שנישאר צעירים לנצח – חמישה טיפים לשמירה על עור צעיר ובריא

שמירה על עור הפנים שלנו חיוני ובריא היא משימה לא פשוטה, הדורשת מאיתנו תשומת לב וזמן. אבל אל דאגה, בזכות כמה צעדים פשוטים שאפשר להתחיל כבר עכשיו, אין ספר שזה הולך להיות פשוט יותר. הפעם, אלו 5 טיפים שקל ליישם ויכולים לתת לעור שלכם בדיוק את מה שחסר לו.

מים, מים ועוד פעם – מים (וגם קרם לחות טוב)

אין ספק שמים הם הצעד הבסיסי והחשוב ביותר. שמירה על לחות העור היא המפתח לשמירה על גמישות וחיוניות לאורך שנים. בנוסף, שתיית מים מסייעת לגוף להיפטר מרעלים שונים שהצטברו בגוף ולתפקד פשוט טוב יותר ולהימנע מיובש והתייבשות. כדי לתת פוש קטן נוסף ללחות, מומלץ לשלב סרום לעור הפנים, או קרם לחום המכיל חומצה היאלורונית של ביופור.

הגנה איכותית מהשמש

אין זמן יותר טוב להתחיל להשתמש בקרם הגנה מאשר עכשיו. קרינת השמש היא אחת מהגורמים המשמעותיים המזרזים את תהליך הזדקנות העור. מציאת קרם ההגנה המתאים לסוג העור שלך עם מקדם SPF30 לפחות, יעניק לעור הפנים לחות והגנה. כדי להיות בטוחים שאנחנו מחוץ לטווח הקרינה, מומלץ להשלים את ההגנה עם ביגוד מתאים, כובע רחב שוליים ומשקפי שמש.

הקפדה על שינה איכותית

שנת יופי היא לא מיתוס, מי היה מאמין? בזמן שאנו ישנים תאי העור שלנו מתחדשים. כדי לסייע לתהליך התחדשות התאים והעשרה בלחות, מומלץ לאמץ לשגרת הטיפוח לפני השינה קרם לחות עשיר ללילה, או מסיכה. מומחים ממליצים על כ 7-8 שעות שינה בכל לילה, וגם אם זה נשמע מופרח ביחס לסדר היום שלכם, שווה לנסות לכוון לשם ולטעון את העור באנרגיה חדשה ומרעננת.

הרגלי תזונה בריאים

תזונה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים יכולה לחולל בעור הפנים פלאים. פירות וירקות מכל הצבעים, קטניות ודגנים הם המפתח לתזונה מאוזנת שתתרום רבות לזוהר הטבעי של עור הפנים. חומצות שומן אומגה 3 בדגים, אגוזים וגרעינים – גם אם לא מאמצים תזונה שכזו במאה אחוז, תשומת לב לתפריט וגיוון הם צעדים ראשונים וחשובים שיקדמו אתכם למראה צעיר יותר.

שגרת טיפוח עדינה

בין אם יש לכם אחת כזו ומתחשק לכם לרענן קצת, או שאתם מעוניינים לנסות ולבנות את השגרה הזו מאפס – חשוב להבין מה עובד נכון עם עור הפנים שלכם ולא פחות חשוב מזה – סדר היום שלכם. כדי לעצב שגרת טיפוח איכותית שתחזיק מעמד ותטיב עם בריאות עוד הפנים והמראה הכללי שלו, התחילו בצעדים קטנים. בחירה בתכשירי ניקוי עדינים המתאימים לסוג העור, סרום וקרם עדינים שיהוו בסיס ללחות העור ופילינג עדין להסרת תאי עור מתים הם התחלה טובה.

שילוב תמציות צמחים, ויטמינים ורכיבי אנטי אייג'ינג כמו רטינול וויטמין C בתכשירי הטיפוח תעשה רק טוב ותקדם אתכם אל עבר המטרה. זקוקים לייעוץ עבור התאמת סדרת המוצרים של biofor לסוג העור שלכם? מזמינה אתכם לפנות אלי לייעוץ, ממש כאן.

עור צעיר

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
זהו מדריך כיצד למלא את הגז במזגן

חשוב לציין שהגז במזגן אינו זהה לבנזין המשמש במכוניות. הגז במזגן הוא חומר קירור, שעוזר לקרר את האוויר. הגז יכול להיות פחמימן כמו פרופאן או

משלוח פרחים מושלם לכל אירוע

זר פרחים מהווה את המחווה היפה ביותר, מאז ומעולם. אחד הדברים שאף פעם לא מתיישנים או הופכים להיות לא רלוונטיים הם משלוח של זר פרחים.