דירה למכירה בבנימינה – איך מציעים דירה למכירה?

הנתונים מלמדים שמרבית הישראלים עוברים דירה פעם בעשור. צעירים עוברים דירה כל שנה-שנתיים, אך זה נובע מהעובדה שהם חיים בדירות שכורות ואז התחלופה הרבה יותר גבוהה. לעומת זאת, אנשים שמחזיקים ברשותם דירה, נוהגים לעבור פעם בעשר שנים בממוצע.

כאשר יש לרשותנו דירה ואנחנו מעוניינים לעבור ממנה אל דירה אחרת, אזי שיש דרך מסודרת ונכונה לעשות זאת, לא רק בהיבט של חיפוש דירה וכל מה שכרוך בתהליך המעבר עצמו, אלא גם בהיבטים אחרים, למשל, באופן בו אנחנו מבקשים להציג את הדירה שלנו למכירה. אם נדע לעשות את החלק הזה בצורה נכונה, הרי גם נוכל למכור אותה בזמן, קרי לפני שאנחנו מבקשים לעבור לדירה החדשה, וגם נוכל לקבל עליה את הסכום הרלוונטי מבחינתנו.

במאמר זה אנחנו נציג איך נכון להוציא ולהציג דירה למכירה בבנימינה. ישוב קטן, צפונית לפרדס חנה, בין כביש 4 לכביש 6. מדובר ביישוב אשר מכיל שכונות עם מבני מגורים משותפים לצד שכונות הכוללות וילות ובתים פרטיים. במהלך השנים האחרונות, היישוב קיבל אליו תושבים רבים שבחרו לעבור ולהתגורר בו, לצד נטישה של תושבים אל יישובים אחרים.

 

איך מייצרים תהליך מכירה?

סביר להניח שאם נרצה למכור את הדירה שלנו, אזי שנעשה זאת אחרי שקיבלנו החלטה לרכוש דירה או בית אחר (או לחילופין, לבנות בית משלנו). ייתכן מאוד שכבר קיבלנו החלטה היכן ואולי אפילו סגרנו חוזה והתחלנו לשלם על הנכס החדש. לכן אנחנו צריכים לבצע את התהליך בהקדם בשביל שנוכל לעמוד בלוח הזמנים שלנו.

בשביל להוציא דירה למכירה בבנימינה, תחילה עלינו לקבוע את הסכום שנבקש עבורו. לשם כך עלינו לקבוע את ערכו, ומי שיכול לעשות זאת עבורנו הוא שמאי. הסכום יקבע על פי פרמטרים שונים, ואותו נבקש מלקוחות פוטנציאליים.

כעת עלינו להחליט, האם נרצה למכור את הדירה בעצמנו או דרך מתווכים. האופציה הראשונה אומנם יכולה לחסוך בעלויות, אך היא תדרוש מאיתנו השקעה בזמן, מה שכמובן יכול להשפיע עלינו מבחינה כלכלית. לכן מוטב שנעבוד עם מתווך שיהיה אחראי על מכירת הנכס. עלינו לסכם איתו את פרטי העסקתו, והאופן בו הוא יציע את הדירה שלנו למכירה. חשוב שנקבע מראש מה הסכום שאנחנו דורשים עבורה ועד כמה הוא יכול להיות גמיש מול לקוחות המעוניינים ברכישת הדירה.

חשוב להגדיר למתווך את לוח הזמנים שלנו וכן אם יש לנו דרישות מסוימות, זאת על מנת שהכל יהיה ברור בטרם הוא מציע את הדירה ולפני שמחליטים לסגור חוזה עם לקוח מסוים.

 

דברים שעלינו לקחת בחשבון

סביר להניח שבעת שנרצה למכור את הנכס, יהיה צורך להציג את הדירה בפני לקוחות פוטנציאליים. על כן, עלינו להיות ערוכים לכך. בין אם זה אומר שצריך לקבוע לוח זמנים מתי זה אפשרי מבחינתנו, והאם אנחנו בכלל רוצים להיות בדירה כשזה קורה.

נקודה נוספת, מוטב לארגן ואף לבצע שדרוגים קטנים בדירה, על מנת שתיראה מסודרת ומתאימה למגורים, כך גם נוכל לשפר את הערך שלה.

 

טיפול באין אונות

פתרונות טבעיים חדשים לטיפול באין אונות: מבט מקיף

אין אונות היא מצב שבו מרגישים חסר בגרמות חיצוניות לחיים שלנו. זהו מצב שבו אדם מרגיש שאינו נתקל במכשולים או בדיכאון. זה יכול להיות בגלל מצב כלכלי טוב, או מצב רוחני יציב. אף על פי שמדובר במצב שמרגיש כאילו הוא מבוקש, המצב הזה יכול להוביל לבעיות שונות.

צלם מקצועי

מה זה צילום תדמית ומדוע בחירת צלם איכותי היא קריטית?

בעידן הדיגיטלי המהיר של ימינו, כוחו של הרושם החזותי הראשון אינו מובן מאליו. צילום תדמית, ענף צילום מיוחד שמטרתו ללכוד את מהותם של יחידים או קבוצות בצורה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את האישיות, הערכים והחזון שלהם, הפך לכלי חיוני למיתוג אישי ושיווק תאגידי. סוג צילום זה חורג מאסתטיקה גרידא, ומשמש כמדיום להעברת הסיפור והאתוס של האדם בצורה יעילה לעולם. כאשר הסיכונים כה גבוהים, בחירת הצלם – מקצוען בעל לא רק מיומנות טכנית אלא גם הבנה עמוקה של הניואנסים של צילום תדמית – הופכת לבעלת חשיבות עליונה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

HI TECH מחשב

למצוא את מסלול הקריירה שלך בהייטק באזור כנרת

חשבתם פעם לפתח קריירה בהייטק? אם המחשבה הזאת חלפה בראש שלכם יש סיכוי טוב שעלה לכם חשש שתצטרכו לעבור דירה. אך עם עליית חברות ההייטק באזור הכנרת, יש היום הזדמנויות רבות לפתח קריירה בתעשייה גם בלי לעבור לתל אביב או רעננה. 

משרד

השפעתה של סתיו על יעילות העבודה: כיצד עוזרת אישית יכולה לשנות את המשחק

אנחנו חיים בתקופה, בה התחושה של כל אחד ואחת מאיתנו, בוודאי הורים לילדים, שאין להם מספיק זמן לשום דבר, לא לעצמם, לא לילדים שלהם, לא לנהל משק בית. הרבה פעמים נדמה שהעבודה לוקחת את כל הזמן מאיתנו ואם לא היא, אז סידורים ופרוצדורות שאנחנו צריכים לבצע עבור הבית ובני המשפחה, ואז הזמן הפנוי שלנו נעלם.