נטפליקס הוא שירות סטרימינג פופולרי המציע מגוון רחב של תוכניות טלוויזיה וסרטים

נטפליקס הוא שירות סטרימינג שקיים כבר יותר מ-10 שנים ולאחרונה הוציא את House of Cards, סדרה חדשה עם קווין ספייסי. התוכנית עוסקת בפוליטיקאי שמוכן לעשות הכל כדי להיות נשיא. הוא מבוסס על הספר שכתב מייקל דובס.

בית הקלפים צולם בבולטימור ובוושינגטון הבירה, אבל אין לו קטעים מאף עיר בפרק הראשון. לא ברור מה זה אומר על התוכנית או על התוכניות העתידיות של נטפליקס, אבל זו יכולה להיות דרך לחסוך כסף על מקומות הצילום.

נטפליקס היא חברת בידור עולמית עם למעלה מ-117 מיליון חברים בלמעלה מ-190 מדינות.

באוקטובר 2016, נטפליקס הכריזה על יציאת הסדרה המקורית הראשונה שלה מאסיה, "Busted!".

התוכנית היא דרמה קומית בת שמונה פרקים העוקבת אחר סיפורם של קבוצת בני נוער שמואשמים בטעות בביצוע פשע.

"נתקע!" מביים על ידי יוצר הסרטים הקוריאני יון סאנג-הו ומככבים בו השחקנים יונג ג'ה-יונג ופארק סאו-ג'ון.

בשנים האחרונות, נטפליקס מתקדמת. הם הוציאו תוכן מקורי בקצב חסר תקדים, ואף הודיעו שהם יוציאו 80 סדרות חדשות ב-2018.

החברה כבר מפורסמת בסדרות הבולמוסיות שלה כמו Stranger Things, Orange is the New Black ובית הקלפים. אז על מה התוכניות החדשות האלה?

נטפליקס פרסמה רשימה של ההשקות הקרובות הצפויות ביותר שלהם לשנת 2018. אלה כוללים: אקדמיית המטריה בכיכובן של אלן פייג' ומרי ג'יי בלייג', Altered Carbon בכיכובם של ג'ואל קינמן וג'יימס פורפוי, אם להזכיר כמה.

קשה לחזות מה יהיה הלהיט הגדול הבא בנטפליקס, אבל אנחנו יכולים לצפות שהם ימשיכו במגמה שלהם של לקחת סיכונים ולנסות רעיונות חדשים.

נטפליקס היא אחת מספקיות שירותי הסטרימינג הפופולריות ביותר בעולם. יש לו יותר מ-130 מיליון מנויים והוא הולך וגדל. על מנת לעמוד בקצב של מתחרותיה, נטפליקס מסתמכת על תוכן מקורי חדש, כולל סדרות טלוויזיה וסרטים.

בשנת 2017, היו יותר מ-700 סדרות טלוויזיה עם תסריט בטלוויזיה האמריקאית. אבל נטפליקס היא עדיין אחת מספקיות שירותי הסטרימינג הפופולריות ביותר בעולם. יש לו יותר מ-130 מיליון מנויים והוא הולך וגדל. על מנת לעמוד בקצב של מתחרותיה, נטפליקס מסתמכת על תוכן מקורי חדש, כולל סדרות טלוויזיה וסרטים.

התוספת האחרונה לספרייה שלהם היא סדרה חדשה בשם Altered Carbon שמבוססת על רומן משנת 2002 מאת ריצ'רד קיי מורגן. התוכנית עוקבת אחר בלש עתידני אשר חוקר רציחות המתרחשות בתקופות זמן שונות על פני כוכבי לכת שונים במערכת השמש. Altered Carbon הוקרן בבכורה בנטפליקס ב-2 בפברואר 2018 לאחר שחודשה לעונה שנייה לפני שהיא בכלל עלתה לראשונה.

נטפליקס הוא שירות סטרימינג פופולרי המציע מגוון רחב של סרטים וסדרות. החברה קיימת כמעט שני עשורים ובזמן הזה היא הצליחה ליצור כמה מהסדרות הפופולריות ביותר באינטרנט. סדרה אחת כזו נקראת "Stranger Things".

המופע מתרחש בשנת 1983 ומספר את סיפורה של עיירה קטנה באינדיאנה שבה ילד בן 12 נעלם ללא עקבות. שנה לאחר מכן, חבריו עדיין מנסים להבין מה קרה לו. הם מתחילים לשים לב לדברים מוזרים שקורים בעיר שלהם, כמו ילדים שנחטפים ונעלמים באוויר. על מנת לפתור את התעלומות הללו, עליהם לעבוד עם ילדה בת 11 בעלת כוחות טלקינטיים, אותם היא מכנה "האחד עשר" או "אל".

נטפליקס, שירות הסטרימינג הפופולרי, הוציאה לאחרונה סדרה חדשה בשם "The OA" שזוכה לתשומת לב רבה. התוכנית עוסקת בפרירי ג'ונסון שנעדרה כבר שבע שנים ולפתע מופיעה שוב כשראייתה משוחזרת. היא מספרת את סיפורה לקבוצת אנשים בעיר הולדתה והיא מספרת שנלכדה על ידי ארגון בשם "OA".

לתוכנית יש הרבה תפניות עם כמה נקודות עלילה מפתיעות. זה גם מתמודד עם נושאים כמו התעללות, מחלות נפש וחברות שקשה לדבר עליהם בחיי היומיום.

נטפליקס הודיעה שהיא הולכת להשיק סדרת מקור חדשה בשם "The Umbrella Academy". הסדרה מבוססת על ספר הקומיקס מאת ג'רארד ווי וגבריאל בא.

