טיפול בגלי הלם לכאבים בגב

גלי הלם הם סוג של גל קול שניתן להשתמש בו לטיפול במצבים רפואיים רבים. ניתן להשתמש בהם לטיפול בכאבי גב על ידי יצירת מיקרו שברים בעמוד השדרה ולאחר מכן ריפויו בעזרת המנגנונים הטבעיים של הגוף. הטיפול אינו מיועד רק לכאבי גב. זה יכול לשמש גם לטיפול באוסטיאוארתריטיס, סיאטיקה וסוגים אחרים של כאבי גב תחתון. ההליך יעיל מאוד בטיפול בכאבי גב כרוניים שכן הוכח כי הוא מפחית את הצורך בניתוח ביותר מ-50%. ההליך זמין רק במרפאות נבחרות ברחבי ארצות הברית וקנדה, אך הוא עדיין נחשב לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר לכאבי גב כרוניים למרות מחירו הגבוה.

גלי הלם 

גלי הלם הם הליך לא פולשני המשמש לטיפול בכאבי גב כרוניים. זה נעשה על ידי שימוש במכונה השולחת גלי הלם דרך העור אל הגב. גלי ההלם מסייעים לשחרר ולשבור את רקמת הצלקת וההידבקויות שהצטברו בשרירים וברקמות הרכות, מה שמסייע בהקלה על כאבי גב כרוניים. ההליך יכול להיעשות במשרד, ללא צורך בהרגעה או הרדמה. המטופלים יכולים ללכת הביתה מיד לאחר הטיפול ולחזור לפעילות רגילה תוך שעות מהטיפול. גלי הלם הם סוג של גל קול שנוצר מפיצוץ, והם יכולים לשמש בתחום הרפואי לטיפול במצבים שונים. הטיפול נעשה לרוב בעזרת מכונה, והוא דומה לאופן שבו פועלות מברשות שיניים קוליות. העיקרון מאחורי טיפול גב זה הוא שניתן להשתמש בגלי הלם כדי לשבור דורבנות בעצמות ולהפחית את הדלקת באזור. גלי הלם ידועים גם ביכולתם לעורר צמיחה בתאי רקמה, מה שיכול לסייע בהקלה על כאב וגם בריפוי. גלי הלם הם גלים אקוסטיים הנוצרים על מנת לטפל בפגיעות עצם, רקמות ורקמות רכות. הם פועלים על ידי גרימת רעידות באזור הפגוע. תנודות אלו מעוררות את תהליך הריפוי ומזרזות את ההחלמה לאחר טיפול בגב בעזרת גלי הלם.

גלי הלם עשויים לשמש עבור מגוון הליכים לטיפול בגב, כולל:

  • טיפול בפריצת דיסק
  • טיפול בהיצרות בעמוד השדרה
  • טיפול במחלת דיסק ניוונית
  • הקלה בכאבים כרוניים
  • הקלה בסכיאטיקה

גלי הלם הם סוג של גל קול בעל אנרגיה גבוהה שיכול לשמש לטיפול בכאב ונוקשות בגב. גלי הקול יוצרים רעידות ברקמות הרכות אשר מסייעות להקל על הכאב. הטיפול פשוט יחסית וניתן לעשות אותו במרפאה, מרפאה או בית חולים. זה לא כרוך בניתוח או זריקות, אבל זה דורש הכנה מסוימת לפני הטיפול. גלי הלם הם דרך יעילה לטיפול בכאבי גב מכיוון שהם אינם פולשניים ויש להם מעט תופעות לוואי. גלי הלם הם גלי קול היוצרים גל לחץ ברקמה, וגל הלחץ הזה הוא שעוזר לפרק את ההידבקויות. גלי הלם עשויים מגלי קול בתדר גבוה שיכולים לשמש לטיפול במגוון מצבים של שרירים ושלד, לרבות דלקת כף הרגל, כאבי גב תחתון ותסמונת התעלה הקרפלית.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
כוס קידוש עם חריטה

כוס הקידוש היא כוס מיוחדת שבה משתמשים יהודים לשתות יין במהלך חגיגות השבת והחגים. הוא משמש גם על ידי נוצרים בכנסיות מסוימות. הוא עשוי לרוב