כשמדובר בעמלות על ניירות ערך, ה-SEC הוא הידוע ביותר

רשות ניירות ערך (SEC) היא סוכנות עצמאית של ממשלת ארצות הברית. הוא הוקם ב-4 ביולי 1934 על ידי הנשיא פרנקלין דלאנו רוזוולט עם חקיקת חוק ניירות הערך של 1933.

ה-SEC נוצר בתגובה לסדרה של פאניקות פיננסיות גדולות בתחילת שנות ה-30, שגרמו להפסדים נרחבים למשקיעים שלא היו מעודכנים היטב לגבי הסיכונים שהם לוקחים. הבולט שבהם היה התרסקות וול סטריט ב-1929, שגרר מפולת בבורסה שהובילה לשפל חמור. אירוע זה הוביל עידן של חוסר יציבות כלכלית שיימשך יותר מעשור וייקרא "השפל הגדול".

ה-SEC מופקד בהגנה על משקיעים מפני הונאות בניירות ערך והבטחת נוהלי שוק הוגנים בקרב אנשי מקצוע בניירות ערך. היא מסדירה את המסחר בניירות ערך באמצעות החטיבה שלה, המכונה "חטיבת המסחר והשווקים". סמכות השיפוט של ה-SEC משתרעת על כל בורסות ניירות ערך, לרבות אלו הממוקמות מחוץ לגבולות ארה"ב;

עמלות ניירות ערך הן ארגונים המסדירים את תעשיית ניירות הערך. הם אחראים לאכיפת ויישום חוקי ניירות הערך הפדרליים, הכוללים את חוק ניירות ערך משנת 1933, חוק בורסת ניירות ערך משנת 1934 וחוק חברות ההשקעות משנת 1940.

עמלות מסוימות גם מסדירות את המסחר בחוזים עתידיים על סחורות ומספקות פיקוח על סוגיות מסוימות של הגנת הצרכן בקשר לעסקאות בניירות ערך.

נציבות ניירות ערך היא סוכנות ממשלתית עצמאית המסדירה את כל המסחר בניירות ערך במלזיה.

נציבות ניירות ערך מסדירה את תעשיית ניירות הערך במלזיה כדי להבטיח שוק הוגן ומסודר, להגן על המשקיעים ולקדם פיתוח מסודר של שוק ניירות הערך.

הנציבות לניירות ערך מוודאת שקיימות מספיק תקנות כדי להגן על המשקיעים מפני פרקטיקות לא הוגנות. הם גם מבטיחים שחברות חושפות מידע מדויק ובזמן על מצבן הפיננסי ועל סיכוייהן.

עמלות ניירות ערך אחראיות להסדרה ואכיפת חוקי ניירות ערך. הם גם אחראים על הרגולציה של שוקי ההון, כמו שוק המניות.

רשות ניירות הערך היא סוכנות פדרלית המסדירה את תעשיית ניירות הערך בארצות הברית. הוא נוצר בשנת 1934 על ידי הקונגרס כדי לאכוף חוקים ותקנות ניירות ערך פדרליים, כולל אלה הקשורים לקנייה ומכירה של מניות, אג"ח, סחר בחוזים עתידיים על סחורות והשקעות אחרות.

מנהלי ניירות הערך הקנדיים (CSA) הוא ארגון עצמאי המנהל את משטר הרגולציה של ניירות ערך הקנדי המורכב מחקיקה, כללים ומדיניות מחוזית. ל-CSA יש מנדט להסדיר את שוקי ההון בקנדה בשם ממשלות פרובינציאליות.

עמלות ניירות ערך הן סוכנויות ממשלתיות המסדירות את תעשיית ניירות הערך. מטרתן העיקרית של עמלות אלו היא לוודא כי שוקי ניירות הערך פועלים בצורה הוגנת ומסודרת.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של עמלות על ניירות ערך:

רשות ניירות ערך הפדרלית, או ה-SEC, מסדירה בורסות, ברוקרים ויועצי השקעות. ה-SEC היא ועדה עצמאית שהוקמה על ידי הקונגרס ב-1934 כדי לאכוף את חוקי ניירות הערך הפדרליים.

הוועדה למסחר בחוזים עתידיים בסחורות (CFTC) מסדירה את המסחר בחוזים עתידיים וכן את המסחר בנגזרים של מוצרים חקלאיים. ה-CFTC הוקם על ידי הקונגרס ב-1974 כסוכנות עצמאית עם חמישה נציבים שמונו על ידי הנשיא ואושרו על ידי הסנאט לכהן בתקופת כהונה של חמש שנים.

האיגוד הלאומי של סוחרי ניירות ערך (NASD), שנודע בשם FINRA, הוא ארגון רגולטורי עצמי לכל חברות ניירות הערך העוסקות בעסקים בארה"ב למעט אלו הרשומות ב-SEC או ב-CFTC.

עמלות ניירות ערך הן חלק חשוב מהשוק הפיננסי. הם מסדירים ומפקחים על החברות הסוחרות בניירות ערך. הם גם פועלים כדי להגן על משקיעים ולקדם שווקים הוגנים, יעילים ומסודרים.

הם סוכנויות ממשלתיות המפקחות על שוקי ההון בתחום השיפוט שלהן בשם משקיעים וצרכנים. התפקיד העיקרי של עמלות אלו הוא להבטיח שקיים שוק הוגן לכל המשקיעים על ידי אכיפת כללים המונעים הונאה, מניפולציות, סחר במידע פנים ושיטות לא חוקיות אחרות.

