היעד החם של הישראלים – איך עושים כסף בדובאי?

איחוד האמירויות נפתחה לישראלים, ואיתה נפתחו מגוון של הזדמנויות תעסוקתיות לבעלי ואנשי עסקים אבל גם לצעירים חסרי כל ניסיון. האפשרויות האלו ניתנות לישראלים שמעוניינים לעבוד בדובאי ולהגשים את החלום שלהם, להעשיר את הניסיון שלהם ולהרוויח משכורות יפות. אז רגע לפני שאתם ממהרים לקנות כרטיסי טיסה, חשוב לדעת מה אתם צריכים בשביל לעבוד בדובאי, במה ואיפה ישראלים יכולים לעבוד שם ומי יכול לעזור לכם למצוא את המשרה שהכי מתאימה לכם שם.

 

פתיחת השערים וההזדמנויות:

בשנת 2020 בחודש אוגוסט הוכרז על הסכם נורמליזציה מלא בין האמירויות לבין ישראל. הסכם שפתח את האפשרויות של ישראלים לבקר במדינה, לעבוד בה ולטייל. עבודה בדובאי היא מבוקשת מאוד בקרב ישראלים רבים שמעוניינים ונמשכים למדינה שאליה לא הייתה אפשרות להיכנס קודם, להרוויח כסף באופן חוקי ולהתקדם ולהכיר אנשי עסקים בכל העולם.

 

למה לעבוד דווקא בדובאי?

דובאי היא מדינה שמקבלת ברוחב לב וידיים פתוחות עובדים זרים ולמעשה יש במדינה עובדים רבים שעוברים בשלל ומגוון משרות. לאחר ההסכם ההיסטורי, גם ישראלים יכולים ליהנות מאפשרויות התעסוקה והפרנסה שהמדינה מציעה וגם להכיר את המדינה שעד כה הייתה סגורה. בעצם, העובדי חוץ מניעים את הכלכלה ומאיישים משרות רבות ברחבי המדינה.

 

מהן אפשרויות התעסוקה שקיימות בדובאי?

עומדות בפנינו, הישראלים, אפשרויות רבות לעסוקה, כמו עבודה בעגלות ודוכני מכירה ועבודה בתחום המלונאות. בדובאי יש מרכזי תיירות ומסחר רבים ואין שום צורך בהשכלה והכשרה מיוחדת ויש להן פוטנציאל לרווח גבוה. עבודה בתחום המלונאות גם יכולה להתאים לישראלים, במיוחד שהענף הזה מאוד משגשג ומתפתח ולכן תמיד זקוק לעובדים חדשים. אבל אלו לא האפשרויות היחידות, תוכלו למצוא גם עבודה בחול לצעירים בתחומי ההייטק או הנדל"ן.

 

דובאי מקבלים עובדים זרים – אבל בצורה מסודרת

דובאי מקדמת עובדים זרים בברכה, כל עוד הם מגיעים למדינה באופן חוקי ומחזיקים בויזה בצורה מסודרת. את תהליך ההנפקה של הויזה ניתן לבצע על ידי המעסיק שמעוניין לגייס את העובדים, או באמצעות חברת השמה בחו"ל. מדובר בתהליך קצר שלאחריו ניתן להתחיל לעבוד במהרה.

 

למי מתאימה העבודה בדובאי?

עבודה בדובאי מתאימה מאוד לצעירים, בעיקר כאלו שהם חסרי ניסיון לאחר השירות הצבאי אבל לא רק. גם צעירים בעלי מקצוע או השכרה שמעוניינים לעבוד בחברות בינלאומיות הממוקמות בדובאי. על כן, העבודה יכולה להתאים לאקדמיים, אנשי עסקים, צעירים חסרי ניסיון וגם לאנשים בתחילת דרכים התעסוקתית.

 

דברים אחרונים שכדאי לכם לדעת:

דברים שכדאי לקחת בחשבון: השפה הרשמית במדינה היא ערבית. בגלל התיירות המשגשגת במדינה המקומיים כן יודעים אנגלית ברמה גבוהה ועל כן ניתן לתקשר איתם. המחייה במדינה יקר משום שמדובר ברמת חיים גבוהה. הדבר השלישי והאחרון: מדובר במדינה חמה, ממש כמו ישראל, בחורף לא תצטרכו אפילו מעיל!

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
המוסד לביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוא חלק חשוב בחברה האמריקאית. היא מספקת הגנה כלכלית ותחושת ביטחון לאנשים שגמלאים או עם מוגבלות. ביטוח לאומי הוא חלק חשוב בחברה האמריקאית.