חלק זה מדבר על איך לשחרר את הסתימה בשירותים מבלי להשתמש בכימיקלים

לפעמים, כשהאסלה נסתמת וניסיתם את כל השיטות לפתיחת הסתימה, ייתכן שתצטרכו לקרוא לאינסטלטור. כאשר זה קורה, חשוב להחזיק בוכנה בהישג יד.

אחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר היא אסלה סתומה. אסלה סתומה יכולה להיגרם מהרבה דברים שונים כמו מגבות נייר, תחפושות היגייניות, או אפילו צעצועים לילדים.

כאשר אסלה נסתמת, היא לא תשטוף כמו שצריך והמים יחזרו לתוך הקערה. זה יכול לגרום נזק רב לבית שלך אם לא בודקים אותו. אם אתה נתקל בבעיה זו, עליך לפנות לאינסטלטור המקומי שלך כדי לתקן את הבעיה לפני שהיא תחמיר.

השירותים הם מקום שבו כולנו הולכים לעשות את העסק שלנו, וזה גם מקום שבו אנחנו ממש לא רוצים לראות עסק של אנשים אחרים. אבל זה יכול להיות קשה לשמור על האסלה נקייה, במיוחד אם יש לך ילדים.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל למנוע סתימות בשירותים שלך ולשמור על ריח רענן. הנה כמה טיפים לשמירה על השירותים שלך:

– הקפד להשתמש בכמות המים הנכונה בעת השטיפה. למשל, אל תשטוף גליל שלם של נייר טואלט בבת אחת!

– הניחו מחצלות או שטיחים ליד השירותים כדי שאנשים יוכלו לנגב את רגליהם לפני שהם מתקרבים לשירותים.

– השתמש במטהרי אוויר בחדר האמבטיה או באזורים אחרים בבית שלך שיש להם ריח רע.

סעיף זה עוסק בסתימת שירותים. זוהי בעיה נפוצה שניתן לפתור באמצעות בוכנה או מקדחה לאסלה.

ההקדמה של סעיף זה צריכה לכלול את הדברים הבאים:

– מהן השיטות השונות לפתיחת סתימות באסלה?

– מהם הגורמים לסתימת שירותים?

– למה חשוב לפתוח את הסתימה בשירותים בהקדם האפשרי?

אנו יכולים לפתוח סתימה באסלה תוך דקות ספורות בעזרת בוכנה.

כדי לפתוח את האסלה שלך, תצטרך:

– מניחים את הבוכנה מעל ניקוז האסלה ומתחילים לשאוב.

– המתן עד שהמים יעלו בקערת השירותים שלך.

– כשזה קורה, הפסק לצלול והמתן כ-10 שניות לפני שתצלול שוב.

ההקדמה צריכה לכלול פסקה הדנה בבעיה הנפוצה של שירותים סתומים וכיצד לנקות אותם.

אסלה היא מכשיר פשוט שאנו משתמשים בו כל יום. יש לו שני חלקים עיקריים: הקערה, שבה אתה עושה את העסק שלך, והמיכל, שמכיל מים כדי לשטוף אותו.

סתימות קורות כאשר יותר מדי נייר טואלט או פריטים אחרים נתקעים בצינורות למטה. כאשר זה קורה יש הצטברות של לחץ שיכול לגרום לנזק רב לביתך ולמערכת האינסטלציה שלך גם כן.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לפתוח סתימה באסלה מבלי להזמין אינסטלטור או איש מקצוע. אתה יכול להשתמש בכלי מקדחה, לשפוך מים חמים רותחים לביוב, או אפילו לשפוך קצת סבון כלים לניקוז לפני השימוש במים רותחים.

זוהי מטלת בית נפוצה שרבים מאיתנו נאלצים להתמודד איתה בשלב מסוים בחיינו. תהליך פתיחת סתימה באסלה יכול להיות ארוך ומבולגן. כולנו היינו שם, עומדים על הרצפה, אוחזים בוכנה, מנסים להוציא את הסתימה מהאסלה.