מנהלי ניירות הערך הקנדיים (CSA) הוא ארגון רגולטורי עצמאי, לאומי, מעין משפט, המפקח על שוקי ההון של קנדה.

ה-CSA אחראי על:

הגנה על משקיעים ושלמות שוק;

שקיפות והגינות בשוק;

רגולציה של מוצרי ניירות ערך, שווקי מסחר ומוסדות;

חשיפה לציבור של מידע הנוגע לתעשיית ניירות הערך.

עם עליית מטבעות הקריפטו וטכנולוגיית הבלוקצ'יין, ממשלות מחפשות דרכים להסדיר את התעשייה. נציבות ניירות ערך היא סוכנות ממשלתית המסדירה את המסחר בניירות ערך בקנדה. יש להם את הכוח לחקור, להעמיד לדין ולהעניש כל הונאה או התנהגות בלתי הולמת בסחר בניירות ערך.

הנציבות לניירות ערך קיבלה מנדט להסדיר את בורסות ופלטפורמות המסחר של מטבעות קריפטוגרפיים. הם גם אחראים להסדרת קרנות השקעה וייעוץ לגבי שיתוף הציבור בהנפקות חדשות של ניירות ערך.

רשות ניירות ערך (SEC) היא סוכנות עצמאית של הממשל הפדרלי בארה"ב שנוצרה על ידי חוק ניירות הערך של 1933, עם מנדט להסדיר את שוקי ניירות הערך ולהגן על משקיעים. ה-SEC הוקם ב-1934 כיורש של ועדת הסחר הפדרלית, שהייתה לה אחריות להסדרת בורסות ניירות ערך תחת הממשל הקודם.

ה-SEC מסדיר למעלה מ-3,000 חברות ציבוריות, 17,000 יועצי השקעות רשומים ויותר מ-25 מיליון הנפקות ניירות ערך ציבוריים בשנה. היא גם אחראית לאכיפה ולוויסות מסחר במידע פנים, מניפולציות בשוק, הונאות חשבונאיות ופעילויות בלתי חוקיות אחרות בשוקי ניירות הערך של ארצות הברית.

ישנן שלוש חטיבות בתוך ה-SEC: 1) חטיבת האכיפה (ED); 2) חטיבת המסחר והשווקים (TM); 3) חטיבת ניהול השקעות (IM). בחטיבת ה-ED יש כ-400 עובדים החוקרים הפרות אפשריות של חוקי הביטחון הפדרליים בארה"ב; זה יכול להגיש כתב אישום אזרחי או להפנות עניינים לסוכנויות אכיפת חוק פליליות כמו משרד המשפטים או הפנים

קיימות מספר עמלות לניירות ערך בקנדה, אשר אחראיות להסדרת שוקי ניירות הערך, ולוודא שהציבור מעודכן היטב לגבי הסיכונים בהשקעה בניירות ערך.

מנהלי ניירות ערך הקנדיים (CSA) הם איגוד של רגולטורי ניירות ערך מחוזיים וטריטוריאליים. ה-CSA מפקח על הניהול של רוב חוקי שוק ההון המחוזיים והטריטוריאליים של קנדה.

בקנדה, ישנם שני סוגים עיקריים של רגולטורים:

1) עמלות ניירות ערך: אלו הם גופים מנהליים עצמאיים המסדירים את המסחר בניירות ערך ברמה פרובינציאלית או טריטוריאלית.

2) ארגונים לפיקוח עצמי: ארגונים אלה מסדירים את המסחר בבורסות שלהם או בפלטפורמות אחרות. יש להם מערכת חוקים ותקנות משלהם לעסקאות בפלטפורמה שלהם, כמו גם לחברים שלהם שסוחרים בה.

עמלות ניירות ערך הן סוג של סוכנות רגולטורית שאחראית על הפיקוח על ניירות ערך והשקעות אחרות. הם ידועים גם בתור בורסות, שהם מקומות שבהם ניתן לקנות ולמכור ניירות ערך.

בחלק זה נדון בתפקידן של עמלות ניירות ערך בהסדרת ענף ניירות הערך.

מנהלי ניירות הערך הקנדיים (CSA) הוא ארגון שמתאם ומסדיר את עמלות ניירות הערך הפרובינציאליות והטריטוריאליות של קנדה. ה-CSA אחראי לפיתוח, יישום ואכיפת סטנדרטים לאומיים לרגולציה של שוקי ההון בקנדה.

ל-CSA יש מספר תחומי אחריות כולל:

-הסדרת התנהלות פעילויות המסחר בניירות ערך – פיקוח ואכיפת ציות לחוק ניירות הערך של אונטריו ולחקיקה פרובינציאלית אחרת – פיתוח מדיניות בנושא רגולציית שוק, כגון כללים המסדירים סחר במידע פנים ומניפולציה בשוק כדי לתמוך בשוקי הון בריאים

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מפתח מעלית

מעלית בבנייני מגורים ללא ספק מקלים את החיים של דיירי הבניין. בעוד שבעבר מבני מגורים לא היו רבי קומות וברובם לא הייתה מעלית, הרי שכיום

חותמות וציוד לרופאים ועורכי דין

חותמות זה מוצר בסיסי שחייב להחזיק כמעט כל איש מקצוע הנותן שירות מומחה. להכין חותמת גומי שתעניק אישור ותוקף למסמכים וטפסים שונים, צריך על פי