אקדמיית המטריה היא משפחה לא מתפקדת של גיבורי על, שכולם ילדים מאומצים של התעשיין המיליארדר סר רג'ינלד הארגריבס. הם נולדו עם כוחותיהם וחיים יחד כבר שנים באחוזה נטושה, שם עליהם לפתור את תעלומת מותו של אביהם.

צוות גיבורי העל כולל את Spaceboy, The Kraken (ילדה), The Rumor (משנה צורה), מספר חמש (שיכול ליצור כל דבר מהמוח שלו), The Horror (ילד שיכול לספר את העתיד) והכינור הלבן (מי יכול לנגן בכל כלי נגינה).

מאמר זה יכסה את הסדרה החדשה של Netflix, "The Haunting of Hill House".

נטפליקס הוציאה סדרת אימה חדשה בשם "The Haunting of Hill House" ב-12 באוקטובר 2018. התוכנית מבוססת על הרומן מ-1959 באותו שם מאת שירלי ג'קסון. התוכנית תוארה כשילוב של "Gone Girl" ו"The Shining" עם דגש על חוסר תפקוד משפחתי.

במאמר זה אעבור על כמה היבטים שצריך לחפש בסדרת Netflix החדשה.

נטפליקס הוציאה סדרה חדשה בשם "אנשים לבנים יקרים" באוקטובר 2017. זוהי סדרה קומית הסובבת סביב חיי סטודנטים שחורים במכללה של ליגת הקיסוס. התוכנית מבוססת על סרטו של ג'סטין סימיין מ-2014 באותו שם.

הסדרה עוסקת בנושאים כמו גזענות ופוליטיקת זהויות, שרלוונטיים לא רק לארה"ב אלא גם לחלקים אחרים בעולם.

התוכנית הזו היא, במובנים רבים, תגובה לכל אותן תוכניות טלוויזיה על אנשים לבנים אמידים ששולטים במסכי הטלוויזיה במשך שנים.

נטפליקס הוציאה סדרה חדשה בשם Altered Carbon. הוא מבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת ריצ'רד ק. מורגן. הסדרה מתרחשת במאה ה-25, כאשר אישים אנושיים ניתנים לדיגיטציה ולאחסנה דיגיטלית.

בעולם עתידני זה, מוות של גוף אנושי אינו קבוע מכיוון שניתן להחיות אותם על ידי הורדת התודעה שלהם לגוף או שרוול אחר. החברה הפכה כל כך תלויה בטכנולוגיה הזו שיש אנשים שלוקחים זאת כמובן מאליו שהם יכולים לחיות לנצח כל עוד יש להם מספיק כסף כדי להמשיך לקנות שרוולים כדי לאחסן בתוכם את התודעה שלהם.

גיבור התוכנית, טאקשי קובץ', הוא לוחם בין-כוכבי עילית לשעבר, שהיה כלוא במשך מאות שנים ומתעורר בגוף חדש בעיר ביי (לשעבר סן פרנסיסקו) ללא זיכרון מחייו הקודמים או כיצד מת. העלילה עוקבת אחר קובץ' כשהוא מנסה להבין מדוע החזירו אותו ומה קרה לגופו הישן (

נטפליקס הוא אחד משירותי הסטרימינג הפופולריים בעולם. זה שיבש את תעשיית הטלוויזיה המסורתית והפך אותה לנגישה יותר לאנשים עם תקציבים שונים. את הצלחת החברה ניתן לייחס להתמקדות שלה בהחלטות מונעות נתונים ומחויבות לספק תוכן באיכות גבוהה.

הסדרה המקורית הראשונה של נטפליקס, House of Cards, שוחררה ב-2013 והפכה ללהיט מיידי בקרב מבקרים וצופים כאחד. התוכנית מבוססת על סדרה בריטית בעלת אותו שם משנת 1990 אך היא מתרחשת בוושינגטון די.סי, בכיכובו של קווין ספייסי בתפקיד פרנסיס אנדרווד, חבר קונגרס רעב לכוח שלא יעצור בכלום כדי להשיג את מבוקשו.

התוכנית משתמשת בנושאים פוליטיים רבים שרלוונטיים לקהל של ימינו כמו שחיתות, מניפולציות במדיה החברתית, טרור, רפורמת הגירה וכו', מה שהופך את בית הקלפים ליותר מסתם תוכנית הטלוויזיה הממוצעת שלך.

נטפליקס תמיד הייתה חלוצה בתעשייה. הם כל הזמן מחפשים דרכים חדשות לשמור על מעורבות הלקוחות שלהם ומכורים. כעת, הם הציגו סדרה חדשה בשם "הכתר". הכתר מבוסס על חייה של המלכה אליזבת השנייה ושנותיה הראשונות כמלכה.

עם הסדרה החדשה, נטפליקס השיקה גם אפליקציה המאפשרת לצופים לבצע תחזיות לגבי מה שהולך לקרות בהמשך התוכנית. כך, הצופים מעורבים יותר בתוכנית ולא יכולים לחכות עד שהפרק הבא ייצא.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
איך טסים בזמן הקורונה – כל מה שצריך לדעת

הקורונה הביאה לעולמנו שינוים רבים בכל תחום ובעיקר בתחום הטיסות כיום ישנם אישורים רבים שצריכים להראות כאשר עולים לטיסה ויוצאים ונכנסים למדינות לכל מדינה יש

מדריך פלילי: מהי בקשת מעצר

בקשת מעצר, כשמה כן היא, מבקשת לעצור אדם בגין חשד לעבירה. מעצר, בניגוד למאסר, הוא מצב שבו נשללת חירותו של אדם טרם הורשע בדין. זו