השימוש במקדחה הוא לעתים קרובות הכרחי כאשר הצלילה לא עובדת או אם אתה מתמודד עם סתימה עיקשת. נחש אינסטלטור הוא מקדחה שבתוכו כבל תיל מפותל שניתן להזין אותו לאסלה ולהשתמש בו לשבירת סתימות.

למקדחה שני קצוות: קצה אחד מורכב מידית וארכובה שבה אתה משתמש כדי להזין את הכבל לאסלה שלך; בקצה השני יש חיבור שיכול לשמש כבוכנה או כחיבור לצינור שלך, כך שתוכל לשטוף החוצה כל סתימה שהתרופפה.

האסלה היא נושא שיחה פופולרי. הסיבה לכך היא שהוא אחד מהפריטים הביתיים המשומשים ביותר. יש הרבה דברים שיכולים להשתבש בשירותים, וזו יכולה להיות חוויה מאוד מתסכלת.

האסלה נסתמת כשיש יותר מדי פסולת בקערה, או כשאין מספיק מים כדי לשטוף אותה. אחת הדרכים להימנע מבעיה זו היא באמצעות נייר טואלט מתכלה, אשר יתפרק במהירות ויעזור לשמור על הקערה נקייה.

עלינו לדאוג לשירותים שלנו כדי למנוע סתימות. אנו יכולים לעשות זאת על ידי ביצוע ארבעת השלבים הבאים:

1. יש לשטוף את האסלה לאחר כל שימוש.

2. שופכים כוס סודה לשתייה לקערה לאחר כל שימוש ולאחר מכן שופכים פנימה כוס חומץ.

3. השתמשו במברשת טואלט כדי לקרצף את פנים הקערה במים וחומרי ניקוי לפחות פעם בשבוע, או לעתים קרובות יותר במידת הצורך.

4. נקו מתחת לשפה עם ספוג או מטלית וחומר ניקוי לפחות פעם בשבוע, או לעתים קרובות יותר במידת הצורך

יש אנשים שיש להם כישרון לתקן דברים בבית. אבל למי שלא, יש הרבה מדריכי עשה זאת בעצמך ב-YouTube ובאתרים אחרים שיכולים לעזור לך לפתוח את האסלה שלך.

נושא הסעיף: כיצד לוודא שהמכונית שלך לא תיגרר

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

אם אתה ממהר, קל לשכוח היכן החנית את המכונית שלך. זה נכון במיוחד אם החניון גדול או אם הוא מלא במכוניות שכולן נראות דומות. אחת הדרכים לוודא שאינכם שוכחים היכן מכוניתכם נמצאת היא באמצעות רישום מיקום החנייה על פיסת נייר והדבקתו מתחת למגב השמשות.

הדרך הטובה ביותר לשחרר סתימה באסלה היא להשתמש בבוכנה.

ניתן להשתמש בבוכנת אסלה על ידי הנחתה מעל המים בקערת האסלה ודחיפה מטה שוב ושוב. הבוכנה תיצור ואקום שישאב כל מים ופסולת שסותמים את הניקוז.

פתיחת סתימות באסלה היא משימה נוראית ומגעילה. זה לא משהו שאתה רוצה לעשות כי זה גס, אבל זה צריך להיעשות לטובת הבית שלך.

ראשית, תצטרך לברר מה גרם לסתימה מלכתחילה. אתה יכול לעשות זאת על ידי הסרת המכסה ממיכל האסלה והסתכלות פנימה. אם יש שם משהו, הסר אותו עם כלי בעל ידית ארוכה או מלקחיים. לאחר מכן, שפכו מעט מנקה ניקוז לקערה והמתינו 15 דקות לפני השטיפה. אם זה לא עובד, ייתכן שתצטרך לקרוא לאינסטלטור או חשמלאי מקצועי שיעזור לך לפתוח את האסלה שלך.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות