כיסוי לקורונה בביטוח נסיעות

שנת 2020, אשר הביאה לחיינו את נגיף הקורונה, שינתה משמעותית את צריכת החופשות והבילויים בקרבנו. במשך יותר משנה, נסיעות וטיסות לחו"ל אינן היו אפשרות, אלא במקרים חריגים. כיום, בסוף שנת 2022, אנו עומדים בפני עידן חדש פוסט קורונה, טסים ונהנים. ואילו למרות זאת, חשוב ואף הכרחי להזהר משמעותית מבחינה גופנית בבריאות בביקורינו מחוץ לגבולות המדינה, שכן במקרה שבו נידבק- נזדקק למענה רפואי ואף לעיתים לסיוע חיצוני על מנת לחזור לארץ בשלום. כיסוי לקורונה בביטוח נסיעות לחול מוענק ואף באופן מלא ומקצועי על ידי חברות ביטוח המתמחות בכך. הכיסוי הביטוחי ניתן לכל גיל, בכל מצב רפואי, בכפוף להסדרת הפוליסה מולנו.

 

כיצד בא לידי ביטוי כיסוי לקורונה בביטוח נסיעות לחול?

אם בזמן החופשה נדבקתם בנגיף הקורונה או שאינם חשים בטוב, דעו כי אחד השירותים המוענקים לכם הוא מתן טיפול רפואי על ידי רופא שיגיע ויבדוק אתכם. כך, תוכלו לקבל אבחנה ראשונית, מרשם לתרופות וכמובן הפנייה להמשיך טיפול כלל שתצטרכו. בנוסף, ישנה האפשרות לקבלת טיפול רפואי מיידי.

במהלכם שהותכם בחו"ל, במקרה בו קיבלתם תוצאה חיובית בבדיקת קורונה, ישנה אפשרות לכיסוי הטיפול הרפואי במצב חירום וכן כל צורך רפואי שיתעורר עקב כך. בכל מקרה בו תצטרכו, עומד לרשותכם מענה טלפוני אשר זמין לכם 24/7 ויפנה אתכם לגורמים הנכונים לשם קבלת טיפול ראוי ומענה רפואי ואף הפניה לבית חולים מקומי במקרה הצורך. שירותים אלו כולם כלולים בפוליסת הביטוח שלכם, כמובן באופן המותאם לתקרת הפוליסה האישית שלכם. במקרה שבו יעלה הצורך בהטסה חזרה לארץ, יכלול זאת הכיסוי במקרים רפואיים דחופים במיוחד, ובכפוף להוראות משרד הבריאות והשלטונות המקומיים במקום שהייתכם.

ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחול המותאמת לכם, יקחו בחשבון נציגיו פרטים אישיים אודותיכם, על מנת להבטיח כי המענה הרפואי שתקבלו, במקרה הצורך, יהיה הטוב ביותר. את מאפייני הפוליסה ותקרתה תקבלו מנציג ביטוח מוסמך מטעמנו, אשר יספק לכם מענה מדויק ומקצועי, שלא יותיר כל שאלה או תהייה.

 

טיסה בראש שקט גם בעידן פוסט קורונה

כאשר אנו בוחרים לעצור הכל, ולהזמין את חופשתנו הבאה, בייחוד בעידן פוסט קורונה, חשוב מאד לדאוג לכיסוי לקורונה בביטוח נסיעות לחול. על מנת ליהנות מן החופשה שלנו בצורה הטובה והשקטה ביותר, חשוב מאד להסדיר את ביטוח הנסיעות מול חברת ביטוח המתמחה בכך וכן טרם הרכישה, לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחול. השוואת ביטוח נסיעות לחול ורכישת פוליסת ביטוח חכמה דרך חברת טראסטי תאפשר לכם לאמוד את השוני בין הפוליסות השונות (והוא אכן קיים), וכך לבחור בפוליסה אשר תעניק לכם כיסוי מלא ומקיף בכל בעיה ועבור כל מקרה רפואי שיקרה בדרככם. על מנת לדעת יותר, ולדאוג עבור עצמכם לטיסה שקטה וחופשה שלווה באמת, שוחחו עם נציגינו ואלו ישמחו לתת מענה מקיף, ולהתאים עבורכם את פוליסת הביטוח המדויקת ביותר.

 

 

 

 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הסבר על נחלות בארץ

חשוב לדעת את סוג הנחלה שאתם רוצים לקנות. ישנם סוגים רבים של וילות בשוק ולא קל למצוא את האחת שתתאים לצרכים שלכם. למשל, אם אתם

מבחני מחוננים – מה הם כוללים

חשיבה כמותית חשיבה כמותית היא סוג של חשיבה המשתמשת בשיטות כמותיות כדי לפתור בעיות. הוא משמש בתחומי המדע, ההנדסה, הכלכלה והניהול. חשיבה כמותית קיימת כבר