איך לבחור את זוג העגילים המושלם?

עגילים הם תכשיטים שונים משאר סוגי התכשיטים. תחשבו על זה רגע, שרשרת היא על הצוואר, צמיד הוא על היד וכך גם טבעת, אבל עגילים הם על האוזניים והם נורא קרובים לנו לאזור הפנים, השיער והעיניים במיוחד. רוצים לדעת איך לבחור עגילים שיתאימו לכם לפנים? כאלה שיחמיאו לכם וידגישו את האלמנטים היפים שבכם? המשיכו לקרוא ותגלו! 

 

איזה סוגי עגילים הכי יתאימו לך?

לדעתנו אין סוג אחד יחיד ומיוחד שיכול להתאים לבחורה או אישה אחת. אנחנו ממליצות לגוון עם כמה סגנונות וכמה צבעים: זהובים וכסופים ולראות מה בא לכן היום. כל יום אפשר אחרת. נכון שיש כמה "כללים" או "חוקים" לכאלו שלא מוצאות את עצמן בכלל ואותם נשתף מיד, אבל כל הכיף במגוון זה שאפשר לנסות כמה ובכל פעם להתחבר למשהו אחר. הטעם שלנו משתנה כל הזמן גם בהתאם לטרנדים ולמה שאנחנו רואות בחוץ, בתקשורת ובקולנוע. 

היכנסו לאתר עדיא תכשיטים ותצפו במגוון הסגנונות והעגילים הקיימים! 

 

צהוב לשזופות וכסוף לבהירות?

גם אתן שמעתן על החוק הזה? זה מעין חוק לא כתוב שעל פיו פעלו הרבה חנויות ומותגי תכשיטים רבים. לא נכנס להיגיון שעומד מאחוריו כי אנחנו פשוט לא מאמינות בו. זהב וכסף יכולים להתאים לכל אחת ואין חוקים. לדוגמא: עגילים ירוקים וזהובים יכולים להתאים לכל אחת עם כל צבע עיניים: בעלות עיניים ירוקות, כחולות, חומות או דבש. ירוק מדגיש ומחמיא לכל צבע עיניים ואפילו מבליט אותן מאוד. הצבע ירוק גם מחמיא לכל מיני סוגי שיער, ממתולתל ועד זהוב. 

 

חישוקים הם הקלאסיקה 

לא משנה באיזה גודל ובאיזה צבע – חישוקים הם קלאסיקה. לא פגשנו מישהי עגילי חישוק לא מחמיאים לה מאוד ומקפיצים לה את כל הלוק. זה בעצם הקסם של עגילי חישוק. יש בהם משהו חגיגי אבל גם לגמרי יום יומי. הגדולים מתאימים יותר לחורים ראשונים ואילו קטנים יותר מתאימים לכל הפירסינגים, חורים שניים והליקסים. אם את לא מוצאת את עצמך בעולם העגילים, מתלבטת ושוברת את הראש: פשוט נסי עגילי חישוק. תתחילי עם עדינים וממוצעים ולאט לאט נסי לשלב גם גדולים יותר. הם יכולים לעזור לך להיפתח לעולם התכשיטים בכלל אחרי שתראי עד כמה הם מיוחדים ועדינים. 

 

עגילים צמודים ואציליים 

עגילים צמודים הם אהובים עלינו מאוד. אנחנו מרגישים שהם קלאסיים והם גם מתאימים לענוד בזמן לימודים ובתיכון. עגילים צמודים יכולים ליצור מראה עדין של האוזן ולשמור על מראה חלק ונקי. 

 

לסיכום 

תכשיטים נועדו שיענדו אותם. תפתחי את הראש, תנסי, תאהבי סגנון מסוים ותחליפי לאחר! בסוף כל מה שמיוחד בתכשיטים הוא התחושה שאת בכל פעם מישהי אחרת עם סגנון אחר! פעם קלאסית, אחר כך קולית ולאחר מכן אלגנטית. 

 

תתחדשי ותהני!

 
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
זהו מדריך כיצד למלא את הגז במזגן

חשוב לציין שהגז במזגן אינו זהה לבנזין המשמש במכוניות. הגז במזגן הוא חומר קירור, שעוזר לקרר את האוויר. הגז יכול להיות פחמימן כמו פרופאן או