טיפים להצלחת הקמפיין לניהול מוניטין

ניהול מוניטין חשוב לחברות שרוצות להישאר בעסק לאורך זמן רב ועם תדמית חיובית.

בכל הנוגע לניהול מוניטין, אין לזלזל בחשיבות המדיה החברתית. מדיה חברתית היא דרך חשובה לנטר ולהגיב לביקורות שליליות וכן לפרסם עדכונים על התקדמות ומבצעים. הפוטנציאל למוניטין מוכתם יכול להזיק מאוד לחברה, ולכן חיוני שעסקים ישקיעו בשירותי ניהול מוניטין.

זה חיוני להשקיע את הזמן והמאמץ של בניית מוניטין חיובי עם בסיס הלקוחות שלך. בין אם אתם מנסים להגדיל מכירות, למשוך לקוחות חדשים או למצוא עובדים חדשים, מוניטין טוב בעולם הדיגיטלי הוא חיוני על מנת להצליח.

השלבים העיקריים בניהול המוניטין שלך הם:

– הבהרת המידע הרצוי לגבי החברה שלך באתרי מדיה חברתית

– מעורבות עם ביקורות מקוונות שפורסמו על החברה שלך

– ניהול תוצאות החיפוש בגוגל

קמפיין מוניטין הוא דרך יעילה לבנות ולהגן על המוניטין של החברה. זה גם יכול לעזור לשנות את התפיסה של הציבור לגבי חברה.

מסעות פרסום למוניטין הם אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לבנות ולהגן על מוניטין של חברה. לדוגמה, ב-2014, כאשר ליונייטד איירליינס היו שתי תלונות רציניות של לקוחות שגרמו למשברי יחסי ציבור, הם השתמשו במסע מוניטין כדי לשנות את התפיסה הציבורית שלהם. הקמפיין הצליח להפוך את המוניטין של החברה והשימוש בקמפיינים למוניטין הופך לחלק מהותי מאסטרטגיית השיווק של כל חברה.

הנה כמה טיפים ליישום בקמפיין ניהול מוניטין

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין, מציין 6 גורמים שצריך לשים אליהם לב כדי להצליח בקמפיין לשיפור תדמית באינטרנט.

– יצירת תוכנית משבר: ברגע שאתה יודע שיש סיכון שהעסק שלך ייקלע לשערורייה מקוונת, צור מכלול צעדים שתנקוט על מנת למזער את הנזק ולשמח את הלקוחות שלך. או אם הסיכון כבר התרחש, בצע את השלבים הבאים כדי להתמודד איתו.

– התמקדות במה שחשוב: אל תתמקד יותר מדי בפרטים קטנים ולא מספיק בהתפתחויות גדולות או משברים גדולים יותר. כשמשהו כזה קורה, אתה לא רוצה לדאוג לגבי כל הדברים הקטנים; במקום להתייחס למה שחשוב באמת

– היו מודעים למה שאתם אומרים בפומבי. כשאתה בפומבי, היה מודע למה שאתה מפרסם במדיה החברתית. יש תוכנית להגיב למשבר פוטנציאלי.

– פעל במהירות כאשר יש לך בעיה. ככל שתוכל לטפל בבעיה מהר יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תיעלם. גם אם זה לא ייעלם לחלוטין, זה עדיין יקטין את ההשפעה השלילית על המוניטין של החברה שלך.

– היו שקופים עם הלקוחות לגבי מה שקורה. זה נותן להם את ההזדמנות לדעת איך הם צריכים להרגיש לגבי החברה והמוצר או השירות שלך לאור הנושא או המשבר הזה שקרה איתם או מישהו שהם מכירים באופן אישי.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לנסות ולעשות אם אתה מוצא את עצמך במשבר הוא להיות שקוף ככל האפשר עם הלקוחות שלך. אם לא תספר להם מה קורה בפועל בזמן אמת, הם תמיד ידמיינו את הגרוע מכל.

– עדכן את העובדים שלך בכל נושא שעלול להשפיע עליהם מתוקף היותם עובדים בחברה המוצגת באור שלילי ברשת.

 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מחיר לכרטיס ביקור

עלות כרטיסי ביקור היא נושא ענק. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר כרטיס ביקור. הגודל, מספר הצבעים, סוג הנייר והעיצוב משחקים תפקיד בכמה יעלה

מצברים

מצברים הם הנתונים שנאספים לאורך זמן וניתן להשתמש בהם כדי להפיק תובנות. מצברים הם סוג של נתונים שנוצר לאורך זמן. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור