כבד. דליפת אוויר היא בדרך כלל בגלל אטם בלוי או שסתום פגום. ולבסוף, נזילה חשמלית נגרמת לעיתים קרובות על ידי חיווט פגום או בידוד על החוט.

נזילות הן מסוכנות מכיוון שהן גורמות למים לזרום דרך מקומות שהם לא אמורים ללכת אליהם, כמו הקירות והתקרות של הבית שלך. זה מוביל לנזק מבני וצמיחת עובש שיכולים להפוך את הבית שלך לבלתי ראוי למגורים במשך תקופה ממושכת.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
דירה דיסקרטית בהרצליה – כל היתרונות

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים דירה דיסקרטית באזור המרכז. בין הערים השונות ישנה עיר אחת שנמצאת ככל הנראה בראש סדרי העדיפויות. אנו מדברים על