טיפים להצלחת הקמפיין לניהול מוניטין

ניהול מוניטין חשוב לחברות שרוצות להישאר בעסק לאורך זמן רב ועם תדמית חיובית.

בכל הנוגע לניהול מוניטין, אין לזלזל בחשיבות המדיה החברתית. מדיה חברתית היא דרך חשובה לנטר ולהגיב לביקורות שליליות וכן לפרסם עדכונים על התקדמות ומבצעים. הפוטנציאל למוניטין מוכתם יכול להזיק מאוד לחברה, ולכן חיוני שעסקים ישקיעו בשירותי ניהול מוניטין.

זה חיוני להשקיע את הזמן והמאמץ של בניית מוניטין חיובי עם בסיס הלקוחות שלך. בין אם אתם מנסים להגדיל מכירות, למשוך לקוחות חדשים או למצוא עובדים חדשים, מוניטין טוב בעולם הדיגיטלי הוא חיוני על מנת להצליח.

השלבים העיקריים בניהול המוניטין שלך הם:

– הבהרת המידע הרצוי לגבי החברה שלך באתרי מדיה חברתית

– מעורבות עם ביקורות מקוונות שפורסמו על החברה שלך

– ניהול תוצאות החיפוש בגוגל

קמפיין מוניטין הוא דרך יעילה לבנות ולהגן על המוניטין של החברה. זה גם יכול לעזור לשנות את התפיסה של הציבור לגבי חברה.

מסעות פרסום למוניטין הם אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לבנות ולהגן על מוניטין של חברה. לדוגמה, ב-2014, כאשר ליונייטד איירליינס היו שתי תלונות רציניות של לקוחות שגרמו למשברי יחסי ציבור, הם השתמשו במסע מוניטין כדי לשנות את התפיסה הציבורית שלהם. הקמפיין הצליח להפוך את המוניטין של החברה והשימוש בקמפיינים למוניטין הופך לחלק מהותי מאסטרטגיית השיווק של כל חברה.

הנה כמה טיפים ליישום בקמפיין ניהול מוניטין

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין, מציין 6 גורמים שצריך לשים אליהם לב כדי להצליח בקמפיין לשיפור תדמית באינטרנט.

– יצירת תוכנית משבר: ברגע שאתה יודע שיש סיכון שהעסק שלך ייקלע לשערורייה מקוונת, צור מכלול צעדים שתנקוט על מנת למזער את הנזק ולשמח את הלקוחות שלך. או אם הסיכון כבר התרחש, בצע את השלבים הבאים כדי להתמודד איתו.

– התמקדות במה שחשוב: אל תתמקד יותר מדי בפרטים קטנים ולא מספיק בהתפתחויות גדולות או משברים גדולים יותר. כשמשהו כזה קורה, אתה לא רוצה לדאוג לגבי כל הדברים הקטנים; במקום להתייחס למה שחשוב באמת

– היו מודעים למה שאתם אומרים בפומבי. כשאתה בפומבי, היה מודע למה שאתה מפרסם במדיה החברתית. יש תוכנית להגיב למשבר פוטנציאלי.

– פעל במהירות כאשר יש לך בעיה. ככל שתוכל לטפל בבעיה מהר יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תיעלם. גם אם זה לא ייעלם לחלוטין, זה עדיין יקטין את ההשפעה השלילית על המוניטין של החברה שלך.

– היו שקופים עם הלקוחות לגבי מה שקורה. זה נותן להם את ההזדמנות לדעת איך הם צריכים להרגיש לגבי החברה והמוצר או השירות שלך לאור הנושא או המשבר הזה שקרה איתם או מישהו שהם מכירים באופן אישי.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לנסות ולעשות אם אתה מוצא את עצמך במשבר הוא להיות שקוף ככל האפשר עם הלקוחות שלך. אם לא תספר להם מה קורה בפועל בזמן אמת, הם תמיד ידמיינו את הגרוע מכל.

– עדכן את העובדים שלך בכל נושא שעלול להשפיע עליהם מתוקף היותם עובדים בחברה המוצגת באור שלילי ברשת.

 

טיפול באין אונות

פתרונות טבעיים חדשים לטיפול באין אונות: מבט מקיף

אין אונות היא מצב שבו מרגישים חסר בגרמות חיצוניות לחיים שלנו. זהו מצב שבו אדם מרגיש שאינו נתקל במכשולים או בדיכאון. זה יכול להיות בגלל מצב כלכלי טוב, או מצב רוחני יציב. אף על פי שמדובר במצב שמרגיש כאילו הוא מבוקש, המצב הזה יכול להוביל לבעיות שונות.

צלם מקצועי

מה זה צילום תדמית ומדוע בחירת צלם איכותי היא קריטית?

בעידן הדיגיטלי המהיר של ימינו, כוחו של הרושם החזותי הראשון אינו מובן מאליו. צילום תדמית, ענף צילום מיוחד שמטרתו ללכוד את מהותם של יחידים או קבוצות בצורה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את האישיות, הערכים והחזון שלהם, הפך לכלי חיוני למיתוג אישי ושיווק תאגידי. סוג צילום זה חורג מאסתטיקה גרידא, ומשמש כמדיום להעברת הסיפור והאתוס של האדם בצורה יעילה לעולם. כאשר הסיכונים כה גבוהים, בחירת הצלם – מקצוען בעל לא רק מיומנות טכנית אלא גם הבנה עמוקה של הניואנסים של צילום תדמית – הופכת לבעלת חשיבות עליונה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

HI TECH מחשב

למצוא את מסלול הקריירה שלך בהייטק באזור כנרת

חשבתם פעם לפתח קריירה בהייטק? אם המחשבה הזאת חלפה בראש שלכם יש סיכוי טוב שעלה לכם חשש שתצטרכו לעבור דירה. אך עם עליית חברות ההייטק באזור הכנרת, יש היום הזדמנויות רבות לפתח קריירה בתעשייה גם בלי לעבור לתל אביב או רעננה. 

משרד

השפעתה של סתיו על יעילות העבודה: כיצד עוזרת אישית יכולה לשנות את המשחק

אנחנו חיים בתקופה, בה התחושה של כל אחד ואחת מאיתנו, בוודאי הורים לילדים, שאין להם מספיק זמן לשום דבר, לא לעצמם, לא לילדים שלהם, לא לנהל משק בית. הרבה פעמים נדמה שהעבודה לוקחת את כל הזמן מאיתנו ואם לא היא, אז סידורים ופרוצדורות שאנחנו צריכים לבצע עבור הבית ובני המשפחה, ואז הזמן הפנוי שלנו נעלם.