לא, אתה לא משלם ארנונה על גינה

הארנונה מבוססת על שווי הקרקע וכל המבנים עליה. לכן, אם יש לכם גינה בנכס שלכם, סביר להניח שתשלמו ארנונה.

לא משלמים ארנונה על גינה אם היא בחצר האחורית ולא נראית מהרחוב.

התשובה היא לא. הגינה אינה נחשבת רכוש, אלא חלק מהנכס.

התשובה היא כן. ארנונה חלה על כל דבר שבבעלותך במדינה בה אתה גר, כולל גינות.

ברוב המדינות, הארנונה מחושבת על שווי הקרקע של הנכס שלך, לא על מה שיש עליו. המשמעות היא שאם יש לכם גינה בחצר הבית, היא תחויב במס כחלק מהרכוש שלכם ולא כישות נפרדת.

ישנם כמה חריגים לכלל זה – לדוגמה, אם הגינה היא רק חלק אחד קטן משטח אדמה גדול יותר המשמש למטרות חקלאות או ייעור. במקרה זה, המס יחול רק על שטח הגן ולא על שאר הקרקע.

התשובה היא שזה תלוי בסוג הגינה.

אם אתה מגדל ירקות, פרחים ופירות, אז אתה חייב בתשלום ארנונה. עם זאת, אם יש לכם גינה שנועדה אך ורק למטרות קישוט או שאין בה צמחים או פרחים, אז אינכם צריכים לשלם עליה ארנונה.

משלמים ארנונה על גינה?

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. זה תלוי בסוג הגינה, היכן היא ממוקמת ובחוקים המקומיים. במדינות מסוימות, גנים נחשבים כחלק מהנכס, בעוד שבאחרות הם לא. אם הגינה שלכם ממוקמת במדינה שבה היא נחשבת לחלק מהרכוש שלכם, אז תצטרכו לשלם עבורה מיסים.

לא, אתה לא משלם ארנונה על גינה.

ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, דחף לעוד שטחים ירוקים בעיר. הוא רוצה לספק יותר "ריאות" לעיר ולעזור ללונדון להיות בריא יותר.

שטחים ירוקים גם עוזרים להפחית את זיהום האוויר וזיהום הרעש בערים.

גנים חשובים מכיוון שהם מספקים מקום לאנשים ללכת ולהירגע או לבלות עם חברים או משפחה.

לא, אתה לא משלם ארנונה על גינה. גינה נחשבת כחלק מהקרקע ולא כהשבחה בקרקע.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. תצטרך לבדוק את החוק של המדינה או המדינה שלך כדי לגלות את התשובה.

אתה אולי תוהה למה זה כל כך מסובך ולמה יש כל כך הרבה תשובות שונות. יש לכך כמה סיבות, אבל אחת הגדולות שבהן היא שחוקי מס רכוש משתנים ממדינה למדינה, ממדינה למדינה ואפילו מעיר לעיר.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. חוק הארנונה מעט מסובך.

באופן כללי, אתה לא משלם ארנונה על גינה אם היא חלק מהבית שלך והיא לא נפרדת מהבית. עם זאת, אם אתה משכיר את הבית שלך, תצטרך לשלם ארנונה גם על הגינה.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שהיא נראית. ישנם גורמים רבים שבאים לידי ביטוי בעת תשובה לשאלה זו. אם יש לכם גינה שנמצאת בנכס שלכם ויש לכם בית אז סביר להניח שתשלמו ארנונה על הגינה.

אם הגינה נכנסת לקטגוריה של גידול חקלאי, אזי אין צורך בתשלום ארנונה על הקרקע. עם זאת, אם אתה מגדל ירקות בגינה שלך לשימוש אישי, ייתכן שיש בלבול לגבי האם תצטרך לשלם מס על הקרקע הזו.

התשובה לשאלה זו תלויה גם באיזו מדינה באמריקה אתה גר מכיוון שלכל מדינה יש מערכת חוקים ותקנות משלה בנוגע למיסי רכוש.

תשלום ארנונה על גינה היא שאלה נפוצה. התשובה תלויה בגודל הגינה ואם היא משמשת למטרות מסחריות.

אם הוא משמש למטרות מסחריות, אז תצטרך לשלם גם ארנונה. אם לא, אז אתה לא צריך לשלם ארנונה כי אין כללים המסדירים גינות שאינן בשימוש מסחרי.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
איך לבחור חברת איטום גגות?

ישנם מספר גורמים המתאימים לבחירת חברה מקצועית לאיטום גגות. חלקם כוללים את הניסיון של החברה, המומחיות שלהם ואיכות עבודתם. הדרך הטובה ביותר לבחור חברת מקצועית