בריכה היא תוספת נהדרת לכל חצר אחורית

בניית בריכה יכולה להיות משימה גדולה, לא רק מבחינת הכסף והזמן הכרוכים בכך, אלא גם בתכנון. חשוב לדעת מה אתה רוצה לפני שמתחילים. המאמר הבא יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת על איזה סוג בריכה לבנות, כמו גם כמה זה יעלה.

יש להחליט אם יש לבנות בריכה בתוך הקרקע או מעל הקרקע.

הבריכה בתוך הקרקע יקרה יותר מבריכה מעל הקרקע אך מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה לשווה את ההוצאה הנוספת:

בריכות בקרקע עמידות יותר מכיוון שהן בנויות בבטון ופלדה; יש להם פחות עלויות תחזוקה; יש להם פחות סיכונים בטיחותיים לילדים; והם מספקים חווית שחייה טובה יותר מכיוון שהמים תמיד בטמפרטורה מבוקרת.

בארצות הברית, ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות שאנשים יכולים לבנות בחצר האחורית שלהם.

אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא בריכת ברכיים. לרוב מדובר בבריכה מלבנית שרוחבה כשמונה מטרים ואורכה 50 מטרים. עומק המים נע בין שלושה לשישה מטרים עומק ויש לו מסלולים להקפות שחייה. סוג זה של בריכה הוא הטוב ביותר עבור אנשים שרוצים לשחות הקפות או להתאמן במים.

סוג פופולרי נוסף הוא בריכה מעל הקרקע, הכוללת גם בריכות קיטסט וגם בריכות ויניל. גודלן של בריכות אלו משתנה בהתאם לצרכים ולתקציב של הקונה, אך הן בדרך כלל בגודל של בסביבות 12 רגל על 12 רגל עם עומק שנע בין ארבעה לשישה מטרים. סוגים אלה של בריכות הם הטובים ביותר עבור אנשים שרוצים

בניית בריכה ביתית היא השקעה שתשתלם בטווח הארוך. העלות הראשונית של בניית בריכה ביתית היא גבוהה, אבל זה יהיה שווה את זה. זה יספק שנים של הנאה לך ולמשפחתך.

בריכה ביתית היא דרך מצוינת ליהנות מהקיץ, אך בנייתה עשויה להיות יקרה.

עלות בניית בריכה משתנה בהתאם לגורמים רבים. אחד הגורמים העיקריים הוא גודל ועומק הבריכה. ככל שהבריכה גדולה ועמוקה יותר, כך בנייתה תהיה יקרה יותר. גורמים נוספים כוללים:

-סוג החומר המשמש לבנייה (בטון, תוחם ויניל)

-מיקום הבית שלך (בין אם יש לך גישה למקור מים)

-בין אם אתה מתקין כיסוי אוטומטי או לא

-איזו סוג של מערכת סינון אתה רוצה עבור הבריכה שלך

-כמה עבודות גינון אתה רוצה לעשות סביב הבריכה שלך

בריכה היא תוספת נהדרת לכל חצר אחורית. זה יספק שעות של הנאה לכל המשפחה.

ניתן לבנות בריכה בדרכים רבות ושונות, בדרגות שונות של מורכבות ועלות. הדרך הבסיסית ביותר לבנות בריכה היא לקנות בריכת ילדים מתנפחת ולמלא אותה במים. זה יכול להיעשות תוך 15 דקות בלבד, אבל החיסרון הוא שהוא יחזיק מעמד רק כמה ימים לפני שיהיה צורך לתקן או להחליף אותו.

הרמה הבאה למעלה תהיה בריכת תוחם ויניל שיש בתוכה שלפוחית מתנפחת כמו ברוב הבריכות מעל הקרקע. זה ייתן לך יותר עמידות וגמישות מאשר בריכות הילדים, אבל הן עדיין לא פתרונות קבועים כי יש צורך לתקן או להחליף אותן כל חמש שנים בערך.

הבריכה היא דרך מצוינת להתקרר ביום קיץ חם. זה גם מספק מקום נהדר למשפחה וחברים להיפגש וליהנות. אם אתה חושב על בניית בריכה משלך, הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מבצע את ההשקעה.

בניית בריכה בבית היא לא רק תחביב יקר, זו גם התחייבות גדולה. אתה תהיה אחראי על שמירה על איכות המים, ניקוי פסולת שמוצאת את דרכה במים וביצוע תיקונים בעת הצורך. החדשות הטובות הן שיש הרבה יתרונות בבריכה משלך בבית.

לבניית בריכה ביתית יכולים להיות יתרונות רבים. זו יכולה להיות דרך מצוינת לספק פעילות גופנית לך ולמשפחתך. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת לבלות עם חברים ובני משפחה בחודשי הקיץ.

בריכה היא לא רק מותרות יקרה, היא השקעה שתעניק לכם שנים של הנאה.

ישנם שיקולים רבים בעת בניית בריכה בבית, אך השניים החשובים ביותר הם המיקום והגודל. המיקום חשוב כי הוא צריך להיות קרוב מספיק לבית שלכם כדי שלא תצטרכו ללכת רחוק מדי כדי להיכנס למים, אלא רחוק מספיק מעצים או מבנים אחרים שעלולים ליפול עליו בזמן סערות. הגודל חשוב כי הוא צריך להיות גדול מספיק עבור כל האורחים ובני המשפחה שלך שרוצים לשחות שם, אבל

בריכה היא תוספת נהדרת לכל חצר אחורית. זה לא רק מקום להתקרר במהלך הקיץ, אלא זה גם יכול להיות דרך מצוינת להתאמן.

אנחנו יכולים לבנות בריכה לתוך האדמה או עליה. נצטרך לשקול כמה מים אנחנו רוצים בבריכה, כמו גם כמה עמוק אנחנו רוצים אותה. זה יהיה תלוי באיזה סוג של פעילויות אנחנו מתכננים לעשות בבריכה וכמה אנשים ישתמשו בה בבת אחת.

בריכה הפכה לסמל של יוקרה ומעמד במקומות רבים בעולם. בריכה היא חלק חשוב בחצר האחורית. הוא מספק מקום לכיף ולהירגעות, כמו גם הזדמנות לפעילות גופנית.

בריכות בנויות בצורות ובגדלים שונים, בהתאם לגיאוגרפיה ולגודל המגרש. ניתן לבנות אותם מעל הקרקע או מתחת לאדמה, מחוממים או לא מחוממים, ועם או בלי מפלים או מזרקות.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות