איזה מודעות מומלצות ניתן לבחור בפרסום ממומן באינסטגרם?

הגעתם למסקנה כי כדאי לכם לנצל את הכוח של אינסטגרם? הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי פרסום מודעות מסוגים שונים. עם זאת לכל סוג של מודעה יש את הפלוסים ויש את המינוסים שלו. מה שאומר שיהיה עליכם לנסות להתאים את סוג המודעה לצרכים שאיתם הגעתם לתהליך. מי שלא ידע באיזה מודעה מומלצת כדאי לבחור ימצא את עצמו מפספס לא מעט. הכנו לכם מדריך שיסקור את כל המודעות הממומנות באינסטגרם שאותן ניתן לבחור. מה אתם צריכים לעשות? בסך הכל לבחור את המודעה שתהיה הכי מתאימה לכם. 

 

מודעת תמונה

 

הדרך הכי שכיחה לבצע פרסום ממומן באינסטגרם תהיה על ידי פרסום מודעת תמונה. מדובר על תמונה סטטית שאותה תעלו לפרופיל העסקי וגם לסטורי של משתמשים שונים. התמונה היא תמונה סטטית, כזאת שאמורה להעביר את המסר מבלי שיהיה קושי לעשות זאת. הבעיה העיקרית הם תמונה היא שיהיה קשה להעביר באמצעותה את המסר הרצוי. אך באותה נשימה ניתן להגיד כי אם מנצלים אותה כמו שצריך יהיה חיסכון בעבודה קשה. כל עוד התמונה היא ממצה תוכלו להשיג את המטרה שאותה הצבתם לעצמכם.

 

מודעת וידיאו

 

בשונה ממודעת תמונה, פרסום ממומן באינסטגרם ניתן לעשות גם באמצעות מודעת וידיאו. מודעת וידיאו מכילה בתוכה סרטון וידיאו של עד 30 שניות בו אתם מספרים מה שחשוב לכם. היתרון הכי גדול בסרטון הוא שיהיה ניתן לראות אתכם ולשמוע את מה שאתם אומרים. אך חשוב לזכור כי מדובר בסך הכל על 30 שניות, לא כולם יצליחו להעביר את המסר בזמן הזה. לפיכך יהיה עליכם לחשוב היטב איזה מידע הוא קריטי ועל איזה מידע אפשר לוותר. 

 

מודעת קרוסלה

 

זוהי אולי הבחירה הכי מיוחדת שאותה תוכלו לעשות בהשוואה לאפשרויות השונות. העניין הוא שהבחירה הזאת לא תמיד תהיה הבחירה המתאימה לפרסום ברשתות החברתיות. מודעת קרוסלה היא מודעה שמריצה כמה תמונות אחת אחרי השנייה, לרוב היא אידיאלית לפרסום מוצרים. כמובן שכל אחד יכול לחשוב על רעיונות נוספים שבהם יהיה ניתן להשתמש במודעה הזאת. אך עדיין השימוש התדיר ביותר במודעה הזאת נעשה על ידי חנויות שמוכרות מוצרים ושירותים מכל הסוגים. כך יהיה אפשר לדפדף בקלות בין המבחר שאותו החנות מציעה.

 

איך יודעים במה כדאי לבחור?

 

בדיוק כמו שבוחרים אחסון אתרים מומלץ, כך גם כאשר בוחרים מודעת פרסום מומלצת. יהיה עליכם לחשוב על הצורך שלכם, ובו בזמן גם להבין מה הן המגבלות השונות שניצבות לפניכם. אחרי שתעשו סיעור מוחות עם עצמכם תוכלו להגיע לתובנה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים. יש כאלה שמעדיפים לנסות את כל האופציות הקיימות עד שהם מגיעים לבחירה הנכונה להם. מזל שמדובר בסך הכל על 3 סוגי מודעות מומלצות לפרסום ממומן באינסטגרם. 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
כיצד לבחור חברת שערים?

הוספה של שער חשמלי הן עבור בית פרטי והן עבור בניין משותף ללא ספק מהווה צעד חכם וחשוב מאוד. כאשר מדובר על בית פרטי, שער