בניית בריכות היא השקעה גדולה והיא יכולה להיות משימה גדולה

השלב הראשון בבניית בריכה ביתית הוא להחליט על גודל הבריכה. גודל הבריכה שלך יהיה תלוי בכמות המקום שאתה רוצה שהיא תתפוס בחצר שלך, וכמה אנשים אתה מתכנן להזמין לשחות.

אם אתם מתקשים להחליט על גודל הבריכה שלכם, חשבו איזה סוג של פעילויות תרצו לעשות בה. רוצים לערוך מסיבה גדולה עם הרבה אנשים? רוצים לערוך אירוע שבו יש הרבה ילדים בסביבה? אם כן, אז עדיף שתלכו עם בריכה גדולה יותר שיכולה להכיל אירועים מסוג זה. אם לא, אז עדיף שתלך עם משהו קטן יותר ופחות יקר.

חלק זה יספק מדריך כיצד לבנות בריכה ביתית.

שלב 1: ודא שיש לך מספיק מקום לבריכה ולסיפון סביבה.

שלב 2: החליטו על צורת הבריכה שלכם.

שלב 3: גלה אם אתה רוצה להתקין שלבים בבריכה שלך או לא.

שלב 4: בחר את החומרים לאבני הדק, הריצוף וההתמודדות שלך.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. זה לא רק מספק מקום למשפחה ליהנות, אלא הוא גם מוסיף ערך לנכס.

לפני שאתם צוללים פנימה ומתחילים לבנות את גן העדן בחצר האחורית שלכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לשקול. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא המיקום. מיקום הבריכה שלך יקבע איזה סוג ציוד אתה צריך וכמה זה יעלה.

בריכה היא השקעה מצוינת עבור כל בעל בית. בריכות מספקות מקום להירגע וליהנות בחוץ במהלך חודשי הקיץ. הם גם מציעים הזדמנות להתאמן, כמו גם מקום מהנה עבור חברים ובני משפחה להתכנס.

התקנת בריכה לא תמיד קלה, במיוחד אם אתם בונים בריכה משלכם בבית. ישנם שיקולים רבים שצריך לעשות לפני שתוכל להתחיל בבניית הבריכה שלך, כולל:

-הכנת קרקע

-עיצוב בריכה

-רכישת הציוד הנדרש

-העסקת אנשי מקצוע לבנייה

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. זה יכול להיות המקום המושלם להירגע בשמש וליהנות ממשקה צונן תוך כדי צפייה בילדים שלך משחקים. אבל לפני שתתחיל לבנות, יש כמה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון.

בריכה ביתית היא תוספת נהדרת לכל חצר אחורית. הוא מספק שעות של בידור למשפחה ולחברים.

שלב 1: החליטו על גודל הבריכה שלכם. העומק הממוצע הוא 4 רגל, אבל אתה יכול גם ללכת על אחד עמוק יותר אם אתה רוצה לשחות הקפות.

שלב 2: בחר את מיקום הבריכה שלך וודא שהיא רחוקה מעצים, גדרות או קווי חשמל. תזדקק לרדיוס של 12 רגל לפחות מסביב לבריכה מטעמי תחזוקה ובטיחות.

שלב 3: אתה יכול לבנות משטח בטון או להניח מרצפות סביב אזור הבריכה כדי להגן עליו מפני לחות ושחיקה.

שלב 4: אם אתה משתמש במרצפות, וודא שהם לא קרובים מדי זה לזה כדי שלא יצטברו ביניהם מים.

בריכה היא אחד המאפיינים הפופולריים ביותר בבית. זה יכול להיות מקור לבידור, הרפיה ופעילות גופנית. עם זאת, לא כל הבריכות נוצרות שוות. סוג הבריכה שתבחר תלוי בצרכים שלך, בגודל החלל שלך ובתקציב שלך.

בחלק זה נדון בכמה מסוגי הבריכות השונים שאולי תרצו לשקול לבנות בביתכם העתידי.

ישנם שני סוגים עיקריים: בתוך הקרקע ומעל הקרקע. בריכה מקורה בנויה בדרך כלל בקרקע כמו קומת מרתף טיפוסית ודורשת עבודת חפירה כדי להתקין אותה כראוי. בריכה מעל הקרקע מותקנת בדרך כלל על גבי משטח קיים כמו פטיו או דק ואינה דורשת שום עבודת חפירה גדולה כדי להתקין אותה כראוי

בניית בריכה ביתית היא דרך מצוינת להוסיף ערך לנכס שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי בניית בריכה בחצר האחורית או התקנת אחת במרתף.

בריכות לא מיועדות רק לקיץ, הן יכולות לשמש כל השנה למטרות שונות. בחורף, אתה יכול להשתמש בו בתור משטח החלקה על הקרח. הם גם מספקים מקום למשפחה ולחברים להתאסף ולהתרועע במהלך החודשים החמים של השנה.

יש אנשים שאוהבים לבנות את הבריכה הביתית שלהם, בעוד שאחרים מעדיפים לקנות בריכה שכבר בנויה.

העלות של בניית בריכה היא בדרך כלל פחותה מהעלות של רכישת אחת, אבל זה ייקח זמן ומאמץ. התהליך כולל עריכת שרטוטים לבריכה, מציאת קבלן מכובד וקבלת אישורים מהעירייה המקומית שלך. אם אינך מיומן בבנייה, ייתכן שתצטרך לשכור מישהו שכן.

תצטרכו לרכוש הרבה חומרים לפרויקט כמו מלט, חול, צנרת מים ועוד. אתה גם צריך לשקול כמה זמן ייקח לך להשלים את הפרויקט כי זה יקבע כמה כסף אתה מוציא על עלויות העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות