גרמי מדרגות מוזנחים לעתים קרובות ומתעלמים מהם

ניקיון היא משימה מייגעת שרוב האנשים שונאים לעשות. אבל מה אם הייתה דרך להפוך את זה לאוטומטי?

הרעיון של רובוטים לניקוי מדרגות נוצר בשנות ה-60. הם פותחו לשימוש בבתים ומשרדים לניקוי שטיחים, ריפודים ומדרגות.

בשנות ה-90, שואבי אבק רובוטיים הפכו פופולריים מכיוון שהם יכלו לנקות שטיחים בצורה יעילה יותר מאשר שואבי אבק אנושיים.

בשנות ה-2000 הוצגו מגבים רובוטיים ביפן ובארה"ב, שיכלו לנקות רצפות בצורה יעילה יותר מאשר מנקים אנושיים.

ועכשיו בשנת 2018, ראינו גידול של מכונות רובוטיות לניקוי מדרגות שהוכנסו לשוק. מכונות אלו מיועדות לשימוש עם מיכל מים או מגב רטוב וניתן להפעיל אותן בשלט רחוק או באמצעות אפליקציה בטלפון שלך. הם נועדו לעלות ולרדת במהירות במדרגות ללא עזרה מבני אדם בכלל!

גרם מדרגות הוא חלק חשוב בבניין. הוא מחבר בין רמות שונות, וזהו גם האזור הכי בשימוש בבית. למרבה הצער, זה גם אחד המקומות המלוכלכים ביותר מכיוון שהוא מקבל כל כך הרבה תנועה.

זה לא קל לנקות גרם מדרגות לבד, במיוחד אם אתה צריך לעשות את זה כל יום. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לשירותי ניקוי מדרגות מקצועיים כמו זה: https://www.cleaningservicesnearme.com/stair-cleaning/.

גרם המדרגות הוא אחד האזורים המוזנחים ביותר בבית. זה גם אחד המקומות הכי מלוכלכים בבית. לכן צריך לנקות אותו באופן קבוע. עם זאת, בגלל חוסר זמן, אנשים בדרך כלל לא מנקים את גרם המדרגות בתדירות הרצויה.

ניקוי גרם המדרגות יכול להתבצע על ידי אנשי מקצוע או לבד עם שואב אבק ומטאטא.

ניקוי מדרגות אינו עבודה עבור כולם. זה דורש אדם זריז שיכול לטפס ולרדת מדרגות ללא הרף, וזה דורש גם מישהו שיכול לעשות את הניקיון. לעתים קרובות מתעלמים מגרמי מדרגות כשמדובר בניקיון מכיוון שאנשים לא חושבים עליהם כל כך.

מה שרוב האנשים לא יודעים זה שצריך לנקות אותם בדיוק כמו כל משטח אחר בבית, אבל עם קצת יותר זהירות. אם אתם מחפשים חברה שתוכל לנקות את גרם המדרגות שלכם, אז אנחנו כאן כדי לעזור!

ניקוי המדרגות הוא משימה קשה. זה לוקח הרבה זמן ואנרגיה לנקות את כל המדרגות בבית שלך. אתה צריך לרדת על הידיים והברכיים, לשפשף את הלכלוך והלכלוך שהצטברו כבר חודשים, ואפילו שנים.

יצרנו אפליקציה בשם Staircase Cleaner שתאפשר לכם לשכור מישהו אחר שיעשה עבורכם את העבודה המלוכלכת הזו. כל שעליכם לעשות הוא להזין את כתובתכם והמערכת שלנו תמצא מישהו באזורכם שיוכל לבוא ולנקות עבורכם את המדרגות. זה פשוט כמו זה!

שירותי ניקיון הם כבר לא רק לעשירים ולמפורסמים. למעשה, אדם ממוצע מקדיש כשלוש שעות בשבוע בניקיון ביתו.

לאנשים שאין להם זמן לנקות את הבית, ישנם מספר שירותי ניקיון שיכולים לטפל בזה עבורכם. אין צורך לבלות את סוף השבוע שלך בשפשוף ליד דלפקי המטבח שלך כאשר אתה יכול לשלם למישהו אחר שיעשה זאת עבורך.

לעתים קרובות מתעלמים מגרם מדרגות כשמדובר בניקיון. הם לרוב לא נראים לעין והם גם לא מאוד נגישים מה שאומר שהם מוזנחים בקלות.

עם זאת, יש מספר הולך וגדל של אנשים שבוחרים כעת לנקות את גרמי המדרגות שלהם באופן קבוע. הסיבה לכך היא שהם מבינים את החשיבות של גרם המדרגות בבית.

גרם המדרגות יכול לשמש כהרחבה של הסלון או חלל המשרד ויש לשמור עליו בדיוק כמו כל חלק אחר בבית.

גרמי מדרגות הם לרוב חלקים מוזנחים בבית. הם צוברים לכלוך ואבק לאורך זמן, מה שעלול להזיק לבריאותך. גרם המדרגות הוא מקום בו אנו מבלים בדרך כלל זמן רב ולכן חשוב לשמור עליו נקי ומסודר.

ישנן דרכים רבות לנקות גרם מדרגות. אתה יכול להשתמש בשואב אבק עם חיבור מיוחד למדרגות או שאתה יכול להשתמש בשיטות ניקוי מסורתיות כמו ניקוי או טאטוא.

הרבה אנשים לא יודעים שבאחריותם לשמור על ניקיון המדרגות. זוהי טעות נפוצה שהאבק והלכלוך יטופלו על ידי השואב. זה לא נכון שכן השואב לא מגיע לכל האזורים, במיוחד לפינות.

הדרך הטובה ביותר לנקות את המדרגות שלך היא באמצעות מגב רטוב ודלי מים חמימים עם קצת סבון מעורבב. אתה צריך להתחיל מלמעלה ולעבוד למטה, לקרצף כל צעד תוך כדי. אתה יכול להשתמש במברשת שיניים ישנה או בכל מברשת אחרת כדי לקרצף את הנקודות הקשות האלה.

המבוא צריך להיות כמה משפטים המפרטים את נושא הסעיף ומילות המפתח.

ניקוי מדרגות היא אחת המשימות הקשות והלא נעימות שעוזרת בית צריכה לעשות. זה לוקח הרבה זמן ומאמץ לנקות את המדרגות, אבל זה שווה את זה כי אתה תהפוך את הבית שלך נוח יותר.

מדרגות לרוב מלוכלכות מכיוון שהן משמשות לרוב כקיצור דרך על ידי חיות מחמד וילדים. הלכלוך מכפותיהם נדבק למשטח המדרגות, מה שמקשה מאוד על ניקוין. הלכלוך הזה יכול לעבור גם על בגדים ורהיטים, וזה לא רק לא נעים אלא גם לא בריא לאנשים שבאים איתו במגע.

ניקוי גרם מדרגות הוא משימה מייגעת. זה צריך להיעשות באופן קבוע ויכול להיות תהליך מתיש עבור אנשים מסוימים.

ישנן שיטות רבות ושונות לניקוי המדרגות. יש אנשים שמשתמשים בשואב אבק, אחרים מעדיפים להשתמש במגב ודלי, בעוד שחלק מהאנשים משתמשים בשואב אבק עם חיבורים כדי לנקות את המדרגות בצורה יעילה יותר.

השיטה הפופולרית ביותר לניקוי המדרגות היא שימוש בשואב אבק עם חיבורים. שואבי אבק משמשים כי הם יכולים להגיע לכל חלקי המדרגות, כולל הפינות, והם לא צריכים שום ציוד אחר מלבד מים כדי לנקות אותם לאחר מכן.

קבצים מצורפים שונים משמשים עבור משטחים שונים כמו שטיח או רצפות עץ; הסיבה לכך היא שלא כל שואבי האבק יכולים לעבוד על כל סוג משטח.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
השגת פטור ממס הכנסה

קבלת אישור פטור ממס הכנסה יכולה להישמע כמו פעולה קשה עד בלתי אפשרית או מסובכת במיוחד אך לא זה חייב להיות המצב. אישור פטור ממס