דובאי היא בירת איחוד האמירויות הערביות ובה נמצא הקניון הגדול בעולם

הקניון הגדול בעולם ממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. הוא נקרא "קניון דובאי" ונפתח ב-11 בנובמבר 2007.

בקניון דובאי יש למעלה מ-1,200 חנויות הפרוסות על פני חמש קומות ובשטח כולל של 5.9 מיליון רגל רבוע (548,000 מ"ר). זהו גם ביתו של פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם הנקרא "אקווריום דובאי וגן החיות התת ימי".

הוא מושך אליו למעלה מ-60 מיליון מבקרים מדי שנה מכל רחבי העולם.

הקניון הגדול בעולם ממוקם בדובאי והוא נקרא "קניון דובאי". יש לו שטח של 5.9 מיליון רגל רבוע, אשר שווה ערך ל-3 בנייני אמפייר סטייט.

בקניון למעלה מ-1,200 חנויות ויותר מ-26,000 מקומות חניה. יש בו גם אקווריום גדול עם תערוכת מדוזות.

הקניון הגדול בעולם הוא קניון דרום צ'יינה החדש. הוא ממוקם בדונגגוואן, סין ומשתרע על שטח של 7 מיליון רגל מרובע.

הקניון הגדול בעולם ממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. יש לו למעלה מ-1,200 חנויות וזה מקום נהדר לקנות בו כל סוג של מוצר.

קניון דובאי הוא מרכז קניות הכולל למעלה מ-1,200 חנויות לקונים לחקור. הוא כולל גם משטח החלקה, משטח החלקה על הקרח, ואקווריום גדול המאכלס יותר מ-100 מינים שונים של חיים ימיים.

הקניון הגדול בעולם ממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. יש לו שטח של 4 מיליון מ"ר.

הקניון הגדול בעולם הוא קניון ניו דרום סין בדונגגוואן, סין. יש לו סך של 7,540,000 מ"ר של שטח ניתן להשכרה ברוטו ובנייתו עלתה 3 מיליארד דולר.

הוא תוכנן על ידי חברת האדריכלות IM Pei והושלם בשנת 2005. הקניון מכיל למעלה מ-2,350 חנויות בארבע מפלסים וכולל משטח החלקה על הקרח, מגוון גדול של אפשרויות למגרשי אוכל ותיאטרון עם 1,200 מושבים.

הקניון הגדול בעולם ממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. יש לה בסך הכל 1,200 חנויות והיא נפתחה ב-2008.

זהו מרכז הקניות הגדול ביותר בשטח כולל וגם הקניון ה-20 בגודלו בעולם. הקניון הוא ביתם של חנויות, מסעדות ומקומות בילוי רבים כמו קולנוע, משטח החלקה על הקרח, אזור משחקים לילדים ואקווריום.

קניון דובאי תוכנן להיות ידידותי להולכי רגל עם טיילות ארוכות בכל קומה ושפע של פינות ישיבה. יש בו גם מספר רב של מעליות המאפשרות להתנייד בקלות בבניין.

הקניון הגדול בעולם אינו ממוקם בעיר. הוא ממוקם בדובאי והוא נקרא קניון דובאי.

קניון דובאי הוא קניון, פארק שעשועים, מלון ומסעדה כולם משולבים לאחד. יש בו למעלה מ-1,200 חנויות, כמעט 200 מסעדות ובתי קפה, פארק שעשועים גדול ומקורה ואקווריום עם כרישים.

יש בו גם תיאטרון שמציג סרטים על שעה בכל שעה, תיאטרון IMAX עם מסכי תלת מימד ונסיעות לילדים כמו מכוניות פגוש ורכבות הרים.

הקניון הגדול בעולם הוא קניון ניו דרום סין, שנמצא בדונגגוואן, סין. הוא נפתח ב-29 בנובמבר 2005 ויש לו שטח רצפה של 1.7 מיליון מ"ר ולמעלה מ-2,350 חנויות.

בחלק זה נעסוק ב:

– ההיסטוריה של הקניון

– גודל הקניון

– מספר החנויות בקניון

– עוד עובדות מעניינות על הקניון

הקניון הגדול בעולם נמצא בדובאי. קוראים לו קניון דובאי. הקניון נפתח בנובמבר 2008 והוא כולל מגוון חנויות, מסעדות ומקומות בילוי.

בקניון יש יותר מ-1,200 חנויות עם יותר מ-9 מיליון רגל מרובע של שטחי מסחר וכן מספר חנויות עוגן כולל: Bloomingdale's, Macy's, Nike Town, Adidas וסמסונג.

קניון דובאי הפך לאחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בדובאי. היא גם הפכה ליעד תיירותי פופולרי עבור אנשים מרחבי העולם.

הקניון הגדול בעולם הוא ציון דרך בדובאי. יש בו למעלה מ-1200 חנויות ומסעדות. הקניון מתוכנן להיראות כמו מדבר ערבי עם עצי דקל, חול ומפלים.

קניון האמירויות הוא הקניון הגדול ביותר באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

הקניון הגדול בעולם הוא קניון דרום סין החדש, הממוקם בדונגגוואן, מחוז גואנגדונג, סין. הוא נפתח לציבור ב-17 באוקטובר 2005 והוא עדיין בבנייה.

חלק זה דן בקניון ניו דרום סין (NSCM), הממוקם בדונגגוואן, מחוז גואנגדונג, סין ושטחו כולל של 1.2 מיליון מ"ר עם חנויות ומסעדות רבות בתוכו.

NSCM נפתח רשמית לציבור ב-17 באוקטובר 2005 והיא עדיין בבנייה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
יתרונות וחסונות חתונה אזרחית

נישואים אזרחיים הם סוג של נישואים שאינם מוכרים על ידי המדינה אך עדיין מוכרים על ידי הכנסייה או גוף דתי אחר. כתבה בנושא חתונה אזרחית