כל המידע על טיפול מקצועי במיגרנה

מיגרנות הן כאב ראש מתיש שיכול להימשך בין 4 שעות ל-3 ימים. כאבי ראש אלו מלווים לרוב בבחילות וברגישות לאור ולקול. הם משפיעים על יותר מ-15 מיליון אמריקאים מדי שנה, כ-1% מהאוכלוסייה.

הסיבות למיגרנה

הסיבה המדויקת למיגרנה אינה ידועה, אך היא נחשבת להפרעה נוירולוגית הנגרמת כתוצאה משינויים בזרימת הדם במוח. הכאב עלול להיגרם גם משינויים בהורמונים או חומרים אחרים במערכת העצבים המרכזית.

מיגרנות משפיעות על אנשים ברחבי העולם, אך יש להן תסמינים שונים בהתאם למקום מגוריכם וכן לבחירות אורח החיים האישיות שלכם כמו תזונה, הרגלי פעילות גופנית וכו'. הצורה הנפוצה ביותר של מיגרנות משפיעה על 65% מהנשים ו-40% מהגברים בין גילאי 18-30 מי

מיגרנות הן הפרעות נוירולוגיות שכיחות המשפיעות על העיניים, הראש והצוואר. הם עלולים לגרום למגוון תסמינים כמו רגישות לאור ולקול, בחילות והקאות, טשטוש ראייה, עקצוץ בידיים או ברגליים. הטיפול במיגרנות מתמקד בטיפול בסימפטומים ולא בגורם.

ישנם גם סוגים שונים של מיגרנה כמו כאב ראש מסוג מתח אשר נגרם על ידי מתח שרירים באזור אחד של הראש שמתהדק סביב עורק המוביל לכאב פועם. התסמין הראשון של מיגרנה הוא לעתים קרובות שהוא רגישות לאור ולקול עקב זרימת דם מאחורי העין שלא מצליחה להגיע למוח כראוי. סימפטום זה יכול להוביל לבחילות והקאות או לבלבול קל אם הוא לא מטופל מספיק זמן ללא הקלה בכאב.

 

מהי מיגרנה?

מיגרנה היא הפרעה נוירולוגית משבית שעלולה לגרום לכאבים עזים ובחילות עקב דלקת של כלי הדם במוח. התסמין העיקרי של מיגרנה הוא כאב ראש פועם חד צדדי או דו צדדי.

מיגרנה היא מצב מתיש הגורם לכאבי ראש יומיומיים, בחילות והקאות, רגישות קיצונית לאור, קול וריח, טשטוש ראייה ורגישות למגע. זה יכול גם לגרום לתסמינים אחרים כמו תחושות עקצוץ בזרועות או ברגליים, התכווצויות שרירים, רעידות או שרירים עוויתות על חולשה חד צדדית. מיגרנה משפיעה על כ-40 מיליון מבוגרים בארה"ב בלבד מדי שנה. היא מאופיינת כהפרעת כאב אפיזודית עם התקפים שחוזרים על עצמם בממוצע כל 14 ימים עם משך של 4-72 שעות.

 

מיגרנות הן מצב נוירולוגי כרוני המשפיע על כמעט 47 מיליון אנשים בארצות הברית. אין סיבה אחת למיגרנה, אבל מאמינים שהיא קשורה לאופן שבו תאי עצב במוח מתקשרים זה עם זה. זה גורם לשחרור של כימיקלים הגורמים להתקפה. ישנם סוגים רבים של טיפולים למצב זה, כולל תרופות ותרופות וכן מגוון טיפולים נוספים כגון דיקור וטיפול כירופרקטי. עם זאת, יש בשנים האחרונות ביקוש גובר לטיפולים שאינם תרופתיים; אלה כוללים ביופידבק וטיפול קוגניטיבי התנהגותי. חשוב לציין שבעוד שטיפולים אלו משמשים לעתים קרובות בשילוב עם טיפולים מסורתיים, ייתכן שהם אינם נחוצים או מספיקים בפני עצמם אם תסמיני המיגרנה שלך נשלטו על ידי תרופות בעבר.

ההבדל בין כאב ראש למיגרנה?

מיגרנה היא הפרעת כאב ראש שכיחה ומתישה. זה משפיע על כ-36 מיליון אנשים בארצות הברית לבדה, כאשר 55% מאלה בעוצמה חמורה. 

מיגרנה היא מצב שכיח. מיגרנה היא בדרך כלל כאב ראש פועם, פועם או דופק המשפיע על הראש, הצוואר והעיניים. כאבי ראש אלו מלווים לרוב בבחילות וברגישות לאור ולקול. לאנשים עם מיגרנות יש מערכת טריגרים משלהם. עם זאת, כמה טריגרים נפוצים כוללים מתח, חוסר שינה, צריכת אלכוהול או קפאין לפני הופעת התסמינים.

עבור אותם אנשים שחווים התקפי מיגרנה בתדירות גבוהה יותר מפעם בחודש, כדאי לשקול טיפול מקצועי במיגרנה כסוג של טיפול מונע ליתרונות בריאותיים ארוכי טווח.

טיפול באין אונות

פתרונות טבעיים חדשים לטיפול באין אונות: מבט מקיף

אין אונות היא מצב שבו מרגישים חסר בגרמות חיצוניות לחיים שלנו. זהו מצב שבו אדם מרגיש שאינו נתקל במכשולים או בדיכאון. זה יכול להיות בגלל מצב כלכלי טוב, או מצב רוחני יציב. אף על פי שמדובר במצב שמרגיש כאילו הוא מבוקש, המצב הזה יכול להוביל לבעיות שונות.

צלם מקצועי

מה זה צילום תדמית ומדוע בחירת צלם איכותי היא קריטית?

בעידן הדיגיטלי המהיר של ימינו, כוחו של הרושם החזותי הראשון אינו מובן מאליו. צילום תדמית, ענף צילום מיוחד שמטרתו ללכוד את מהותם של יחידים או קבוצות בצורה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את האישיות, הערכים והחזון שלהם, הפך לכלי חיוני למיתוג אישי ושיווק תאגידי. סוג צילום זה חורג מאסתטיקה גרידא, ומשמש כמדיום להעברת הסיפור והאתוס של האדם בצורה יעילה לעולם. כאשר הסיכונים כה גבוהים, בחירת הצלם – מקצוען בעל לא רק מיומנות טכנית אלא גם הבנה עמוקה של הניואנסים של צילום תדמית – הופכת לבעלת חשיבות עליונה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

HI TECH מחשב

למצוא את מסלול הקריירה שלך בהייטק באזור כנרת

חשבתם פעם לפתח קריירה בהייטק? אם המחשבה הזאת חלפה בראש שלכם יש סיכוי טוב שעלה לכם חשש שתצטרכו לעבור דירה. אך עם עליית חברות ההייטק באזור הכנרת, יש היום הזדמנויות רבות לפתח קריירה בתעשייה גם בלי לעבור לתל אביב או רעננה. 

משרד

השפעתה של סתיו על יעילות העבודה: כיצד עוזרת אישית יכולה לשנות את המשחק

אנחנו חיים בתקופה, בה התחושה של כל אחד ואחת מאיתנו, בוודאי הורים לילדים, שאין להם מספיק זמן לשום דבר, לא לעצמם, לא לילדים שלהם, לא לנהל משק בית. הרבה פעמים נדמה שהעבודה לוקחת את כל הזמן מאיתנו ואם לא היא, אז סידורים ופרוצדורות שאנחנו צריכים לבצע עבור הבית ובני המשפחה, ואז הזמן הפנוי שלנו נעלם.