תיקי הרשל הם מותג פופולרי של תיקי גב, תיקים ותיקים

תיקי הרשל היא חברה קנדית שנוסדה ב-2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק. הם קיימים כבר 8 שנים והפכו לאחד המותגים הפופולריים ביותר של תיקי גב, עם מגוון סגנונות ועיצובים.

The Herschel Supply Company הוקמה בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק. זוהי חברה קנדית המתמחה בעיצוב וייצור של תיקי גב, מזוודות, תיקים, אביזרים ועוד. החברה קיימת כבר 8 שנים והפכה לאחד המותגים הפופולריים ביותר בקרב משתמשי התרמילים מכיוון שהיא מציעה סגנונות שונים ו עיצובים ללקוחותיה.

תיקי הרשל הם מותג תיקים פופולרי. החברה נוסדה על ידי האחים ברוס וטרי מילר בשנת 2009. מטה החברה בוונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה.

חברת Herschel Supply Co. מייצרת קו מזוודות משלה מאז 2010 כשהציגה לראשונה את קולקציית "Herschel Heritage". בשנת 2011, הרשל הציגה קו חדש בשם "Herschel Supply Co". אשר תוכנן להיות מחוספס ועמיד יותר מקולקציית Heritage.

בשנת 2012, חברת Herschel Supply Co. הוציאה את הקולקציה החדשה ביותר שלה בשם "חופשה". קו המזוודות הזה תוכנן להיות קל משקל וקל לסחוב איתך במסע שלך בחיים (ולכן הם קוראים לזה "חופשה").

תיקי הרשל הם פריט פופולרי בקרב חובבי אופנה ואספנים. החברה מפורסמת בשל מגוון העיצובים והצבעים שלה.

החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק.

תיקי הרשל היא חברה שנוסדה בשנת 2009. היא מוכרת את מוצריה מזה כעשור.

הירשל היא חברה למכירת תיקי גב, תיקים ופריטים נוספים. הם קיימים מאז 2009 ומוכרים את המוצרים שלהם כבר כ-10 שנים.

הרשל היא חברה קנדית שנוסדה בשנת 2009 על ידי האחים בן ודן הרשל. החברה התחילה עם התמקדות בייצור תיקים לגבר הלבוש היטב, אך מאז התרחבה לכלול תיקים לנשים, תיקי גב ואביזרי נסיעות.

תיקי הרשל ידועים בקווים הנקיים, בתחושת הוינטג' ובצבעים העשירים.

תיקי הרשל הם מותג תיקים פופולרי שרואים לעתים קרובות ברחובות. הם בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים להצהיר על עצמם. הם קיימים כבר למעלה מ-30 שנה ומייצרים תיקים איכותיים ומסוגננים שמתאימים לצרכים של כולם.

הרשל היא חברה אמריקאית שנוסדה בוונקובר, קנדה בשנת 1989 על ידי האחים רון ודון הרשל. הרעיון מאחורי הרשל הוא לספק לאנשים מוצרים באיכות גבוהה במחירים נוחים. הרשל גדל משורשיו בקנדה לחנויות בכל רחבי העולם, כולל אמריקה ויפן.

החברה גדלה מחנות אחת ליותר מ-300 חנויות ברחבי העולם, כאשר למעלה מ-40% מהחנויות נמצאות מחוץ לצפון אמריקה (קנדה). לחברה יש גם שותפויות עם חברות שונות אחרות כמו אדידס, נייקי וליווי'ס המאפשרות להן ליצור מוצרים בלעדיים עבור אותן חברות.

הרשל ידוע בעיצובים האייקוניים שלהם כגון

תיקי הרשל הם מותג פופולרי עם סוגים רבים ושונים של עיצובי תיקים, כולל תיקי גב, תיקים ותיקים. הירשל קיים למעלה מ-30 שנה והוא הוקם על ידי האחים תום ודן הירשל. מטה החברה נמצא בוונקובר, קנדה.

מוצרי החברה הוצגו במגזינים רבים ובתוכניות טלוויזיה כגון Today Show, Oprah Winfrey Show, Project Runway All-Stars. יש להם גם שותפויות עם כמה חברות גדולות כמו נייקי וטרגט.

The Herschel Supply Co. הוא מותג מורשת קנדי שנוסד בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק. החברה מעצבת ומייצרת תיקים, מזוודות, תיקי גב ואביזרים בוונקובר, קנדה.

Herschel Supply Co. הוקמה ב-2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק שיצרו תיקים לחברים מהמרתף של סבתם במשך שנים. הם תמיד רצו לעשות תיק עם האיזון המושלם של איכות, עמידות וזמינות – משהו שיחזיק מעמד לכל החיים אבל לא ישבור את הכיס.

Herschel היא חברה קנדית שהוקמה בשנת 2009. זהו מותג לייף סטייל עכשווי במטרה לספק מוצרים איכותיים לעירוניים המודרניים.

המוצר הראשון של החברה היה תיק דופל ומאז הוא התפתח למגוון שלם של תיקים, תיקי גב, ארנקים, מזוודות ועוד.

המותג Herschel Supply Co. הפך מאז לשם נרדף לסטייל ואיכות מגניבים.

המוצרים של הרשל זמינים ביותר מ-500 חנויות ברחבי העולם כולל נורדסטרום, בלומינגדייל'ס, אורבן אאוטפיטרס וזארה.

תיקי הרשל הם מותג של תיקי גב ותיקים. הם נוסדו בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק.

החברה הוקמה עם הרעיון לייצר מזוודות עבור אנשים שרוצים להיות מסוגלים לשאת את חפציהם על הגב.

השם הרשל נגזר מהמילה הגרמנית "הרשל" שפירושה "לשאת".

תיקי הרשל הם סוג של תיק גב שמיועד ללבישה על הגב. תיק הרשל הראשון נעשה בשנת 2009 על ידי חברה בשם Herschel Supply Co. החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק.

תיק הרשל הראשון נעשה בשנת 2009 על ידי חברה בשם Herschel Supply Co. החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק.

תיקי הרשל הם אחד המותגים הפופולריים בעולם. הם ידועים בפשטות, עמידות ובמחיר סביר.

Herschel נוסדה בוונקובר בשנת 1989 על ידי האחים ג'יימי ולינדון קורמק. הם התחילו את דרכם כחברה קטנה עם כמה מאות דולרים על שמם, אבל מאז הם גדלו לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
בדק

ניסיון

קידום אתרים לארגונים וחברות

בעולם הדיגיטל המשתנה חייבים להתאים את עצמנו למציאות החדשה. כל עסק, חברה או ארגון שרוצים להישאר רלוונטיים ולשרוד בעולם בו עולם האינטרנט משפיע כל התחומים