בחלק זה נדבר על מחיר משאבת חום ביתית

משאבות חום הן דרך מצוינת להישאר חמים בחורף מבלי לשבור את הכיס. הם פופולריים באירופה כבר עשרות שנים, אבל הם תופסים רק עכשיו בצפון אמריקה.

אחת הסיבות מדוע משאבות חום הופכות כל כך פופולריות היא שהן יכולות לחסוך לבעלי בתים עד 30% מחשבונות החימום שלהם.

אנשים מסוימים עשויים להיות מודאגים לגבי העלות של התקנת משאבת חום חדשה, אך לאחר קריאת המאמר הזה תדע שזה לא יקר כמו שאתה חושב.

במאמר זה, אדגיש כמה מהיתרונות של התקנת משאבת חום ביתית ואדון בכמה שיקולים לפני קבלת החלטת הרכישה.

משאבות חום ביתיות הן דרך מצוינת להתחמם בחורף. הם מהווים אלטרנטיבה יעילה יותר לתנורים ומספקים חום עם פחות צריכת אנרגיה.

משאבות חום גם זולות יותר בטווח הארוך, מכיוון שהן משתמשות בחשמל במקום בגז טבעי או בנפט.

אין צורך בתהליך התקנה יקר, כי ניתן להתקין אותם על ידי כל קבלן HVAC.

משאבת חום ביתית היא מכשיר המספק חימום וקירור לבית. ניתן להתקין אותו בבית חדש או כתוספת לבית קיים. העלות של משאבת חום היא בדרך כלל גבוהה יותר מהעלות של תנור מסורתי, אך היא יכולה לחסוך כסף בטווח הארוך מכיוון שהיא משתמשת בפחות חשמל וגז טבעי.

משאבות חום אינן זהות למזגנים. הם לא משנים את טמפרטורת האוויר, הם פשוט מעבירים חום ממקום למקום. בחורף, הם לוקחים חום מתוך הבית שלך ומעבירים אותו החוצה כדי שתרגיש חם יותר בתוך הבית שלך. בקיץ, הם לוקחים חום מחוץ לבית ומעבירים אותו פנימה כך שתרגיש קריר יותר מחוץ לבית.

המחיר של משאבת חום ביתית הוא גורם עצום כאשר שוקלים איזו לקנות. עלות ההתקנה יכולה להיות גבוהה, אבל היתרונות שווים את זה.

משאבת החום הביתית היקרה ביותר היא לא תמיד האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אתה צריך לעשות את המחקר שלך ולגלות איזה מהם יעבוד הכי טוב עם התקציב ואורח החיים שלך.

בשנים האחרונות דובר רבות על המחיר של משאבות חום ביתיות. ולמרות שהם לא זולים, הם שווים את זה כשמסתכלים על המחירים של מערכות חימום אחרות.

משאבות חום יכולות להיות יקרות אבל הן שוות את זה בטווח הארוך כי הן פועלות על חשמל ואינן דורשות דלק כדי לעבוד. יש להם גם עלות קדמית נמוכה יותר מאשר תנורים מסורתיים וממזגנים.

סעיף זה עוסק במחיר משאבת חום ביתית.

משאבות חום ביתיות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים שרוצים להוזיל את חשבונות האנרגיה שלהם ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. הם פועלים על ידי זרימת קירור דרך סדרה של סלילי מתכת, אשר שואבת חום מהאוויר בתוך הבית שלך ומעבירה אותו החוצה.

להלן מספר גורמים שישפיעו על מחיר משאבת חום ביתית:

– גודל היחידה: ככל שגודל היחידה גדול יותר, כך היא תהיה יקרה יותר.

– עלויות התקנה: עלויות ההתקנה משתנות בהתאם למקום מגוריכם, לכן כדאי לדון בהן אחד על אחד עם מומחה חימום מוסמך לפני קבלת החלטות כלשהן.

– סוג ההתקנה: אם יש לך תנור ישן שצריך להחליף כדי להתקין את משאבת החום הביתית החדשה שלך, יהיו לך עלויות התקנה גבוהות יותר מאשר אם היית יכול להתקין אותו במקום התנור הישן שלך.

משאבת חום ביתית היא מכשיר המחליף חום בין מבנה לאוויר בחוץ. ניתן להשתמש בו במצב חימום או קירור. כאשר הוא משמש לחימום, הוא פועל בדרך כלל בהספק נמוך ומספק מקור חום חסכוני.

המחיר של משאבת חום ביתית תלוי בגודל, בתכונות ובאיכות המוצר. המחירים נעים בין 1,000$ ל-5,000$ לדגם סטנדרטי בגודל ממוצע של 1 טון (12K BTU) או 2 טון (24K BTU). יחידה יקרה יותר עשויה לעלות עד $10,000 או יותר בהתאם לגודלה ולתכונותיה.

משאבת חום ביתית היא מכשיר המעביר חום מאזור אחד לאחר. זה עובד על ידי הזזת אוויר או נוזל מעל חומר קירור במערכת אטומה. זה יוצר את העברת החום, והקירור מעביר את החום לאזור אחר בבית שלך.

המחיר של משאבת חום ביתית תלוי במספר גורמים, כמו גודל הבית שלך, כמה אנרגיה אתה רוצה שהיא תשתמש וכמה תדירות אתה רוצה שהיא תפעל.

מחירי משאבות חום לבית הם אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מערכת חימום חדשה. הם נעים בין $2,000 ל-$5,000 ותלויים בגודל ובסוג המערכת.

משאבות החום היקרות ביותר נקראות משאבות חום גיאותרמיות או מקור קרקע. מערכות אלו משתמשות בקרור נוזלי המוזרם דרך צינורות הקבורים באדמה מתחת לביתכם.

מחיר משאבת חום ביתית תלוי בגודל המערכת. ישנם שני סוגים של מערכות – אוויר-אוויר ומים-אוויר. מערכת אוויר-אוויר זולה יותר ממערכת מים-אוויר, אך אינה יעילה באותה מידה.

מחיר משאבת חום ביתית יהיה תלוי בגודל המערכת, ישנם שני סוגי מערכות – אוויר לאוויר ומים לאוויר. מערכת אוויר לאוויר זולה יותר ממערכת מים לאוויר, אבל היא לא כל כך יעילה.

משאבת חום ביתית היא מכשיר שמכניס אוויר מבחוץ ומחמם אותו לפני שליחתו לביתכם.

זה מותקן בדרך כלל בבית עם מוסך צמוד או על פטיו, אבל יש אנשים שמתקין אותם בתוך הבית.

הסוגים הנפוצים ביותר של משאבות חום הם משאבות חום מקור אוויר ומקור קרקע.

משאבת חום מקור אוויר משתמשת באוויר חיצוני כדי לקרר או לחמם את הבית שלך.

הוא מסיר חום מהאוויר החיצוני על ידי ניפוחו על סליל מאייד בתוך היחידה, ואז מחזיר אותו לבית.

משאבת חום מקור קרקע פועלת באופן דומה, אבל סליל המאייד שלה קבור בחצץ מתחת לאדמה כך שהוא יכול לנצל את הטמפרטורה הנמוכה יותר של כדור הארץ.

משאבת חום ביתית היא מכשיר המעביר אנרגיית חום מאזור אחד לאחר, בדרך כלל מהאוויר החיצוני אל פנים הבניין. המכשיר משמש לעתים קרובות באקלים קר יותר, שבהם ייתכן שלא יהיה מספיק חום טבעי כדי לשמור על חום בניין. משאבת חום ביתית שואבת אוויר מבחוץ ומחממת אותו באמצעות דוד חשמלי לפני שמפריסת אותו לתוך הבית.

המחיר הממוצע של משאבת חום ביתית נע בין $2,000-$5,000 בהתאם לגודל ולדגם שתבחרו.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות