הנזילה בבית פרטי יכולה להיגרם ממספר סיבות

מאמר זה ידון כיצד לזהות אם יש נזילה בבית פרטי ומה ניתן לעשות בנידון.

הצעד הראשון הוא לזהות מהיכן מגיעים המים. אם זה מגיע מצינור דולף, אז אתה צריך לפנות לאינסטלטור בהקדם האפשרי. אם המים מגיעים מבחוץ, אז אתה צריך לבדוק את המרזבים והצנרת שלך עבור כל פסולת או סתימות שעשויות למנוע מהמים לזרום כראוי.

אם נראה שהנזילה מקורה בתוך הבית, אז יש כמה דברים שכדאי לבדוק:

נזילה היא בעיה נפוצה בבתים שנבנו על קרקע עם שולחן מים גבוה. המים מחלחלים לתוך האדמה ואז לתוך הבית.

ישנם שני סוגים של דליפה:

– מחלחלים מים דרך סדקים בקיר או בריצוף

– טפטוף מהתקרה, למטה מקירות, או לאורך צינורות ורדיאטורים

מים החודרים מבעד לסדקים נקראים "לחות עולה". זה יכול להיגרם מבנייה לקויה, אבל זה יכול לנבוע גם משינויים ברמות הלחות בקרקע. הלחות העולה עלולה לחדור לקירות ולרצפות ולגרום להם להירקב ולבסוף להתמוטט. מים נוטפים מתקרה או צינורות נקראים "עיבוי". זה יכול להיות בגלל בידוד פגום או חלונות או דלתות דולפים.

נזילות הן דאגה מרכזית עבור כל בעל בית. עלות תיקון נזילות עשויה להיות יקרה לאין ערוך והפגיעה בסביבה משמעותית.

נזילה בבית פרטי נגרמת בדרך כלל מאחד משלושה דברים:

– בעיות מבניות

– צנרת או אבזור פגומים

– מרזבים פגומים או שחוקים, צנרת, מרזבים או לוחות פאשיה.

נזילה היא בעיה מרכזית בכל מבנה והיא יכולה להיגרם מהרבה דברים. זה יכול להיות תוצאה של התקנה לא נכונה של הצינורות, צינור שבור או אפילו ניקוז סתום.

ישנם סוגים רבים של נזילות שיכולות להתרחש בבית הפרטי שלכם. סוג אחד של נזילה שאינו נפוץ כמו אחרים הוא כאשר יש נזילה ממערכת האינסטלציה. דליפה ממערכות אינסטלציה עלולה להתרחש עקב התקנה לא נכונה, צנרת שבורה או צנרת סתומה.

נזילה ממערכות אינסטלציה יכולה להגיע גם ממקורות אחרים כמו אטם אסלה לא תקין או דוד מים שחוק.

נזילה בבית פרטי, המכונה גם נזילת מים, היא תוצאה של בעיה במערכת האינסטלציה. זה יכול להיגרם על ידי צינור פגום, אסלה לא מותקנת כהלכה או מתקן מים שבור.

ניתן להגדיר דליפה ככל בריחה של נוזל מחלל סגור בכמות מספקת ליצירת השפעה שלילית על הסביבה. דליפות מסווגות לשתי קטגוריות: דליפות נוזלים ודליפות גז. דליפות נוזלים מסווגות עוד לדליפות רטובות ודליפות יבשות. דליפות רטובות כוללות טפטוף או מים זורמים (למשל דליפת ברז) בעוד שדליפות יבשות כוללות גז שנמלט מצינורות או אביזרים הנושאים רק אוויר ונוזל (למשל שסתום דולף).

בבית פרטי נזילה היא בעיה משמעותית. היא עלולה לגרום לנזק לרכוש והיא גם עלולה להיות מסוכנת לבריאות הדיירים. נזילה נגרמת על ידי כניסת מים לאזור שהם לא אמורים להיות בו. זה יכול לקרות דרך סדקים בצינורות, חלונות או דלתות, או אפילו דרך מרזב וצנרת תקלות.

אנחנו צריכים לתקן כל נזילות בהקדם האפשרי כי הן רק יחמירו עם הזמן. הרבה אנשים חושבים שהם צריכים פשוט לחכות שהדליפות יחמירו לפני שמתקנים אותן אבל זה לא נכון! ככל שתקדימו לתקן את הנזילה, כך היא תגרום פחות נזק לרכוש שלכם וזה גם יחסוך כסף על תיקונים עתידיים, כי לא תצטרכו להמשיך ולחזור לעבודה נוספת.

בעיית הנזילה בבית פרטי היא בעיה מרכזית. המים שדולפים מהצנרת בבית הם לא רק עניין של היגיינה וניקיון, אלא גם גורמים לנזקים לרהיטים ולסחורות אחרות.

בתים עם באר פרטית נמצאים בסיכון גבוה לדליפה. בארות אלו ממוקמות בדרך כלל במרתף, שהוא המקום הנפוץ ביותר להתרחשות הדליפה. לחץ המים עלול לגרום לסדקים בקירות וברצפות שיובילו לנזילות.

נזילה היא בעיה נפוצה בבתים רבים. זה נגרם על ידי המים שחודרים דרך הקירות והתקרות של הבית.

הנזילה יכולה לנבוע מסיבות שונות כמו צינור לא תקין, גג ישן או קירות לחים. הדליפה יכולה להתרחש גם עקב התקנה לא נכונה של צינורות, מיכלי מים או אביזרים. נזילת מים מברזים או אסלות עלולה לגרום גם לדליפה בבתים.

ישנן דרכים שונות למנוע נזילות בבתים פרטיים. שיטה אחת היא התקנת אטמי גומי לצינורות ולחיבורים על מנת לאטום אותם כראוי אל הקיר כך שלא יעברו בהם מים. שיטה נוספת היא להשתמש בצבע עמיד למים על תקרות וקירות הבית כדי שלא יאפשרו לשום מים לחדור דרכם.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
משרד
השפעתה של סתיו על יעילות העבודה: כיצד עוזרת אישית יכולה לשנות את המשחק

אנחנו חיים בתקופה, בה התחושה של כל אחד ואחת מאיתנו, בוודאי הורים לילדים, שאין להם מספיק זמן לשום דבר, לא לעצמם, לא לילדים שלהם, לא לנהל משק בית. הרבה פעמים נדמה שהעבודה לוקחת את כל הזמן מאיתנו ואם לא היא, אז סידורים ופרוצדורות שאנחנו צריכים לבצע עבור הבית ובני המשפחה, ואז הזמן הפנוי שלנו נעלם.

נזילות בבית יכולות להיות בעיה גדולה

הנזילה בבית פרטי יכולה לנבוע מסיבות רבות ושונות. החל מהצינורות שלא הותקנו בצורה גרועה ועד לאלו שטופלו בצורה גרועה. דליפות יכולות לקרות גם כאשר יש