בניית בריכה ביתית היא החלטה גדולה ואין להקל בה ראש

בריכה ביתית היא דרך מצוינת ליהנות מהקיץ. בעלי בריכות יכולים להשתמש בבריכה שלהם למטרות שונות, כגון שחייה, פעילות גופנית והרפיה.

ישנם יתרונות רבים של בריכה בחצר האחורית שלך. דבר אחד, זה מספק לך דרך טובה להתקרר בחום הקיץ. הוא מציע גם מרחב מצוין לפעילות גופנית והרפיה. ואם יש לכם ילדים או חיות מחמד שאוהבות לשחות, אז זה מקום נהדר עבורם לשחק!

בניית בריכה יכולה להיות הרבה עבודה, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ. תוכלו ליהנות מהבריכה שלכם עוד שנים רבות.

בריכה ביתית יכולה להיות תוספת מצוינת לנכס שלכם. זה יספק לכם שעות אינסופיות של הנאה ורגיעה.

במאמר זה, נדון בכמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בניית בריכה ביתית משלך.

בריכה היא דרך מצוינת לבלות עם המשפחה והחברים. אבל אם אתה גר בדירה או דירה, זה יכול להיות קשה למצוא מקום לשים אחד.

אם אתם חושבים על בניית בריכה בחצר הבית שלכם, יש הרבה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון. הדבר הראשון הוא גודל הבריכה. תצטרך מספיק מקום לקצה העמוק ולקצה הרדוד של הבריכה ולמספיק מקום סביבו כדי שאנשים לא יפלו לתוכה.

אתה גם צריך לחשוב מאיזה סוג חומר אתה רוצה שהבריכה שלך עשויה. ישנם חומרים רבים ושונים שמהם ניתן לייצר בריכות, כגון בטון, ויניל או פיברגלס. לכולם יש את היתרונות והחסרונות שלהם אבל לכולם יש דבר אחד במשותף –

בניית בריכה היא משימה שדורשת עבודה קשה, מסירות וסבלנות. ישנם צעדים רבים שצריך לנקוט על מנת ליצור את נווה המדבר המושלם בחצר האחורית.

הצעד הראשון הוא למצוא את המיקום המתאים לבריכה. המקום האידיאלי עבורו יהיה על קרקע ישרה, הרחק מעצים ומבנים אחרים, וקרוב מספיק לבית כך שניתן לגשת אליו בקלות.

השלב הבא הוא למצוא קבלן שיוכל לעזור בתכנון ובניית הבריכה שלכם. הם צריכים להיות בעלי ניסיון עם סוג זה של פרויקט, כמו גם ידע של חוקי בנייה מקומיים ותקנות.

השלב השלישי הוא להחליט כמה גדולה אתה רוצה שהבריכה שלך תהיה ובאיזו צורה היא צריכה להיות. רוב האנשים בוחרים בבריכות מלבניות מכיוון שקל יותר להתאים אותן לרוב החללים מאשר עגולות

השלב הראשון בבניית בריכה ביתית הוא להחליט על גודל הבריכה. ישנם שני סוגים עיקריים: בריכות בתוך הקרקע ובריכות מעל הקרקע. הגודל תלוי בכמות השטח שיש לך.

בריכות קרקע בדרך כלל יקרות יותר, אך ניתן להתקין אותן כמעט בכל חצר אחורית. הם גם מספקים יתרונות רבים כמו היכולת לשחות כל השנה ולא צריך לדאוג לגבי חורף קפוא וקיץ קשה.

בריכות מעל הקרקע זולות יותר וקלות יותר להתקנה, אך לא ניתן להשתמש בהן במהלך חודשי החורף או הקיץ מכיוון שהן אינן מחוממות או מקוררות כמו בריכה בקרקע.

בניית בריכות היא תהליך מורכב הדורש מומחיות בתחומים רבים ושונים. מאמר זה ייתן לכם טיפים ועצות כיצד לבנות בריכה משלכם בבית, מהיסוד.

השלב הראשון הוא בחירת אתר לבריכה. אתרי בניית בריכות צריכים להיות מפולסים וללא מכשולים כגון עצים, שיחים או סלעים. לאחר מכן, תצטרך לקנות כמה חומרי בניין: עץ, דק, קוביות בטון וחול לבטון. כדאי להשקיע גם במערכת סינון מים וכיסוי אוטומטי לבריכה.

בריכה יכולה להפוך לתוספת נהדרת לכל חצר אחורית. זה משהו שאנשים מכל הגילאים נהנים ממנו וניתן להשתמש בו למטרות רבות. זוהי גם דרך מצוינת להתקרר ביום קיץ חם.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני בניית בריכה בחצר האחורית. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הצורה והגודל של הבריכה. בריכה בעלת צורה מלבנית תדרוש פחות חומרים מאשר בריכה בעלת צורה לא סדירה, אך היא לא תתאים לכמה חצרות אחוריות.

יש לקחת בחשבון גם את עומק הבריכה בעת עיצובה. עומק רדוד לא יאפשר סיבובי צלילה או שחייה, ואילו עומק עמוק עשוי לדרוש יותר מקום ויותר זמן למילוי מים לפני השימוש.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון

בריכות ביתיות נהדרות למנוחה ובידור. בניית בריכה בחצר הבית שלך יכולה להיות תוספת נהדרת לבית שלך.

ניתן להתקין בריכה בחלל קיים או לבנות מאפס, דבר שהוא יקר יותר אך גם קל יותר לתכנון. ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות שתוכלו לבחור מהן, בהתאם לגודל החצר האחורית שלכם ולכמה אתם רוצים להוציא.

אם אתה מחפש אפשרות זולה יותר, שקול להתקין בריכה מעל הקרקע בנכס שלך. בריכות אלו בדרך כלל עולות פחות מ-$5000 והן קלות להתקנה מכיוון שהן אינן דורשות כל עבודת חפירה.

לעומת זאת, אם יש לכם את השטח והכסף, שווה לשקול לבנות בריכה מעוצבת עם כל הפעמונים והשריקות –

בניית בריכה בחצר האחורית שלך היא דרך מצוינת להישאר קריר במהלך הקיץ. ישנם יתרונות רבים לבריכה בחצר הבית שלך, אבל אתה צריך להיות בטוח שיש לך את המידע הנכון לפני תחילת הבנייה.

ראשית, חשוב שתדעו כמה מקום פנוי יש לכם לבריכה ואיזו צורה היא צריכה להיות. זה יעזור לקבוע את גודל הבריכה שלך ואם יש מספיק מקום לכל הציוד הדרוש לתחזוקה.

שנית, חשוב לדעת כמה מים אתה צריך למילוי הבריכה שלך. בריכות מסוימות דורשות כמות קטנה של 10,000 גלונים בעוד שאחרות יכולות להשתמש עד 100,000 גלונים של מים. חשוב גם לדעת באיזו תדירות תצטרכו להוסיף עוד מים כי זה יכול להשפיע

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות