מכירות המכוניות לסוף השנה הן תופעה נפוצה הנראית לעיתים קרובות בתעשיית הרכב

מכירות המכוניות בסוף השנה הן אינדיקטור מצוין לכלכלה. ככל שיותר אנשים קונים מכוניות, כך זה טוב יותר לכלכלה.

בשנת 2017, מכירות המכוניות בסוף השנה היו גבוהות יותר מאשר בשנת 2016. זה הראה שאנשים עדיין בטוחים לגבי עתידם ורצו להשקיע בעצמם על ידי קניית רכב חדש.

מכירות הרכב השנתיות הן אינדיקטור מצוין למצב המשק. ככל שהביקוש למכוניות חדשות גבוה יותר, כך הוא טוב יותר לכלכלה. השנה, עקב גורמים שונים כמו דולר חזק ומחירי דלק נמוכים, ראינו עלייה משמעותית במכירות הרכב.

מכירות הרכב של סוף השנה הן ההזדמנות האחרונה של סוחרי רכב למכור את המכוניות שלהם לפני סוף השנה. לדוגמה, יצרניות רכב כמו טויוטה והונדה ניצלו את ההזדמנות הזו כדי לקדם את המכוניות שלהם.

בשנת 2017 מכרה טויוטה למעלה מ-2 מיליון כלי רכב בצפון אמריקה, שיא שנתי חדש. זה הושג על ידי הצעת עסקאות אטרקטיביות על דגמים פופולריים כמו קאמרי וקורולה.

טויוטה ניהלה מסע פרסום שמציע 0% אפריל על דגמי קאמרי וקורולה 2018 ללא הנחה. כמו גם 0% APR על כל המיניוואנים של סיינה 2018 ללא הנחה.

הונדה גם מקדמת את ה-Accord סדאן שלה עם הצעה של 1,000 דולר בונוס במזומן כשאתה רוכש או מחכיר אקורד עד ה-2 בינואר 2018.

שתי החברות הללו מחפשות לוודא שהן יכולות לענות על הדרישות של הלקוחות בעונת החגים הזו על ידי הצעת מחירים תחרותיים ובונוסים עבור דגמים מסוימים.

מכירות המכוניות לסוף השנה הן תקופה שבה רוב האנשים קונים מכוניות חדשות. הסיבה לכך היא שהם רוצים להשיג מכונית חדשה לפני שהישן יפוג.

מכירות המכוניות לסוף השנה הן תקופה שבה אנשים קונים מכוניות כדי להימנע מהמיסים הגבוהים. הם יכולים גם לקבל תמריצים מהממשלה.

אנשים בדרך כלל קונים מכוניות בסוף השנה כי הם רוצים להימנע מהמיסים הגבוהים הנלווים לקניית רכב בתקופות אחרות של השנה. סוכנויות רכב מציעות תמריצים לאנשים שקונים את המכוניות שלהם בתקופה זו, ולכן אנשים רבים מנצלים את ההצעות הללו ומחכים עד דצמבר כדי לקנות את הרכב החדש שלהם.

מכירות הרכב נמצאות במגמת עלייה בשנים האחרונות. בשנת 2017, המספר הכולל של המכוניות שנמכרו בצפון אמריקה היה 17.8 מיליון, שיא שיא. השנה מעריכים שמכירות הרכב יגיעו ל-18.5 מיליון בצפון אמריקה והיא צפויה להמשיך ולצמוח.

יצרני הרכב מנסים כל העת להפוך את הרכבים שלהם למושכים יותר ורבים מהם משקיעים כעת רבות בטכנולוגיית נהיגה אוטונומית וכן ברכבים חשמליים על מנת להישאר תחרותיים ולעמוד בדרישת הלקוחות למכוניות נקיות יותר.

המכירות של מכוניות חדשות בארה"ב ממשיכות לעלות. מכירות סוף השנה לשנת 2017 צפויות להגיע ל-17.2 מיליון, לעומת 16.5 מיליון שנמכרו ב-2016.

מכירות סוף השנה של מכוניות חדשות בארצות הברית גדלו בהתמדה במשך שנים. מכירות סוף השנה לשנת 2017 צפויות להגיע ל-17.2 מיליון, לעומת 16.5 מיליון שנמכרו ב-2016.

מכירות רכב הן אינדיקטור טוב לבריאות הכלכלית הכללית ואמון הצרכנים במדינה. בשנת 2017, מכירות הרכב השתפרו בכל האזורים בהשוואה ל-2016.

המבוא צריך להיות כתוב בצורה שהיא רלוונטית לנושא המדור ולמילות המפתח.

מכירות הרכב של סוף השנה הן באופן מסורתי אחת התקופות העמוסות ביותר עבור סוכנויות רכב. הם בדרך כלל מציעים הנחות, תמריצים ומבצעים כדי למשוך יותר לקוחות ולהגביר את המכירות שלהם.

מכוניות הן לא הדברים היחידים שאנשים קונים במהלך תקופת סוף השנה. פריטים אחרים כמו בגדים, מוצרי אלקטרוניקה וצעצועים רואים גם עלייה במכירות מכיוון שאנשים רוצים לעשות את הקניות שלהם לפני יום חג המולד.

שוק הרכב משתנה. עם עליית המכוניות האוטונומיות, אנשים מתעניינים יותר ויותר בכלי רכב מסוג זה. ועם העלייה של אפליקציות שיתוף נסיעות, אנשים קונים פחות מכוניות מאי פעם.

מכירות המכוניות בסוף השנה אינן גבוהות כפי שהיו בעבר. האנשים שעדיין קונים מכוניות בעונת החגים הזו אולי מחפשים משהו שנוח יותר לאורח החיים שלהם.

מכונית היא השקעה גדולה, וסוף השנה הוא הזמן הטוב ביותר לקנות. אם אתם שוקלים לקנות רכב בעונת החגים הזו, הנה כמה מהגורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

1) מחירי רכב: מחיר המכוניות משתנה מדגם אחד למשנהו. לפני שאתה קונה רכב, בדוק את המחיר שלו וגלה אם הוא תואם את התקציב שלך.

2) תכונות רכב: מכוניות מגיעות עם תכונות שונות כגון מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות', מערכת ניווט וכו'. ודא שלמכונית יש את כל התכונות שאתה צריך לפני הקנייה.

3) אחריות: תמיד עדיף לקנות רכב עם אחריות מורחבת כדי שבמקרה שמשהו ישתבש ברכישה, יהיה מי שיטפל בו בחינם.

4) דירוגי בטיחות: בקניית רכב חדש ודאו כי יש לו דירוגי בטיחות טובים כדי שתוכלו לנהוג מבלי לדאוג לתאונות או פציעות.

בשנת 2018, מכירות המכוניות בסוף השנה היו גבוהות. העלייה בביקוש לרכבי שטח וטנדרים תרמה לזינוק במכירות הרכב.

ב-2018, השוק העולמי למכוניות היה שווה 1.8 טריליון דולר, לעומת 1.7 טריליון דולר ב-2017.

שוק המכוניות האמריקאי היה שווה 775 מיליארד דולר ב-2018, לעומת 719 מיליארד דולר ב-2017.

ארה"ב היא אחד מהשווקים הגדולים ביותר למכוניות ברחבי העולם עם נתח של 20%.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
פיגומים

פיגומים הם המסגרת הזמנית התומכת בבניין או מבנה במהלך הבנייה. הוא עשוי בדרך כלל מעץ, פלדה, אלומיניום או בטון ומשמש לתמיכה בעובדים ובחומרים באתרי בנייה.