בניית בריכה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא בלתי אפשרי

בניית בריכה היא משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה תכנון ועבודה קשה. אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא לברר כמה מקום פנוי יש לך לבריכה. גודל הבריכה יהיה תלוי בגודל החצר או הגינה שלכם, ובאיזה שטח תרצו להשתמש לבריכה. אתה יכול גם להיות יצירתי עם העיצוב שלך ולבנות בריכת אינסוף שנמשכת לנצח, או עיצוב מסוג נופל מים לתוך הבריכה.

תצטרך גם להחליט אם אתה רוצה שזה יהיה בבית או בחוץ, מחומם או לא, מים מלוחים או מים מתוקים, ואם אתה רוצה שיהיה לו קרש צלילה כמו גם סוגים שונים של מסננים כמו כלור או מערכות סינון מים מלוחים.

בניית בריכה בחצר הבית שלך היא דרך מצוינת ליהנות מהקיץ ולהתקרר.

להלן מספר טיפים כיצד לבנות בריכה:

-תצטרך לברר אם יש לך מספיק מקום לגודל הבריכה שאתה רוצה.

-תצטרך להחליט אם אתה רוצה בריכה מעל הקרקע או בקרקע.

-תצטרך להניח תוחם ולמלא אותו במים.

אז תצטרך להוסיף דברים כמו אורות, מסננים ומשאבות אם אתה רוצה אותם.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. הוא מספק מקום נהדר למשפחה לבלות, להירגע וליהנות. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לבנות אחד?

ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות הזמינים בשוק כיום. אתה יכול לבחור בין בריכות בתוך הקרקע או מעל הקרקע. ניתן גם לבחור בין סוגים שונים של חומרים כמו ויניל, בטון או פיברגלס.

בניית בריכה בחצר האחורית היא דרך מצוינת להוסיף ערך לבית שלכם. זה גם מספק הזדמנות לבלות עם חברים ובני משפחה בחוץ וליהנות מהקיץ.

יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בניית בריכה, כמו גודל החצר, התקציב ואיזה סוג של תחזוקה אתה רוצה לעשות עליה.

בריכת שחייה יכולה להיות יקרה, אבל היא תספק שנים של הנאה למשפחה ולחברים שלך.

בחלק זה, נדבר על השלבים והחומרים השונים הדרושים לבניית בריכה בחצר הבית שלך.

ראשית, עליך למצוא את המקום המתאים לבריכה שלך. אתה רוצה שזה יהיה ליד שקע חשמל ונגיש בקלות. אם יש לך פטיו או דק בקרבת מקום, אז זה אידיאלי. אתה גם רוצה שזה יהיה מספיק קרוב לבית כדי שתוכל לצאת בקלות מהבריכה כשתרצה.

לאחר מכן, אתה צריך להחליט על איזה סוג של בריכה אתה רוצה לבנות. ישנם שלושה סוגים נפוצים: בריכות בטון, בריכות פיברגלס ובריכות מצופים ויניל. בריכות בטון בדרך כלל יקרות יותר אך הן מחזיקות מעמד זמן רב יותר מבריכות פיברגלס או מרופדות ויניל שהן משתלמות יותר אך פחות עמידות מבריכות בטון. בריכות פיברגלס בדרך כלל זולות יותר

הצעד הראשון לבניית בריכה הוא למדוד את האורך והרוחב של החצר שלך. זה יעזור לכם לקבוע כמה בטון יהיה צורך לבריכה וכמה מקום יש לכם לעבוד איתו.

אם אתה בונה בריכה בגודל 10×20 רגל, זה ידרוש בערך 40 מטרים של בטון. אתה צריך גם לאפשר כ-4 רגל משני צידי הבריכה עבור מדרכות או שבילי הליכה, מה שאומר שהחצר שלך תצטרך להיות ברוחב של 12 רגל לפחות כדי להכיל את הבריכה בגודל הזה.

בניית בריכה בחצר האחורית שלך היא דרך נהדרת ליהנות מהקיץ. זה יכול להיות הרבה עבודה, אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא אזור שאתה רוצה לבנות עליו את הבריכה שלך. תצטרך לקחת בחשבון כמה מקום יש לך, כמה אור שמש האזור מקבל, ואיזה סוג של קרקע יש לך. לאחר שמצאתם את המקום המושלם שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחפור!

לאחר שחפרת את הבור עבור הבריכה שלך, הגיע הזמן להניח כמה קוביות בטון או לבנים סביב היקף החור. זה יעזור למנוע למים לחלחל ולפגוע בכל רכוש שמסביב. עכשיו, כשהקרקע הוכנה, הגיע הזמן למסגור!

בניית בריכה ביתית היא משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה זמן וכסף. אבל, זה יכול להיות שווה את ההשקעה אם אתה רוצה ליהנות קצת עם המשפחה והחברים שלך בקיץ.

ישנם 3 דברים עיקריים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בניית בריכה:

– גודל הבריכה

– סוג החומרים שאתה רוצה

– צורת הבריכה

בניית בריכה היא דרך מצוינת ליהנות מחודשי הקיץ ולהירגע עם חברים ובני משפחה. אבל בריכות עשויות להיות יקרות להתקנה, תחזוקה ושימוש.

אם אתם שוקלים לבנות בריכה משלכם, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. גודל הבריכה יהיה תלוי בכמה מקום יש לכם בחצר או בכמה אנשים תרצו שיכנסו בה בנוחות. אתה צריך גם לחשוב אם אתה רוצה אזור שכשוך רדוד לילדים, או אם אתה רוצה יותר עומק עבור הקפות שחייה. אם התקציב שלך מצומצם, שקול להיות יצירתי עם חומרים כמו חביות פלסטיק מלאות במים כחלופה לבריכות בטון מסורתיות.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
איך לבחור חברת איטום גגות?

ישנם מספר גורמים המתאימים לבחירת חברה מקצועית לאיטום גגות. חלקם כוללים את הניסיון של החברה, המומחיות שלהם ואיכות עבודתם. הדרך הטובה ביותר לבחור חברת מקצועית