ישנן סיבות רבות שאולי תרצו לבנות בריכה משלכם, אך נתמקד באחת הנפוצה ביותר: כתחביב

בריכה ביתית היא כמו הגשמת חלום עבור אנשים רבים. עם זאת, זה לא דבר קל לבנות. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל לבנות בריכה משלך. הראשון הוא גודל הבריכה. זה צריך להיות מספיק גדול בשבילך ובני משפחתך ליהנות ממנו מבלי להרגיש צפוף. השיקול השני הוא מיקום הבריכה וכמה מקום יש לכם בחצר הבית או בנכס בכלל. כמו כן, עליכם לחשוב כמה תחזוקה תידרש לבריכה מסוג זה וכמה זמן תרצו להקדיש לניקיון שלה בכל יום או שבוע.

השיקול האחרון הוא לגבי עלות בניית בריכה ביתית. זה יכול להשתנות בהתאם לסוג החומרים שבהם אתה משתמש, כמו גם איפה אתה גר, אבל

בריכות הן יותר מסתם מקום להתקרר בקיץ. הם מספקים מרחב למשפחה וחברים להתכנס וליהנות זה מחברתו של זה.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. הוא מספק מקום למשפחה להירגע ולהתאמן, וזו הדרך המושלמת להתקרר בקיץ.

השלב הראשון בבניית הבריכה שלך הוא הבחירה היכן אתה רוצה לשים אותה. אתה יכול לבנות אותו על הנכס שלך או לקנות מבנה קיים מחברה שמוכרת בריכות. אם אתה הולך לבנות בריכה משלך, תצטרך לקנות את כל החומרים לבנייה, כולל ציוד בטון ואינסטלציה.

כאשר בונים בריכה ביתית, אחד השיקולים הראשונים הוא הגודל. גודל הבריכה יקבע כמה מים היא יכולה להכיל. זה גם קובע כמה מים יהיה צורך למלא אותו. גודל הבריכה יכול להשפיע גם על סוג הציוד הדרוש לתחזוקה.

בריכה סטנדרטית בקרקע היא בדרך כלל בסביבות 20' על 40'. המשמעות היא שחצר אחורית ממוצעת יכולה להכיל עד 20' על 40' בריכה בתוך הקרקע. בריכה טיפוסית מעל הקרקע נעה בין 12' על 24' ועד 18' על 36'. בריכות אלו בדרך כלל קלות יותר ופחות יקרות להתקנה מאשר בריכות בקרקע, ולעתים קרובות הן זולות יותר עבור אנשים שגרים בדירות או דירות עם שטח חיצוני מוגבל.

בניית בריכה בבית היא רעיון מצוין לפעילות קיץ.

אתה יכול לארח מסיבות, להשתעשע עם חברים, או פשוט ליהנות קצת עם המשפחה שלך.

אבל לפני שתתחיל לבנות את הבריכה, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון.

קודם כל, גודל הבריכה תלוי בתקציב ובהעדפות שלכם. אם אתה רוצה להוציא פחות כסף, אז עדיף ללכת על אחד קטן יותר. אבל אם אתה רוצה ליהנות מהזמן שלך יותר ולהיות יותר אנשים בסביבה בחצר האחורית שלך, אז עדיף שתהיה לך בריכה גדולה יותר.

דבר חשוב נוסף הוא שסוג החומר שישמש לבנייתו צריך להתאים לצרכים שלכם כמו גם לעלויות תחזוקה אפשריות וקלות ההתקנה. לדוגמה, בריכות ויניל הן

תהליך בניית בריכה ביתית אינו פשוט. מהתכנון והעיצוב ועד הבנייה, יש כל כך הרבה היבטים שונים שצריך לקחת בחשבון. חשוב לדעת מה אתה רוצה לפני שמתחילים, כי ברגע שתתחיל, יהיה קשה לשנות את דעתך.

השלב הראשון בבניית בריכה הוא ההחלטה על הגודל והצורה של הבריכה שלכם. זה יהיה תלוי בכמה מקום פנוי יש לך, כמה אנשים הולכים להשתמש בבריכה, אם זה לתחרות או סתם בשביל הכיף, ואם אתה רוצה סוף עמוק עם קרשי צלילה. לאחר שהחלטתם על הדברים האלה, הגיע הזמן לבחור קבלן שיוכל לעזור בכל ההיבטים האחרים של בניית בריכה ביתית כמו חפירת הקרקע

לא משנה מה גודל הבריכה שלך, אתה צריך לוודא שהיא בטוחה עבור המשפחה שלך. זה כולל גדר מסביב לבריכה ווידוא שכל הדלתות המובילות לאזור הבריכה נעולות. כדאי גם להתקין כיסוי בטיחותי על הבריכה ולהצטייד במציל או מישהו מוסמך בהחייאה בתפקיד כאשר ילדים נמצאים.

בריכה היא התוספת המושלמת לחצר האחורית. זוהי דרך מצוינת לבלות עם המשפחה והחברים, בשמש, וליהנות ממים מרעננים.

ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות שתוכלו לבחור מהן. אתה יכול לקבל בריכה מעל הקרקע או בתוך הקרקע. יש גם בריכות מחוממות ובריכות לא מחוממות. גודל הבריכה יקבע אם היא מחוממת או לא.

על מנת לבנות בריכה ביתית, עליכם להתחיל במדידת החצר שלכם ולהחליט על גודל הבריכה שתתאים לחלל שלכם. ברגע שתדעו כמה מקום יש לכם, תוכלו להתחיל לחשוב איזה סוג בריכה יתאים לכם ולבני משפחתכם שישתמשו בה לרוב.

בניית בריכות היא משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בניית בריכה, כמו גודל הבריכה, צורתה ומיקומה. השלבים הבאים ילוו אותך בתהליך בניית בריכת השחייה הביתית שלך.

שלב 1:

החליטו על סוג הבריכה שאתם רוצים לבנות ואיזה גודל היא צריכה להיות.

שלב 2:

גלה אם יש תקנות מקומיות המגבילות את מה שאתה יכול לעשות בנכס שלך.

שלב 3:

קבע היכן אתה רוצה לבנות את הבריכה שלך וכמה עמוקה היא צריכה להיות. זה יהיה תלוי בכמה מקום פנוי יש לך לבריכה שלך וכמה מים היא תכיל.

שלב 4:

בחר את צורת הבריכה שלך

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
קנדידה

קנדידה היא זיהום פטרייתי של הפה והנרתיק הנגרמת על ידי שמרי קנדידה אלביקנס. זה נמצא בדרך כלל אצל אנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת, כמו אלה