ביטוח נסיעות לחו"ל – נוסעים על בטוח!

כמעט תמיד כאשר אנחנו מתכננים את הטיולים שלנו, אנו נוטים לשכוח לעשות ביטוח נסיעות. לעתים קרובות מדי אנשים רואים בזה הוצאה מיותרת או לא רלוונטית עבורם. הם חושבים 'מה כבר יכול להשתבש בטיול' ושאלות מהסוג הזה שמבטלות את הצורך בביטוח במחי יד. למען האמת, אין סוף לדברים שיכולים אכן להשתבש בזמן שאתם מטיילים, במיוחד אם אתם יוצאים יחד עם המשפחה או יוצאים לבלות במקומות מאתגרים כמו מדינות עולם שלישי וטיולי אקסטרים, אך לא רק. גם בטיולים רגועים שלווים ביעדים פופולריים ומוכרים בעולם כמו בערים הגדולות באירופה אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית – אתם עלולים לאבד את המטען שלכם, את הדרכון שלך, גניבה של ציוד, תכולה וארנק, לחטוף מחלה משום מקום וכו'.

הרשימה למקרים מצערים הינה ארוכה למדי, ולא תאמינו עד כמה דברים שנראים לכם הזויים שיקרו לכם, יש סיכוי סביר שאכן יקרו. רק ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד יכול להציל לכם את המצב בבוא העת!

 

ודאו שאתם כבר לא מכוסים על ידי ביטוח אחר

לפני שתתחילו לבחור את פוליסת ביטוח הנסיעות הכי טובה בשבילכם, בדקו עם ספק הביטוח הקיים שלכם, אצלו אתם כבר רשומים בביטוחים אחרים. ייתכן מאוד ואתם כבר רשומים שם על חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל ולא ידעתם? תוכלו לעשות את הבירור הזה בשיחת טלפון פשוטה. לפעמים, פוליסת ביטוח החיים או הביטוח הרפואי שלכם עשויה כבר לכסות אתכם ממצבים שונים שעלולים להתרחש בזמן הנסיעה מעבר לים. במידה ואתם אכן רשומים על פוליסה כזו שאמנם לא מכסה את הכל אבל את הדברים הבסיסיים היא כן מכסה במסגרת אותו ביטוח בריאות או חיים, זה אכן יכול להספיק לכם לנסיעה קצרה לחו"ל וגיחה של כמה ימים בודדים.

 

עד כמה אתם מעוניינים להישאר בחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה בין אדם לאדם ובין יעד ליעד, אבל גם בין זמן לזמן. כאמור, אם אתם יוצאים לעניין של יומיים שלושה, אין סיבה לשלם סכום כסף לא קטן על הביטוח. אבל אם זו נסיעה של חודש חודשיים ומעלה, ייתכן מאוד ותרצו לעשות ביטוח שכולל בתוכו כיסוי מקיף למדי. אין לדעת איך אתם תסתגלו לחיים בחוץ לארץ ועד שזה יקרה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בלי ציוד ועם המון בעיות שונות שרק ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד יכול לפתור.

 

לאן אתם יוצאים?

היעד כמובן הוא תחום חשוב ביותר מבחינת ביטוח. לא כל המדינות נולדו שוות, ויש מקומות שמועדים יותר לפורענות ולמקרים מצערים. אינה דומה חוויה קולינרית ורגועה בלב ליבה של אירופה לבין חווית אקסטרים מטורפת בדרום אמריקה. לכן קחו בחשבון שהמחיר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להשתנות מיעד ליעד, גם אם מדובר על תקופה קצרה.

טיפול באין אונות

פתרונות טבעיים חדשים לטיפול באין אונות: מבט מקיף

אין אונות היא מצב שבו מרגישים חסר בגרמות חיצוניות לחיים שלנו. זהו מצב שבו אדם מרגיש שאינו נתקל במכשולים או בדיכאון. זה יכול להיות בגלל מצב כלכלי טוב, או מצב רוחני יציב. אף על פי שמדובר במצב שמרגיש כאילו הוא מבוקש, המצב הזה יכול להוביל לבעיות שונות.

צלם מקצועי

מה זה צילום תדמית ומדוע בחירת צלם איכותי היא קריטית?

בעידן הדיגיטלי המהיר של ימינו, כוחו של הרושם החזותי הראשון אינו מובן מאליו. צילום תדמית, ענף צילום מיוחד שמטרתו ללכוד את מהותם של יחידים או קבוצות בצורה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את האישיות, הערכים והחזון שלהם, הפך לכלי חיוני למיתוג אישי ושיווק תאגידי. סוג צילום זה חורג מאסתטיקה גרידא, ומשמש כמדיום להעברת הסיפור והאתוס של האדם בצורה יעילה לעולם. כאשר הסיכונים כה גבוהים, בחירת הצלם – מקצוען בעל לא רק מיומנות טכנית אלא גם הבנה עמוקה של הניואנסים של צילום תדמית – הופכת לבעלת חשיבות עליונה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

HI TECH מחשב

למצוא את מסלול הקריירה שלך בהייטק באזור כנרת

חשבתם פעם לפתח קריירה בהייטק? אם המחשבה הזאת חלפה בראש שלכם יש סיכוי טוב שעלה לכם חשש שתצטרכו לעבור דירה. אך עם עליית חברות ההייטק באזור הכנרת, יש היום הזדמנויות רבות לפתח קריירה בתעשייה גם בלי לעבור לתל אביב או רעננה. 

משרד

השפעתה של סתיו על יעילות העבודה: כיצד עוזרת אישית יכולה לשנות את המשחק

אנחנו חיים בתקופה, בה התחושה של כל אחד ואחת מאיתנו, בוודאי הורים לילדים, שאין להם מספיק זמן לשום דבר, לא לעצמם, לא לילדים שלהם, לא לנהל משק בית. הרבה פעמים נדמה שהעבודה לוקחת את כל הזמן מאיתנו ואם לא היא, אז סידורים ופרוצדורות שאנחנו צריכים לבצע עבור הבית ובני המשפחה, ואז הזמן הפנוי שלנו נעלם.