בניית בריכות היא פרויקט מרגש, אך מרתיע

בריכה יכולה להיות תוספת נהדרת לחצר האחורית שלך. אתה יכול להשתמש בו לבילוי, פעילות גופנית והרפיה. להלן מספר טיפים כיצד לבנות בריכה:

1) החליטו על גודל הבריכה שלכם. אם יש לך מספיק מקום, אתה יכול לעשות את זה בגודל אולימפי או בריכת סיבובים פשוטה.

2) בררו את עלות החומרים הנדרשים לבניית בריכה באזורכם ואם יש אישורים שתזדקקו להם.

3) שקול אם תצטרך עזרה בבנייה או אם יש לך מישהו שמוכן לעשות זאת בחינם בתמורה לגישה למוצר המוגמר.

4) שקול כמה זמן, כסף ומאמץ אתה רוצה להשקיע בבניית בריכה משלך לפני שתחליט איזה סוג בריכה לבנות ואיפה כדאי

בריכה ביתית יכולה להיות השקעה יקרה אך היא שווה את העלות. אם אתם שוקלים לבנות בריכה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית.

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בניית בריכה בבית. גודל המגרש וסוג הקרקע עליו ייבנה, למשל, ישפיעו על איזו בריכה ניתן לבנות וכמה תעלה בנייתה.

בניית בריכה ביתית יכולה להיות תהליך מהנה ומתגמל. זוהי גם דרך מצוינת להתקרר במהלך חודשי הקיץ החמים.

ישנן שתי שיטות בסיסיות לבניית בריכה ביתית: בתוך הקרקע ומעל הקרקע. בריכות בקרקע הן בדרך כלל יקרות יותר, אבל הן מספקות יותר מקום לפעילויות כמו שחייה או צלילה. בריכות מעל הקרקע בדרך כלל זולות יותר, אך הן דורשות יותר תחזוקה ותופסות יותר מקום בנכס שלכם.

בריכה היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר עבור בעלי בתים. ניתן להשתמש בבריכה גם לבילוי וגם לפעילות גופנית. בריכות הן גם דרך מצוינת להתקרר בקיץ.

בניית בריכה יכולה להיות יקרה, אבל יש כמה דרכים לחסוך כסף בפרויקט. אחת הדרכים היא באמצעות כיסוי בריכה מוכנה מראש מהחנות המקומית לשיפוץ הבית שלך. לבריכות מוכנות מראש יש גם מחיר נמוך יותר מאשר בריכות בהזמנה אישית.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל חצר אחורית. זה יכול להיות מקום למשפחה וחברים להתכנס ולבלות. אבל בריכות אינן זולות, ולכן חשוב לדעת את היסודות כיצד לבנות אחת.

השלב הראשון בתהליך הוא תכנון. אתה צריך להבין כמה גדולה תהיה הבריכה שלך, היכן תשים אותה, ובאיזו צורה אתה רוצה שהיא תהיה. לאחר מכן, תצטרך להחליט אם אתה רוצה בריכה מעל הקרקע או בתוך הקרקע. בריכות מעל הקרקע זולות יותר, אך יש להן יותר מגבלות בגודל ובצורה מאשר בבריכה בקרקע. השלב האחרון הוא למעשה בניית הבריכה עצמה – זה כולל חפירת השטח, יציקת משטחי בטון, הנחת משטח (אם בריכה מעל הקרקע), התקנת

זה לא קשה לבנות בריכה בבית. כל מה שאתה צריך זה כמה כלים בסיסיים, קצת זמן ומעט ידע.

רוב האנשים מתחילים בחפירת הבסיס לבריכה. בדרך כלל עדיף לחפור בסביבות 16 אינץ' מתחת לפני הקרקע ולוודא שהבסיס הוא ברוחב של לפחות 4 רגל. אתה רוצה לוודא שאתה לא בונה אותו קרוב מדי לבית שלך או לכל מבנים אחרים כי זה עלול להזיק להם בעתיד.

לאחר מכן, תרצו להניח את בסיס הבטון או האבן שלכם לבריכה. אתה יכול להשתמש בכל אחד מהם, אבל רוב האנשים מעדיפים בטון מכיוון שהוא חזק ועמיד יותר מאבן. לאחר שהנחת את הבסיס שלך, תרצה לשים טפסות סביב החלק החיצוני של החור

בניית בריכה היא השקעה משמעותית, וחשוב לעשות את המחקר לפני שמתחילים. תצטרך לדעת את גודל החצר שלך, איזה סוג בריכה אתה רוצה, ואילו תכונות נחוצות לבטיחות ולהנאה.

לחלק מהאנשים אולי אין מספיק מקום בחצר שלהם לבריכה בגודל מסורתי, אבל הם עדיין יכולים לקבל כזו על ידי בחירה בדגם מעל הקרקע או מתנפח. בנוסף לגודל החצר שלך, ישנם גורמים נוספים שישפיעו על מחיר התקנת הבריכה שלך:

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבוע את גודל הבריכה שלך. גודל הבריכה יהיה תלוי בצרכים ובתקציב שלך.

כלל אצבע טוב הוא לתכנן בריכה של 20 רגל על 40 רגל עבור כל 3,500 רגל מרובע של אדמה. זה ייתן לך הרבה מקום לקצה עמוק ולקצה רדוד.

בניית בריכה ביתית היא פרויקט מרגש ומהנה. זה יהיה תוספת נהדרת לבית שלך ויספק שעות בידור אינסופיות לך, למשפחתך ולחברים.

במאמר זה נסקור את היסודות של בניית בריכה ביתית. נדון במה עליך לעשות לפני שתתחיל, באילו חומרים דרושים, כיצד ליצור את עיצוב הבריכה, היכן למצוא מים באזור שלך, כמה עולה לבנות בריכה בחצר האחורית שלך או בנכס שלך, ומה סוג התחזוקה נדרש לאחר השלמת הבנייה.

מאמר זה מספק מידע שימושי כיצד לבנות בריכה ביתית המתאימה לך!

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות